Ciągnik siodłowy Renault T430 Renault T 430 / Nieuwe Apk / Hydrauliek / TOP TOP !!!!!





























Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego


















- Aluminium fuel tank
- Climate control
- Heavy duty engine brake
- Sleeper cab
- Tipper hydraulics
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
APK (MOT): New APK (MOT) upon delivery
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Registration number: 02-BNG-6
Please contact Martijn Schuiling or Arno De Leeuw for more information
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Хидравлика на самосвала
- Ovládání klimatizace
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Vyklápěcí hydraulika
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Kipphydraulik
- Klimaanlage
- Schlafkabine
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
APK (Technische Hauptuntersuchung): Neuer TÜV bei Lieferung
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Kennzeichen: 02-BNG-6
Wenden Sie sich an Martijn Schuiling oder Arno De Leeuw, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Klimaanlæg
- Kraftig motorbremse
- Sleeper Cab
- Tipladshydraulik
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
APK (Bileftersyn): Ny APK (MOT) ved levering
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Registreringsnummer: 02-BNG-6
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Υδραυλικό σύστημα ανατρεπόμενου οχήματος
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Cabina de dormir
- Climatizador
- Freno de motor reforzado
- Hidráulica de volquete
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
APK (ITV): Nuevo APK (MOT) con la entrega
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Matrícula: 02-BNG-6
- Ilmastointi
- Kipin hydrauliikka
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
- Cabine de couchage
- Climate control
- Frein moteur renforcé
- Hydraulique
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
APK (CT): Nouvel APK (MOT) à la livraison
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Numéro d'immatriculation: 02-BNG-6
- Hidraulika kipera
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Upravljanje klimatizacijom
- Billenőplató-hidraulika
- Klímavezérlés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- HVAC
- Hydraulika
- Kabina sypialna
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
APK (Przegląd techniczny): Nowe APK (przegląd techniczny) w momencie dostawy
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Numer rejestracyjny: 02-BNG-6
- Idraulica cassone ribaltabile
- Quadro di comando climatizzatore
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Aluminium brandstoftank
- Climate control
- Kiphydrauliek
- Slaapcabine
- Versterkte motorrem
= Bijzonderheden =
Renault T 430
Hydrauliek
Opbergkist
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Kenteken: 02-BNG-6
- Førerhus med soveplass
- Hydraulikk for tippvogn
- Klimaanlegg
- Kraftig motorbrems
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Sistema hidráulico de camião basculante
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
APK (MOT): Nova APK (MOT) aquando da entrega
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Número de registo: 02-BNG-6
- Climatizare
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Sistem hidraulic pentru basculantă
- Алюминиевый топливный бак
- Гидравлическая система самосвала
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
APK (TO): Новый APK (MOT) при доставке
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Регистрационный номер: 02-BNG-6
- Hydraulika vyklápača
- Kabína na spanie
- Ovládanie klimatizácie
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Klimatanläggning
- Sovhytt
- Tippvagnshydraulik
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
MOT: Ny MOT vid leverans
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Registreringsnummer: 02-BNG-6
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Damper hidroliği
- Klima kontrolü
- Sleeper cab