Ciężarówka hakowiec IVECO EuroCargo 190 EL 30 P + Palfinger PK 12002 EH + Pallift 4m50






























































































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego












- Air suspension
- Double passenger seat
- Elec. windows
- Engine Brake
- Heavy duty engine brake
- PTO Hydraulics
- Sleeper cab
= Remarks =
Belgian truck with container hook lift and loading crane.
Crane: Palfinger PK 12002 EH - 2 hydraulically extendable - rotator - remote control - Year of construction 2008 -
Hook arm system ; Pallift: 4m50 chassis length with hydraulic locking -
Engine Euro5 Adblue - 6-speed manual gearbox - wheelbase 5175 mm - rear air suspension -
Take rust formation on chassis and superstructure into account -
Everything works perfectly, but there is an electrical problem with the body (crane/hook) module, everything works fine manualy
= More information =
Transmission
Transmission: ZF, 6 gears, Manual gearbox
Axle configuration
Tyre size: 315/70r22.5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Rear axle: Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: single reduction
Functional
Make of bodywork: PALLIFT Container hook system
Height of cargo floor: 115 cm
Pump: Yes
Condition
General condition: average
Technical condition: good
Visual appearance: moderate
Additional information
Please contact Frederik Viaene for more information
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Спална кабина
- Спирачка на двигателя
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Vzduchové odpružení
- Bremskraftverstärker
- Doppel Beifahrer sitz
- Elek. Fensterheber
- Luftfederung
- Motorbremse
- PTO Hydraulik
- Schlafkabine
= Anmerkungen =
Belgischer LKW mit Containerhakenlift und Ladekran.
Kran: Palfinger PK 12002 EH - 2 hydraulisch ausfahrbar - Rotator - Fernbedienung - Baujahr 2008 -
Hakenarmsystem; Pallift: 4m50 Fahrgestelllänge mit hydraulischer Verriegelung -
Motor Euro5 Adblue – 6-Gang-Schaltgetriebe – Radstand 5175 mm – Luftfederung hinten –
Rostbildung an Fahrgestell und Aufbau berücksichtigen -
Alles funktioniert einwandfrei, allerdings liegt ein elektrisches Problem mit dem Aufbau module (kran/haken) vor, aber manual funkioniert perfekt.
= Weitere Informationen =
Getriebe
Getriebe: ZF, 6 Gänge, Schaltgetriebe
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/70r22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Hinterachse: Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Reduzierung: einfach reduziert
Funktionell
Marke des Aufbaus: PALLIFT Container hook system
Höhe der Ladefläche: 115 cm
Pumpe: Ja
Zustand
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: mäßig
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Frederik Viaene, um weitere Informationen zu erhalten.
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Motorbremse
- Sleeper Cab
= Yderligere oplysninger =
Transmission
Transmission: ZF, 6 gear, Manuel gearkasse
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/70r22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Reduktion: enkeltreduktion
Funktionelle
Karosserifabrikat: PALLIFT Container hook system
Gulvhøjde i lastrum: 115 cm
Pumpe: Ja
Stand
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: moderat
Yderligere oplysninger
Kontakt Frederik Viaene for yderligere oplysninger
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Φρένο κινητήρα
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Cabina de dormir
- Freno de motor reforzado
- Suspensión neumática
= Comentarios =
Camión belga con gancho para contenedores y grúa de carga.
Grúa: Palfinger PK 12002 EH - 2 extensiones hidráulicas - rotador - control remoto - Año de construcción 2008 -
Sistema de brazo multlift ; Pallift: longitud del chasis 4m50 con cerradura hidráulico -
Motor Euro5 Adblue - Caja de cambios manual de 6 velocidades - distancia entre ejes 5175 mm - suspensión neumática trasera -
Tenga en cuenta la formación de óxido en el chasis y en la superestructura.
Todo funciona perfectamente, pero hay un problema eléctrico con el módulo del equipamiento grua/gancho, fonctionne a marvilla manual.
= Más información =
Transmisión
Transmisión: ZF, 6 marchas, Cambio manual
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/70r22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Reducción: reducción sencilla
Funcional
Marca carrocería: PALLIFT Container hook system
Altura piso de carga: 115 cm
Bomba: Sí
Estado
Estado general: medio
Estado técnico: bueno
Estado óptico: moderado
Información complementaria
Póngase en contacto con Frederik Viaene para obtener más información.
- Makuutilallinen ohjaamo
- Moottorin jarru
- Raskaan käytön moottorijarru
- Cabine de couchage
- Frein Moteur
- Frein moteur renforcé
- PTO Hydraulique
- Siege double passager
- Suspension pneumatique
- Vitres élec.
= Remarques =
Camion belge avec ampliroll à conteneurs et grue de chargement.
Grue : Palfinger PK 12002 EH - 2 extensions hydrauliques- rotateur - télécommande - Année de construction 2008 -
Système de bras à crochet ; Pallift : longueur de châssis 4m50 avec verrouillage hydraulique -
Moteur Euro5 Adblue - Boîte de vitesses manuelle 6 vitesses - Empattement 5175 mm - Suspension pneumatique arrière -
Tenir compte de la formation de rouille sur le châssis et la superstructure -
Tout fonctionne parfaitement, mais il y a un problème électrique pour enclencher grue/bras ampliroll, fonctionne a merveille manuellement
= Plus d'informations =
Transmission
Transmission: ZF, 6 vitesses, Commande manuelle
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/70r22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Réduction: réduction simple
Pratique
Marque de construction: PALLIFT Container hook system
Hauteur du plancher de chargement: 115 cm
Pompe: Oui
Condition
État général: moyen
État technique: bon
État optique: puissant
Informations complémentaires
Veuillez contacter Frederik Viaene pour plus d'informations
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
- Motorfék
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Hamulec silnikowy
- Kabina sypialna
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Skrzynia biegów
Pędnia: ZF, 6 biegi, Manualna skrzynia biegów
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/70r22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Funkcjonalność
Marka konstrukcji: PALLIFT Container hook system
Wysokość podłogi ładowni: 115 cm
Pompa: Tak
Stan
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: umiarkowanie
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Frederik Viaene
- Freno motore per impieghi gravosi
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Dubbele bijrijderstoel
- Elek. ramen
- Luchtvering
- Motorrem
- PTO Hydrauliek
- Slaapcabine
- Versterkte motorrem
= Bijzonderheden =
Belgische vrachtwagen met container haakarm en laadkraan.
Kraan : Palfinger PK 12002 EH - 2 hydraulisch uitschuifbaar - rotator - afstandsbediening - Bouwjaar 2008 -
Haakarmsysteem ; Pallift : 4m50 chassislengte met hydraulische vergrendeling -
Motor Euro5 Adblue - handgeschakelde versnellingsbak 6gangen - wielbasis 5175 mm - luchtgeveerd achteraan -
Rekening houden met roestvorming op chassis en opbouw -
Alles werkt perfekt maar het een electrisch probleem opbouwmodule.
= Meer informatie =
Transmissie
Transmissie: ZF, 6 versnellingen, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/70r22.5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Achteras: Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Reductie: enkelvoudige reductie
Functioneel
Merk opbouw: PALLIFT Container hook system
Hoogte laadvloer: 115 cm
Pomp: Ja
Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: goed
Optische staat: matig
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frederik Viaene
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Motorbrems
- Cabina c/cama
- Suspensão pneumática
- Travão de motor
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Transmissão
Transmissão: ZF, 6 velocidades, Caixa de velocidades manual
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/70r22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Redução: redução simples
Funcional
Marca da carroçaria: PALLIFT Container hook system
Altura do piso da bagageira: 115 cm
Bomba: Sim
Estado
Estado geral: média
Estado técnico: bom
Aspeto visual: moderada
Informações adicionais
Contacte Frederik Viaene para obter mais informações
- Frână de motor
- Frână de motor heavy-duty
- Suspensie pneumatică
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пневматическая подвеска
- Тормоз двигателя
= Дополнительная информация =
Трансмиссия
Трансмиссия: ZF, 6 передачи, Механическая коробка передач
Конфигурация осей
Размер шин: 315/70r22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Редуктор: один редуктор
Функциональность
Марка кузова: PALLIFT Container hook system
Высота грузового пола: 115 cm
Насос: Да
Состояние
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: удовлетворительное
Дополнительная информация
Свяжитесь с Frederik Viaene для получения дополнительной информации
- Motorová brzda
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie
- Extra kraftig motorbroms
- Luftfjädring
- Motorbroms
- Sovhytt
= Ytterligare information =
Transmission
Transmission: ZF, 6 växlar, Manuell
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/70r22.5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Bakaxel: Max. axellast: 12000 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%; Minskning: enda minskning
Funktionell
Fabrikat av karosseri: PALLIFT Container hook system
Höjd på lastgolv: 115 cm
Pump: Ja
Delstat
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: måttlig
Ytterligare information
Kontakta Frederik Viaene för mer information
- Havalı süspansiyon
- Motor freni
- Sleeper cab