Ciężarówka furgon Renault Trucks D













Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego








- Exhaust brake
- FMS gateway
- No cab heater
- Optitronic gearbox
- Plastic tank
- Roof spoiler
- Steel wheels
= More information =
Cab: day
Tyre size: 265/70 R19,5
Front axle: Max. axle load: 4500 kg; Suspension: parabolic suspension
Rear axle: Max. axle load: 8500 kg; Reduction: single reduction; Suspension: air suspension
UTWP commercial offer: No offer
Chassis height: Medium
Government inspection date: 30/04/2025
Type of passenger seats: Seat
Please contact Didier Ceulebroeck for more information
- Спойлер на покрива
- Стоманени колела
- Robustní motorová brzda
- Střešní spoiler
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Stahlräder
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Refenmaß: 265/70 R19,5
Vorderachse: Max. Achslast: 4500 kg; Federung: Parabelfederung
Hinterachse: Max. Achslast: 8500 kg; Reduzierung: einfach reduziert; Federung: Luftfederung
Wenden Sie sich an Didier Ceulebroeck, um weitere Informationen zu erhalten.
- Kraftig motorbremse
- Stålhjul
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Dækstørrelse: 265/70 R19,5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 4500 kg; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 8500 kg; Reduktion: enkeltreduktion; Affjedring: luftaffjedring
Kontakt Didier Ceulebroeck for yderligere oplysninger
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Χαλύβδινες ζάντες
- Freno motor reforzado
- Llantas de acero
- Spoiler de techo
= Más información =
Cabina: día
Tamaño del neumático: 265/70 R19,5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 4500 kg; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero: Carga máxima del eje: 8500 kg; Reducción: reducción sencilla; Suspensión: suspensión neumática
Póngase en contacto con Didier Ceulebroeck para obtener más información.
- Raskaan käytön moottorijarru
- Teräsvanteet
- Béquet de toit
- Frein moteur renforcé
- Roues en acier
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Dimension des pneus: 265/70 R19,5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 4500 kg; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 8500 kg; Réduction: réduction simple; Suspension: suspension pneumatique
Veuillez contacter Didier Ceulebroeck pour plus d'informations
- Snažna kočnica motora
- Čelični kotači
- Nagy teljesítményű motorfék
- Tetőlégterelő
- Felgi stalowe
- Spoiler dachowy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Rozmiar opon: 265/70 R19,5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 4500 kg; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 8500 kg; Redukcja: redukcja pojedyncza; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Didier Ceulebroeck
- Ruote in acciaio
- Spoiler per il tetto
- Dakspoiler
- Stalen wielen
- Versterkte motorrem
= Meer informatie =
Cabine: dag
Bandenmaat: 265/70 R19,5
Vooras: Max. aslast: 4500 kg; Vering: paraboolvering
Achteras: Max. aslast: 8500 kg; Reductie: enkelvoudige reductie; Vering: luchtvering
Neem voor meer informatie contact op met Didier Ceulebroeck
- Stålfelger
- Takspoiler
- Jantes de aço
- Spoiler de tejadilho
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Cabina: dia
Tamanho dos pneus: 265/70 R19,5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 4500 kg; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 8500 kg; Redução: redução simples; Suspensão: suspensão pneumática
Contacte Didier Ceulebroeck para obter mais informações
- Jante din oțel
- Spoiler pavilion
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Спойлер на крыше
- Стальные диски
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Размер шин: 265/70 R19,5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 4500 kg; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 8500 kg; Редуктор: один редуктор; Подвеска: пневматическая подвеска
Свяжитесь с Didier Ceulebroeck для получения дополнительной информации
- Strešný spojler
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Extra kraftig motorbroms
- Stålfälgar
- Takspoiler
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Däckets storlek: 265/70 R19,5
Framaxel: Max. axellast: 4500 kg; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel: Max. axellast: 8500 kg; Minskning: enda minskning; Fjädring: luftfjädring
Kontakta Didier Ceulebroeck för mer information
- Tavan spoyleri
- Çelik jantlar