Nowy ciągnik siodłowy MAN TGX 26.580 6x4 EPSILON TZ17 LANGHOLZ
























Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




















Energy consumption (comb.): l/100km
CO₂ emissions (comb.): g/km
Emissions Sticker: 4 (Green)
Hydraulic Installation: Other
Driving Cab: Long distance traffic
Euro: Euro 6e
Achsenhersteller: Öl für angetriebene
AdBlue Tank: 1
Antriebsart: Internal combustion engine
2.900 Nm Drehmoment
MAN TipMatic 12.30 OD
Vorderachse
10.000 kg - Hinterachse
13.000 kg
HY-Achse
Hochleistung
vollsynthetisch
Fahrprogramm MAN TipMatic Performance und Efficiency
bis 70.000 kg
3.900 mm Hauptradstand
Druckluftaufbereitung
elektronisch geregelt AMS
Feststellbremse
auf Vorderachse(n) pneumatisch
zusätzlich
erschöpflich
Lenkbremse - Wegrollsperre MAN EasyStart
Anzeige Bremsbelagstärke
mit Warnung Bremsbelagverschleiß
Notbremssignal
Warnblinkaktivierung
automatisch
Rückfahrwarner - Lichtfunktionstest - Seitenmarkierungsleuchten
LED
Reifendruckkontrollsystem (TPM)
mit Anzeige Reifentemperatur
Lenkübersetzung
Standard
Glashubdach
vor Frontscheibe
mit Fernbedienung
Sitzbezüge
Elektronisch geregeltes Lenksystem MAN ComfortSteering
Bedienfeld MAN EasyControl
4 Funktionen
bei offener Tür von außen bedienbar
Wasserzusatzheizung
1 Liege
110 mm Matratze
mit Ablagen
Steckdosen
Fahrerarbeitsplatzpaket Premium - Innenleuchte
Leseleuchte (Beidseitig)
Spurwechselhilfe LCS und Abbiegehilfe
40 mm Bauhöhe Sattelplatte (bis max. 36.000 kg Sattellast)
Sattelkupplung JOST JSK 37 C 2 Zoll
Nebenabtrieb
getriebeabhängig
Typ NTX/10c
ohne Flansch
f=0,96
Lage ca. 1:30 Uhr
Z-Armsystem
Hochsitz classic manuelle Steuerung
2 mech. Joysticks
2 mech Fußpedale
Parker F130CF Steuerventil 2K
KP
Heckhochsitz mittig an Säule montiert
GZR/TOU
425 Doppelschwenkbereich
Stützbeinausleger 3,9m Classic
Paralle hydr. ausfahrbare Ausleger
4x LED Scheinwerfer mit 1000 Lumen
24 Volt
RAL 3020 EPSILON ROT
Comfort Paket mit Elektobox
TeleskopfunKtion ohne Rückölverwertung
EPSLINK + Indexator G121 ( 10t )
Epsilon Holzgreifer 0.50 m²
2 fach Ausschub