Ciągnik siodłowy Scania R143-420 V8 Motor NL truck nieuwe APK












































































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego















- 4x2
- Air suspension
- Car kit
- Parking-Airconditioning
- Roof spoiler
- Steering axle
- Tipper hydraulics
- Vehicle heater
= Remarks =
Chassis - motordelen - versnellingsbak - lak alles aangepakt, details foto's aanwezig.
Zeer nette staat, levering op NL kenteken met nieuwe APK
Scania R143 420 V8
Bouwjaar 1994
Retarder
Hydrauliek
Airconditioning
Spoilers/fenders
Super nette staat.
= Dealer information =
We sell our trucks & trailers including export documents + transfer plates and Insurance for 14 days driving.
All pictures of this trucks at hesselink-trucks.nl
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Emission class: Euro 0
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Please contact John Hesselink or Christel Hesselink for more information
- Въздушно окачване
- Комплект за автомобил
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Спойлер на покрива
- Стационарна климатизация
- Хидравлика на самосвала
- Sada do auta
- Stacionární klimatizace
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vyklápěcí hydraulika
- Vzduchové odpružení
- 4x2
- Carkit
- Dachspoiler
- Kipphydraulik
- Lenkachse
- Luftfederung
- Standheizung
- Standklima
= Anmerkungen =
Chassis - motordelen - versnellingsbak - lak alles aangepakt, details foto's aanwezig.
Zeer nette staat, levering op NL kenteken met nieuwe APK
Scania R143 420 V8
Bouwjaar 1994
Retarder
Hydrauliek
Airconditioning
Spoilers/fenders
Super nette staat.
= Firmeninformationen =
Kontaktieren Sie uns für weitere Informationen!
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Emissionsklasse: Euro 0
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Wenden Sie sich an John Hesselink oder Christel Hesselink, um weitere Informationen zu erhalten.
- 4x2
- Bilsæt
- Luftaffjedring
- Stationært airconditionanlæg
- Tagspoiler
- Tipladshydraulik
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Emissionsklasse: Euro 0
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Αερανάρτηση
- Αεροτομή οροφής
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Κιτ αυτοκινήτου
- Σταθερό σύστημα κλιματισμού
- Υδραυλικό σύστημα ανατρεπόμενου οχήματος
- 4x2
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Hidráulica de volquete
- Kit auto
- Sistema fija de aire acondicionado
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
= Comentarios =
Chassis - motordelen - versnellingsbak - lak alles aangepakt, details foto's aanwezig.
Zeer nette staat, levering op NL kenteken met nieuwe APK
Scania R143 420 V8
Bouwjaar 1994
Retarder
Hydrauliek
Airconditioning
Spoilers/fenders
Super nette staat.
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Clase de emisión: Euro 0
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
- Ajoneuvon lämmitin
- Autosarja
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Kipin hydrauliikka
- Lämmitin
- Paikallaan toimiva ilmastointi
- 4x2
- Chauffage
- Hydraulique
- Kit auto
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
- État clim
= Remarques =
Chassis - motordelen - versnellingsbak - lak alles aangepakt, details foto's aanwezig.
Zeer nette staat, levering op NL kenteken met nieuwe APK
Scania R143 420 V8
Bouwjaar 1994
Retarder
Hydrauliek
Airconditioning
Spoilers/fenders
Super nette staat.
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Classe d'émission: Euro 0
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
- Grijač
- Grijač vozila
- Hidraulika kipera
- Komplet za automobil
- Krovni spojler
- Stacionarni klima-uređaj
- Zračni ovjes
- Autós készlet
- Billenőplató-hidraulika
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légrugós felfüggesztés
- Tetőlégterelő
- Álló helyzetű légkondicionálás
- 4x2
- Hydraulika
- Klimatyzator
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Spoiler dachowy
- Sterowanie głosem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Klasa emisji: Euro 0
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Witek Kempa
- Idraulica cassone ribaltabile
- Impianto di climatizzazione a veicolo fermo
- Kit auto
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- 2 Bedden
- 4x2
- Carkit
- Dakspoiler
- Kiphydrauliek
- Luchtvering
- Spoilers
- Standairconditioning
- Standkachel
- Stuuras
= Bijzonderheden =
Chassis - motordelen - versnellingsbak - lak alles aangepakt, details foto's aanwezig.
Zeer nette staat, levering op NL kenteken met nieuwe APK
1e eigenaar 1994: Belgie
2e eigenaar 2001: Portugal
3: eigenaar 2024: Nederland
Scania R143 420 V8
Bouwjaar 1994
Retarder
Hydrauliek
Airconditioning
Spoilers/fenders
Standairconditioning
Super nette staat!
= Bedrijfsinformatie =
Dit voertuig financieren? Geen probleem. Wij regelen snel een scherpe financial lease voor u op 12, 24, 36, 48 of 60 maanden.
Bekijk alle foto's van dit voertuig op hesselink-trucks.nl
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Emissieklasse: Euro 0
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Neem voor meer informatie contact op met John Hesselink of Christel Hesselink
- Bilsett
- Hydraulikk for tippvogn
- Luftfjæring
- Stasjonært klimaanlegg
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- 4x2
- Aquecedor
- Ar condicionado fixo
- Kit para automóvel
- Sistema hidráulico de camião basculante
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Classe de emissões: Euro 0
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
- Aer condiționat în staționare
- Aerotermă
- Kit auto
- Sistem hidraulic pentru basculantă
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
- 4x2
- Автомобильный комплект
- Гидравлическая система самосвала
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Спойлер на крыше
- Стационарная система кондиционирования воздуха
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Уровень выбросов: Euro 0
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Свяжитесь с Witek Kempa для получения дополнительной информации
- Hydraulika vyklápača
- Kúrenie
- Stacionárna klimatizácia
- Strešný spojler
- Súprava do vozidla
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchové odpruženie
- 4x2
- Bilsats
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Stationär luftkonditionering
- Takspoiler
- Tippvagnshydraulik
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Utsläppsklass: Euro 0
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
- Araç kiti
- Araç ısıtıcısı
- Damper hidroliği
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Sabit klima
- Tavan spoyleri