Ciężarówka do przewozu kontenerów Mercedes-Benz Actros 2543 NL TRUCK





























































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego
















- Air horn
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Heater
- Heavy duty engine brake
- Passenger seat
- Power steering
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Spotlights
- Vehicle heater
= More information =
Bodywork: BDF System
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact DHR OTTER or GERT DEN OTTER for more information
= Dealer information =
pokaż kontakty
- Въздушно окачване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Съединение
- Усилвател на волана
pokaż kontakty
- Hliníková palivová nádrž
- Posilovač řízení
- Připojení
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchová houkačka
- Vzduchové odpružení
pokaż kontakty
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Fernlicht
- Lenkhilfe
- Luftfederung
- Lufthorn
- Schlafkabine
- Standheizung
- Verwärmungsautomatik
- Zugmaul
= Weitere Informationen =
Aufbau: BDF-System
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an DHR OTTER oder GERT DEN OTTER, um weitere Informationen zu erhalten.
= Firmeninformationen =
pokaż kontakty
- Aluminiumsbrændstoftank
- Kobling
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Projektører
- Servostyring
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
- Tryklufthorn
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: BDF-system
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
= Forhandleroplysninger =
pokaż kontakty
- Αεροτομή οροφής
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κοτσαδόρος
- Κόρνα αέρα
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- υδραυλικό τιμόνι
pokaż kontakty
- Bocina de aire
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Dirección asistida
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- horquilla
- Luces brillantes
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Sistema BDF
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con DHR OTTER o GERT DEN OTTER para obtener más información.
= Información de la empresa =
pokaż kontakty
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Kohdevalot
- Liitäntä
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Ohjaustehostin
- Raskaan käytön moottorijarru
- Äänimerkki
pokaż kontakty
- Attraper taupe
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Chauffage
- Corne de l'air
- Direction assistée
- Frein moteur renforcé
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Construction: Système BDF
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
= Information sur la société =
pokaż kontakty
- Grijač
- Grijač vozila
- Krovni spojler
- Reflektori
- Servo-upravljač
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Spojnica
- Zračna sirena
- Zračni ovjes
pokaż kontakty
- Csatlakoztatás
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légkürt
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Szervokormány
- Tetőlégterelő
pokaż kontakty
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Reflektory
- Spoiler dachowy
- Sprzęg
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Wspomaganie kierownicy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: System BDF
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
= Informacje o przedsiębiorstwie =
pokaż kontakty
- Fari di profondità
- Freno motore per impieghi gravosi
- Raccordo
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Servosterzo
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
pokaż kontakty
- Aluminium brandstoftank
- Dakspoiler
- Lane Guard Assistant
- Luchthoorn
- Luchtvering
- Passagiersstoel
- Radio/cd/audio systeem
- Slaapcabine
- Standkachel
- Stuurbekrachtiging
- Vangmuil
- Versterkte motorrem
- Verstralers
- Verwarming
= Bijzonderheden =
VIN WDB9630201L731452
DATUM 10-05-2013
DRIVE ABLE FRONT LITE DAMAGE
AIRCO
NIGHTHEATING
FRIDGE
+
2007 BURG TRAILER
BPM 00-18 ACXXX
VIN XLK2M001870034772
2 AXLE LIFT
ABS EBS
TWISTLOCKS
= Bedrijfsinformatie =
WE HAVE MORE THAN 850 TRUCKS AND TRAILERS IN STOCK
pokaż kontakty
= Meer informatie =
Opbouw: BDF-Systeem
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met DHR OTTER of GERT DEN OTTER
= Bedrijfsinformatie =
pokaż kontakty
- Førerhus med soveplass
- Kobling
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Lufthorn
- Servostyring
- Spotlights
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
pokaż kontakty
- Acoplamento
- Aquecedor
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Direcção assistida
- Holofotes
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Sistema BDF
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
= Informações do concessionário =
pokaż kontakty
- Cabină de dormit
- Claxon pneumatic
- Cuplă
- Frână de motor heavy-duty
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
pokaż kontakty
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Пневматический звуковой сигнал
- Спойлер на крыше
- Сцепление
- Точечные лампы
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Кузов: Система BDF
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
= Информация о дилере =
pokaż kontakty
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Posilňovač riadenia
- Reflektory
- Spojka
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchová húkačka
- Vzduchové odpruženie
pokaż kontakty
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Koppling
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Servostyrning
- Sovhytt
- Spotlights
- Takspoiler
- Tyfon
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: BDF-system
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 7500 kg
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
= Information om företaget =
pokaż kontakty
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Havalı korna
- Havalı süspansiyon
- Hidrolik direksiyon
- Isıtıcı
- Kaplin
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Tavan spoyleri
pokaż kontakty