Ciągnik siodłowy Mercedes-Benz Actros 3351 Actros 3351S Schwerlast 6x4 Voith EU5 150Ton









































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego








- Differential Lock
- Sleeper cab
- Vehicle heater
= More information =
General information
Bodywork: Heavy load
Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 1: Max. axle load: 16000 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
Rear axle 2: Max. axle load: 16000 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
Functional
Cargo space capacity: 400 l
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
Financial information
Price: On request
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Спална кабина
- Diferenciál s brzdou
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Uzávěrka diferenciálu
- Vyhřívání vozidla
= Další informace =
Obecné informace
Nástavba: Nosnost tězkotonázní
Konfigurace náprav
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 16000 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 50%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 50%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 50%; Profil pneumatiky vpravo venku: 50%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 16000 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 50%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 50%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 50%; Profil pneumatiky vpravo venku: 50%
Funkční
Kapacita nákladového prostoru: 400 l
Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Poškození: bez poškození
Finanční informace
Cena: Na vyžádání
- Differentialsperre
- Schlafkabine
- Standheizung
= Anmerkungen =
Mercedes Benz Actros 3351S
Schwerlast/ Sondertransport
6x4
Differentialsperre
voll-blattgefedert
16T AP-Achsen
Manualgetriebe
Voith
Euro 5
zGG 37.500kg - Eigengewicht 10.075kg - zul Zuggesamtgewicht 150.000kg
Total-Länge LKW 6.82m
Radstand 3.30m
Reifen 60%-50%
400L Tank
Sonnenblende
Nebelscheinwerfer
Rundleuchten
Zentralverriegelung
Klima
Standheizung
elektr. Fensterheber und Aussenspiegel
Schlafkabine mit 1 Schlafplatz
ABS
alle Angaben ohne Gewähr/Irrtum vorbehalten
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Schwerlast
Achskonfiguration
Vorderachse: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 16000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 16000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Funktionell
Inhalt des Laderaums: 400 l
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
Finanzielle Informationen
Preis: Auf Anfrage
- Differentialespærre
- Sleeper Cab
- Styret spærredifferentiale
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Karosseri: Tungt læs
Akselkonfiguration
Foraksel: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 16000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 16000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Funktionelle
Lastrumskapacitet: 400 l
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Skade: fri for skader
Finansielle oplysninger
Pris: På forespørgsel
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κλείδωμα διαφορικού
- Bloqueo de diferencial
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
= Más información =
Información general
Carrocería: Carga pesada
Configuración de ejes
Eje delantero: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 16000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 16000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Funcional
Capacidad de carga: 400 l
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
Información financiera
Precio: A petición
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Tasauspyörästön lukko
- Blocage de différentiel
- Cabine de couchage
- Chauffage
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Charge lourde
Configuration essieu
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 16000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 16000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Pratique
Capacité espace de chargement: 400 l
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
Informations financières
Prix: Sur demande
- Grijač
- Grijač vozila
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Spavaća kabina
- Differenciálzár
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Sleeper Cab
- Szabályozott önzáró differenciálmű
= További információk =
Általános információk
Felépítmény: Nehézsúlyú
Tengelykonfiguráció
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 16000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 50%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 50%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 50%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 50%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 16000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 50%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 50%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 50%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 50%
Funkcionális
Raktérkapacitás: 400 l
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Kár: sérülésmentes
Pénzügyi információk
Ár: Kérésre
- Blokada mechanizmu różnicowego
- Kabina sypialna
- Mechanizm różnicowy
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Duże obciążenia
Konfiguracja osi
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 16000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 16000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Funkcjonalność
Zawartość ładowni: 400 l
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
Informacje finansowe
Cena: Na żądanie
- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Sleeper Cab
= Dettagli =
- Mercedes-Benz Actros 3351S
- anno 03/2008
- km 638.850
- trattore per trasporti eccezionali
- 6x4
- bloccaggio differenziale
- balestrato
- assali 16Ton
- cambio manuale
- Voith
- Euro 5
- PTT 37.500kg - tara 10.075kg - peso complessivo 150.000kg
- lunghezza totale del veicolo 6.82m
- gomme 60%-50%
- passo 3.30m
- serbatoio 400L
- visiera parasole
- fari fendinebbia
- lampeggianti
- chiusura centralizzata
- aria condizionata
- riscaldamento ausiliare
- specchi e cristalli elettrici
- cabina letto con 1 posto letto
- ABS
- rev. 10/2025
= Ulteriori informazioni =
Informazioni generali
Sovrastruttura: Carico pesante
Configurazione dell'asse
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 60%; Profilo del pneumatico destra: 60%
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 16000 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 50%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 50%; Profilo del pneumatico interno destro: 50%; Profilo del pneumatico esterno destro: 50%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 16000 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 50%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 50%; Profilo del pneumatico interno destro: 50%; Profilo del pneumatico esterno destro: 50%
Funzionale
Capacità della stiva di carico: 400 l
Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Danni: senza danni
Informazioni finanziarie
Prezzo: Su richiesta
- Differentieelblokkering
- Slaapcabine
- Standkachel
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Zware last
Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 1: Max. aslast: 16000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 16000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Functioneel
Inhoud laadruimte: 400 l
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
- Førerhus med soveplass
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aquecedor
- Bloqueio do diferencial
- Cabina c/cama
- Diferencial de deslizamento controlado
- Sofagem de parque
= Mais informações =
Informações gerais
Carroçaria: Carga pesada
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 16000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 16000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Funcional
Capacidade do espaço de carga: 400 l
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
Informações financeiras
Preço: A pedido
- Cabină de dormit
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Încălzitor vehicul
- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кузов: Тяжелый груз
Конфигурация осей
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 16000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 16000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Функциональность
Объем грузового отсека: 400 l
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Повреждения: без повреждений
Финансовая информация
Цена: По запросу
- Diferenciál s riadeným sklzom
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Uzávierka diferenciálu
- Vyhrievanie vozidla
= Ďalšie informácie =
Všeobecné informácie
Nadstavba: Vysoké zaťaženie
Konfigurácia náprav
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 16000 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 50%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 50%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 50%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 50%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 16000 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 50%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 50%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 50%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 50%
Funkčné
Kapacita nákladového priestoru: 400 l
Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Poškodenie: bez poškodenia
Finančné informácie
Cena: Na požiadanie
- Differentiallås
- Kupévärmare
- Sovhytt
- Styrd differentialbroms
- Värmare
= Ytterligare information =
Allmän information
Överbyggnad: Tung last
Konfiguration av axlar
Framaxel: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 1: Max. axellast: 16000 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 16000 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Funktionell
Lastutrymmets kapacitet: 400 l
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
Finansiell information
Pris: På begäran
- Diferansiyel kilidi
- Isıtıcı
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Sleeper cab