Ciągnik siodłowy Mercedes-Benz Actros 2545 6X2 Gigaspace Standairco NL Truck 327.240KM Gestuurd
































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego

































- 6x2
- Ad-Blue
- Air suspension
- Car kit
- EURO 6
- Heavy duty engine brake
- Navigation system
- Parking-Airconditioning
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Steering axle
- Vehicle heater
= Remarks =
Mercedes Actros 2545
6X2 Gestuurde voorloopas
Gigaspace
Bouwjaar 04/2022
327.240KM
Spoilers/fenders
RVS brandstof tank 720 liter
Koellade
Navigatiesysteem
Camera spiegels
Top conditie - NL Truck
= Dealer information =
We sell our trucks & trailers including export documents + transfer plates and Insurance for 14 days driving.
All pictures of this trucks at hesselink-trucks.nl
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Registration number: 54-BST-4
Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 1: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 89%
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
Additional information
Please contact John Hesselink, Witek Kempa or Christel Hesselink for more information
- Euro 6
- Въздушно окачване
- Комплект за автомобил
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Навигационна система
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Система AdBlue
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Стационарна климатизация
- Euro 6
- Navigační systém
- Robustní motorová brzda
- Sada do auta
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Stacionární klimatizace
- Střešní spoiler
- Systém AdBlue
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
- 6x2
- Ad-Blue
- Bremskraftverstärker
- Carkit
- Dachspoiler
- EURO 6
- Lenkachse
- Luftfederung
- Navigationssystem
- Schlafkabine
- Standheizung
- Standklima
= Anmerkungen =
Mercedes Actros 2545
6X2 Gestuurde voorloopas
Gigaspace
Bouwjaar 04/2022
327.240KM
Spoilers/fenders
RVS brandstof tank 720 liter
Koellade
Navigatiesysteem
Camera spiegels
Top conditie - NL Truck
= Firmeninformationen =
Kontaktieren Sie uns für weitere Informationen!
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kennzeichen: 54-BST-4
Achskonfiguration
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 89%
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an John Hesselink oder Christel Hesselink, um weitere Informationen zu erhalten.
- 6x2
- AdBlue-system
- Bilsæt
- Euro 6
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Navigationssystem
- Sleeper Cab
- Stationært airconditionanlæg
- Tagspoiler
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 89%
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Registreringsnummer: 54-BST-4
- Euro 6
- Αερανάρτηση
- Αεροτομή οροφής
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κιτ αυτοκινήτου
- Σταθερό σύστημα κλιματισμού
- Σύστημα AdBlue
- Σύστημα πλοήγησης
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- 6x2
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Euro 6
- Freno de motor reforzado
- Kit auto
- Sistema AdBlue
- Sistema de navegacion
- Sistema fija de aire acondicionado
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 89%
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
Matrícula: 54-BST-4
- AdBlue-järjestelmä
- Ajoneuvon lämmitin
- Autosarja
- Euro 6
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Navigointijärjestelmä
- Paikallaan toimiva ilmastointi
- Raskaan käytön moottorijarru
- 6x2
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Euro 6
- Frein moteur renforcé
- Kit auto
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
- Système AdBlue
- Système de navigation
- État clim
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 89%
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
Numéro d'immatriculation: 54-BST-4
- Euro 6
- Grijač
- Grijač vozila
- Komplet za automobil
- Krovni spojler
- Navigacijski sustav
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Stacionarni klima-uređaj
- Sustav AdBlue
- Zračni ovjes
- AdBlue rendszer
- Autós készlet
- Euro 6
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Navigációs rendszer
- Sleeper Cab
- Tetőlégterelő
- Álló helyzetű légkondicionálás
- 6x2
- Euro 6
- Kabina sypialna
- Klimatyzator
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Spoiler dachowy
- Sterowanie głosem
- System nawigacji
- Układ płynu AdBlue
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Numer rejestracyjny: 54-BST-4
Konfiguracja osi
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 89%
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Witek Kempa
- Euro 6
- Freno motore per impieghi gravosi
- Impianto di climatizzazione a veicolo fermo
- Kit auto
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Sistema Adblue
- Sistema di navigazione
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- 2 Bedden
- 6x2
- Ad-Blue
- Carkit
- Dakspoiler
- EURO 6
- Luchtvering
- Motorrem
- Navigatiesysteem
- Slaapcabine
- Spoilers
- Standairconditioning
- Standkachel
- Stuuras
- Versterkte motorrem
- Zendapparatuur
= Bijzonderheden =
Mercedes Actros 2545
6X2 Gestuurde voorloopas
Gigaspace
Bouwjaar 04/2022
327.240KM
Spoilers/fenders
RVS brandstof tank 720 liter
Koellade
Navigatiesysteem
Camera spiegels
Top conditie - NL Truck
= Bedrijfsinformatie =
Dit voertuig financieren? Geen probleem. Wij regelen snel een scherpe financial lease voor u op 12, 24, 36, 48 of 60 maanden.
Bekijk alle foto's van dit voertuig op hesselink-trucks.nl
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Kenteken: 54-BST-4
Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 1: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 89%
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met John Hesselink of Christel Hesselink
- AdBlue-system
- Bilsett
- Euro 6
- Førerhus med soveplass
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Navigasjonssystem
- Stasjonært klimaanlegg
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- 6x2
- Aquecedor
- Ar condicionado fixo
- Cabina c/cama
- Euro 6
- Kit para automóvel
- Sistema de AdBlue
- Sistema de navegação
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 89%
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
Número de registo: 54-BST-4
- Aer condiționat în staționare
- Aerotermă
- Cabină de dormit
- Euro 6
- Frână de motor heavy-duty
- Kit auto
- Sistem AdBlue
- Sistem de navigație
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
- 6x2
- Euro 6
- Автомобильный комплект
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Система AdBlue
- Система навигации
- Спойлер на крыше
- Стационарная система кондиционирования воздуха
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 89%
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Регистрационный номер: 54-BST-4
Свяжитесь с Witek Kempa для получения дополнительной информации
- Euro 6
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Navigačný systém
- Stacionárna klimatizácia
- Strešný spojler
- Systém AdBlue
- Súprava do vozidla
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie
- 6x2
- AdBlue-system
- Bilsats
- Euro 6
- Extra kraftig motorbroms
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Navigationssystem
- Sovhytt
- Stationär luftkonditionering
- Takspoiler
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 1: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 2: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 89%
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri
Registreringsnummer: 54-BST-4
- AdBlue sistemi
- Araç kiti
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Euro 6
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Navigasyon sistemi
- Sabit klima
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri