Ciągnik siodłowy Mercedes-Benz Actros 4163 8x4, Retarder, Big Axle, GCW 170 Ton, BE Truck, TOP!
PDF
Udostępnij
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/27
PDF
Udostępnij
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
65 950 €
Cena netto
≈ 286 100 zł
Kontakt z dealerem
Marka:
Mercedes-Benz
Typ:
ciągnik siodłowy
Rocznik:
2015-10
Pierwsza rejestracja:
2015-10-12
Przebieg:
489 375 km
Własna masa:
14 075 kg
Lokalizacja:
Holandia Tilburg6532 km od Ciebie
Data zamieszczenia:
8 lis 2024
Numer w ofercie dealera:
278998240
Opis
Wymiary:
długość - 7,65 m, szerokość - 2,55 m
Zabudowa
Skrzynka narzędzi:
Silnik
Moc:
612 KM (450 kW)
Pojemność:
15 569 cm³
Liczba cylindrów:
6
Euro:
Euro 6
Skrzynia biegów
Typ:
automat
Ilość biegów:
16
Osie
Liczba osi:
4
Napęd:
8x4
Zawieszenie:
pneumatyczne/pneumatyczne
Koła bliźniacze:
Pierwsza oś:
385/65/22.5, hamulce - disc
Druga oś:
385/65/22.5, hamulce - disc
Trzecia oś:
315/80/22.5, hamulce - disc
Czwarta oś:
315/80/22.5, hamulce - disc
Hamulce
ABS:
Retarder:
Kabina
Miejsce sypialne:
Ogrzewanie postojowe:
Klimatyzacja:
Klimat kontrola:
Radio samochodowe:
CD
Lodówka:
Cruise control (tempomat):
Elektryczne podnoszenie szyb:
Centralny zamek:
Lampy przeciwmgielne:
Osłona przeciwsłoneczna:
Zdalna ekspertyza
Usługa dostawy pojazdu
Dostawa z
Dodatkowa komplektacja
ASR:
Blokada dyferencjału:
Zbiornik AdBlue:
Stan
Stan:
używane
Dodatkowy opis
Kolor:
niebieski
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Kontakt do sprzedającego
Subskrybuj sprzedawcę
Bas Wolfs
Języki:
angielski
+31 13 737...
Pokaż
+31 13 737 0347
+31 6 394...
Pokaż
+31 6 39429573
Adres
Holandia, Brabancja Północna, 5015BR, Tilburg, Orionstraat 55
Lokalny czas dealera:
23:30 (CET)
Wyślij wiadomość
Kontakt do sprzedającego
WOLFS TRUCKS
Holandia
od 7 lat na Autoline
4.6
25 opinii
Subskrybuj sprzedawcę
+31 13 737...
Pokaż
+31 13 737 0347
+31 6 394...
Pokaż
+31 6 39429573
Wyślij zapytanie do sprzedającego
PDF
Udostępnij
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
74 900 €
≈ 324 900 zł
2015
461 775 km
Moc
625 KM (459 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Ładowność
27 425 kg
Napęd
8x4
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
81 000 €
≈ 351 400 zł
2015
405 400 km
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Ładowność
27 310 kg
Napęd
10x4
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Almelo
Kontakt z dealerem
18 950 €
≈ 82 210 zł
2015
481 569 km
Moc
326 KM (240 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Napęd
4x2
Holandia, Giessen
Kontakt z dealerem
14 400 €
≈ 62 470 zł
2015
701 297 km
Moc
420 KM (309 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Ładowność
10 628 kg
Napęd
4x2
Zawieszenie
pneumatyczne/pneumatyczne
Holandia, Veghel
BAS World
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
27 500 €
≈ 119 300 zł
2015
512 293 km
Moc
428 KM (315 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Napęd
6x2
Zawieszenie
pneumatyczne/pneumatyczne
Holandia, Oirschot
Kontakt z dealerem
11 450 €
≈ 49 670 zł
2015
778 000 km
Moc
430 KM (316 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Ładowność
11 495 kg
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Sliedrecht
Kontakt z dealerem
13 900 €
≈ 60 300 zł
2015
602 000 km
Moc
430 KM (316 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Ede
Kontakt z dealerem
13 900 €
≈ 60 300 zł
2015
721 000 km
Moc
430 KM (316 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Ede
Kontakt z dealerem
13 900 €
≈ 60 300 zł
2015
689 000 km
Moc
430 KM (316 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Ede
Kontakt z dealerem
13 900 €
≈ 60 300 zł
2015
739 000 km
Moc
430 KM (316 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Ede
Kontakt z dealerem
13 500 €
≈ 58 570 zł
2015
601 000 km
Moc
430 KM (316 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Bergen
Kontakt z dealerem
15 950 €
≈ 69 200 zł
2015
546 837 km
Moc
326 KM (240 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Napęd
4x2
Holandia, Giessen
Kontakt z dealerem
13 900 €
≈ 60 300 zł
2015
773 000 km
Moc
430 KM (316 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Ede
Kontakt z dealerem
13 900 €
≈ 60 300 zł
2015
753 000 km
Moc
430 KM (316 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Ede
Kontakt z dealerem
13 900 €
≈ 60 300 zł
2015
777 000 km
Moc
430 KM (316 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Ede
Kontakt z dealerem
13 900 €
≈ 60 300 zł
2015
647 000 km
Moc
430 KM (316 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Ede
Kontakt z dealerem
14 900 €
≈ 64 640 zł
2015
976 859 km
Moc
394 KM (290 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Ładowność
11 226 kg
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Zaltbommel
Kontakt z dealerem
cena na żądanie
2015
493 000 km
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Ładowność
27 020 kg
Napęd
8x4
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Assen
Kontakt z dealerem
12 400 €
≈ 53 790 zł
2015
761 663 km
Moc
394 KM (290 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Ładowność
11 506 kg
Napęd
4x2
Holandia, Veendam
Kontakt z dealerem
13 900 €
≈ 60 300 zł
2015
773 000 km
Moc
430 KM (316 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Ede
Kontakt z dealerem
- Air horn
- Aluminium fuel tank
- Spotlights
- Vehicle heater
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Transmission
Transmission: Mercedes Powershift 3, G280 > 170 TON, 16 gears, Automatic
Axle configuration
Front axle 1: Tyre size: 385/65/22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Front axle 2: Tyre size: 385/65/22.5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80/22.5; Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/80/22.5; Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: hub reduction
Functional
Make of bodywork: VIAB Turbokoppeling
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
Additional information
Please contact Bas Wolfs or Bas Wolfs for more information
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Hliníková palivová nádrž
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchová houkačka
- Aluminium-Kraftstofftank
- Fernlicht
- Lufthorn
- Standheizung
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Getriebe
Getriebe: Mercedes Powershift 3, G280 > 170 TON, 16 Gänge, Automatik
Achskonfiguration
Vorderachse 1: Refenmaß: 385/65/22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Vorderachse 2: Refenmaß: 385/65/22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80/22.5; Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80/22.5; Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Funktionell
Marke des Aufbaus: VIAB Turbokoppeling
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Bas Wolfs oder Bas Wolfs, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Projektører
- Tryklufthorn
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Karosseri: Standardtrækker
Transmission
Transmission: Mercedes Powershift 3, G280 > 170 TON, 16 gear, Automatisk
Akselkonfiguration
Foraksel 1: Dækstørrelse: 385/65/22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Foraksel 2: Dækstørrelse: 385/65/22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80/22.5; Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80/22.5; Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: navreduktion
Funktionelle
Karosserifabrikat: VIAB Turbokoppeling
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Yderligere oplysninger
Kontakt Bas Wolfs for yderligere oplysninger
- Καλοριφέρ οχήματος
- Κόρνα αέρα
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Bocina de aire
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Luces brillantes
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Información general
Carrocería: Tractor estándar
Transmisión
Transmisión: Mercedes Powershift 3, G280 > 170 TON, 16 marchas, Automático
Configuración de ejes
Eje delantero 1: Tamaño del neumático: 385/65/22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje delantero 2: Tamaño del neumático: 385/65/22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80/22.5; Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80/22.5; Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción de cubo
Funcional
Marca carrocería: VIAB Turbokoppeling
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
Información complementaria
Póngase en contacto con Bas Wolfs para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Kohdevalot
- Lämmitin
- Äänimerkki
- Chauffage
- Corne de l'air
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Tracteur standard
Transmission
Transmission: Mercedes Powershift 3, G280 > 170 TON, 16 vitesses, Automatique
Configuration essieu
Essieu avant 1: Dimension des pneus: 385/65/22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu avant 2: Dimension des pneus: 385/65/22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80/22.5; Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80/22.5; Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: moyeux réducteurs
Pratique
Marque de construction: VIAB Turbokoppeling
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
Informations complémentaires
Veuillez contacter Bas Wolfs pour plus d'informations
- Grijač
- Grijač vozila
- Reflektori
- Zračna sirena
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légkürt
- Spotlámpák
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Reflektory
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Skrzynia biegów
Pędnia: Mercedes Powershift 3, G280 > 170 TON, 16 biegi, Automat
Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Rozmiar opon: 385/65/22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Oś przednia 2: Rozmiar opon: 385/65/22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80/22.5; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80/22.5; Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja piasty
Funkcjonalność
Marka konstrukcji: VIAB Turbokoppeling
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Bas Wolfs
- Fari di profondità
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Aluminium brandstoftank
- Luchthoorn
- Radio/cd/audio systeem
- Standkachel
- Verstralers
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Transmissie
Transmissie: Mercedes Powershift 3, G280 > 170 TON, 16 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Vooras 1: Bandenmaat: 385/65/22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Vooras 2: Bandenmaat: 385/65/22.5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80/22.5; Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80/22.5; Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: naafreductie
Functioneel
Merk opbouw: VIAB Turbokoppeling
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Bas Wolfs of Bas Wolfs
- Lufthorn
- Spotlights
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aquecedor
- Buzina de ar comprimido
- Depósito de combustível em alumínio
- Holofotes
- Sofagem de parque
= Mais informações =
Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard
Transmissão
Transmissão: Mercedes Powershift 3, G280 > 170 TON, 16 velocidades, Automática
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65/22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo dianteiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65/22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80/22.5; Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80/22.5; Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução do cubo
Funcional
Marca da carroçaria: VIAB Turbokoppeling
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
Informações adicionais
Contacte Bas Wolfs para obter mais informações
- Claxon pneumatic
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматический звуковой сигнал
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кузов: Стандартный седельный тягач
Трансмиссия
Трансмиссия: Mercedes Powershift 3, G280 > 170 TON, 16 передачи, Автоматическая
Конфигурация осей
Передний мост 1: Размер шин: 385/65/22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Передний мост 2: Размер шин: 385/65/22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80/22.5; Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Размер шин: 315/80/22.5; Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: редуктор ступицы
Функциональность
Марка кузова: VIAB Turbokoppeling
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Bas Wolfs для получения дополнительной информации
- Kúrenie
- Reflektory
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchová húkačka
- Kupévärmare
- Spotlights
- Tyfon
- Värmare
- Araç ısıtıcısı
- Havalı korna
- Isıtıcı
- Spot lambaları