Ciągnik siodłowy Scania T143-420 V8 Torpedo 6x2 V8

PDF
Ciągnik siodłowy Scania T143-420 V8 Torpedo 6x2 V8 - Autoline
Ciągnik siodłowy Scania T143-420 V8 Torpedo 6x2 V8 | Obrazek 1 - Autoline
Ciągnik siodłowy Scania T143-420 V8 Torpedo 6x2 V8 | Obrazek 2 - Autoline
Ciągnik siodłowy Scania T143-420 V8 Torpedo 6x2 V8 | Obrazek 3 - Autoline
Ciągnik siodłowy Scania T143-420 V8 Torpedo 6x2 V8 | Obrazek 4 - Autoline
Ciągnik siodłowy Scania T143-420 V8 Torpedo 6x2 V8 | Obrazek 5 - Autoline
Ciągnik siodłowy Scania T143-420 V8 Torpedo 6x2 V8 | Obrazek 6 - Autoline
Ciągnik siodłowy Scania T143-420 V8 Torpedo 6x2 V8 | Obrazek 7 - Autoline
Ciągnik siodłowy Scania T143-420 V8 Torpedo 6x2 V8 | Obrazek 8 - Autoline
Ciągnik siodłowy Scania T143-420 V8 Torpedo 6x2 V8 | Obrazek 9 - Autoline
Ciągnik siodłowy Scania T143-420 V8 Torpedo 6x2 V8 | Obrazek 10 - Autoline
Ciągnik siodłowy Scania T143-420 V8 Torpedo 6x2 V8 | Obrazek 11 - Autoline
Ciągnik siodłowy Scania T143-420 V8 Torpedo 6x2 V8 | Obrazek 12 - Autoline
Ciągnik siodłowy Scania T143-420 V8 Torpedo 6x2 V8 | Obrazek 13 - Autoline
Ciągnik siodłowy Scania T143-420 V8 Torpedo 6x2 V8 | Obrazek 14 - Autoline
Ciągnik siodłowy Scania T143-420 V8 Torpedo 6x2 V8 | Obrazek 15 - Autoline
Ciągnik siodłowy Scania T143-420 V8 Torpedo 6x2 V8 | Obrazek 16 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/16
PDF
Cena:
na żądanie
Złóż zapytanie o cenę
Kontakt z dealerem
Marka: Scania
Rocznik: 1995-05
Pierwsza rejestracja: 1995-05-09
Ładowność: 17 660 kg
Własna masa: 9 340 kg
Całkowita masa: 27 000 kg
Lokalizacja: Holandia Boxtel6544 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: 49-BZD-4
Data zamieszczenia: 26 maj 2025
Opis
Wymiary: 7,6 m × 2,55 m × 4 m
Silnik
Moc: 571 KM (420 kW)
Paliwo: diesel
Pojemność: 14 188 cm³
Liczba cylindrów: 8
Euro: Euro 1
Osie
Liczba osi: 3
Napęd: 6x2
Rozstaw osi: 5 280 mm
Koła bliźniacze
Dodatkowa komplektacja
Alufelgi
Stan
Stan: używane

Dodatkowy opis — Ciągnik siodłowy Scania T143-420 V8 Torpedo 6x2 V8

Polski
Front axle: Steering; Suspension: parabolic suspension
Rear axle 1: Reduction: single reduction; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Suspension: air suspension
Please contact tom Reijnders for more information
Oś przednia: Układ kierowniczy; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna 1: Redukcja: redukcja pojedyncza; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 2: Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Vorderachse: Gelenkt; Federung: Parabelfederung
Hinterachse 1: Reduzierung: einfach reduziert; Federung: Luftfederung
Hinterachse 2: Federung: Luftfederung
Wenden Sie sich an tom Reijnders, um weitere Informationen zu erhalten.
Foraksel: Styretøj; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel 1: Reduktion: enkeltreduktion; Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 2: Affjedring: luftaffjedring
Eje delantero: Dirección; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero 1: Reducción: reducción sencilla; Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 2: Suspensión: suspensión neumática
Essieu avant: Direction; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière 1: Réduction: réduction simple; Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 2: Suspension: suspension pneumatique
Vooras: Meesturend; Vering: paraboolvering
Achteras 1: Reductie: enkelvoudige reductie; Vering: luchtvering
Achteras 2: Vering: luchtvering
Neem voor meer informatie contact op met tom Reijnders
Eixo dianteiro: Direção; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro 1: Redução: redução simples; Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 2: Suspensão: suspensão pneumática
Передний мост: Рулевое управление; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост 1: Редуктор: один редуктор; Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 2: Подвеска: пневматическая подвеска
Framaxel: Styrning; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel 1: Minskning: enda minskning; Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 2: Fjädring: luftfjädring
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
Cena na żądanie
1996
1 100 000 km
Moc 612 KM (450 kW) Euro Euro 2 Paliwo diesel Ładowność 12 300 kg Napęd 4x2
Holandia, Renswoude
Kontakt z dealerem
21 500 € ≈ 91 190 zł
1994
Moc 450 KM (331 kW) Paliwo diesel Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Saasveld
Kontakt z dealerem
ciągnik siodłowy Scania 113 HELE DIKKE VETTE TREKKERTREK VRACHTWAGEN Truckpulling
1
WIDEO
29 500 € ≈ 125 100 zł
1996
Euro Euro 1 Paliwo diesel Ładowność 12 660 kg
Holandia, Maarssen
Kontakt z dealerem
62 500 € ≈ 265 100 zł
1994
311 037 km
Moc 500 KM (368 kW)
Holandia, Renswoude
Kontakt z dealerem
9 200 € ≈ 39 020 zł
1997
950 000 km
Euro Euro 2 Paliwo diesel Ładowność 11 820 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
8 500 € ≈ 36 050 zł
1998
515 971 km
Moc 360 KM (265 kW) Euro Euro 2 Paliwo diesel Ładowność 12 000 kg Napęd 4x2
Holandia, Maarssen
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
1998
Moc 340 KM (250 kW) Euro Euro 2 Paliwo diesel Ładowność 11 240 kg Napęd 4x2
Holandia, Kruiningen
Kontakt z dealerem
8 800 € ≈ 37 330 zł
1998
971 000 km
Euro Euro 3 Paliwo diesel Ładowność 11 440 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
16 000 € ≈ 67 860 zł
1998
207 529 km
Moc 340 KM (250 kW) Euro Euro 2 Paliwo diesel Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Velddriel
Kontakt z dealerem
8 900 € ≈ 37 750 zł
1999
1 149 792 km
Moc 460 KM (338 kW) Euro Euro 2 Paliwo diesel Ładowność 17 050 kg Napęd 6x2 Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne
Holandia, Gilze
Kontakt z dealerem
16 900 € ≈ 71 680 zł
1991
368 705 km
Moc 360 KM (265 kW) Napęd 6x4
Holandia, 's-Hertogenbosch
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
1999
431 522 km
Holandia, Lemelerveld
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
1999
756 300 km
Moc 400 KM (294 kW) Euro Euro 2 Paliwo diesel Napęd 4x2
Holandia, Maarssen
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
1999
653 943 km
Moc 399 KM (293 kW) Euro Euro 2 Paliwo diesel Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Landhorst
Kontakt z dealerem
13 750 € ≈ 58 320 zł
2000
1 342 723 km
Moc 480 KM (353 kW) Paliwo diesel
Holandia, Bergharen
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
1995
Moc 340 KM (250 kW) Euro Euro 1 Paliwo diesel
Holandia, Weert
Kontakt z dealerem
8 950 € ≈ 37 960 zł
2000
635 448 km
Moc 360 KM (265 kW) Euro Euro 2 Paliwo diesel Ładowność 12 000 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Maarssen
Kontakt z dealerem
9 500 € ≈ 40 290 zł
2000
1 263 853 km
Euro Euro 3 Paliwo diesel Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Velddriel
Kontakt z dealerem