Ciągnik siodłowy MAN TGX 18.460 spoilers,fenders,2x tank,tankverwaring
PDF
Udostępnij
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/17
PDF
Udostępnij
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
17 250 €
Cena netto
≈ 73 750 zł
Kontakt z dealerem
Marka:
MAN
Typ:
ciągnik siodłowy
Rocznik:
2017-08
Pierwsza rejestracja:
2017-08-21
Przebieg:
650 319 km
Ładowność:
10 064 kg
Własna masa:
7 936 kg
Całkowita masa:
18 000 kg
Lokalizacja:
Holandia SLIEDRECHT6501 km od Ciebie
Data zamieszczenia:
6 gru 2024
Numer w ofercie dealera:
20540
Opis
Zbiornik paliwa:
2 szt
Silnik
Paliwo:
diesel
Pojemność:
12 419 cm³
Liczba cylindrów:
6
Euro:
Euro 6
Skrzynia biegów
Typ:
automat
Ilość biegów:
12
Osie
Liczba osi:
2
Napęd:
4x2
Zawieszenie:
resorowe/pneumatyczne
Pierwsza oś:
hamulce - disc
Druga oś:
hamulce - disc
Hamulce
ABS:
EBS:
Hamulec silnikowy:
Kabina
Miejsce sypialne:
Ogrzewanie postojowe:
Radio samochodowe:
CD
Lodówka:
Cruise control (tempomat):
Elektryczne podnoszenie szyb:
Centralny zamek:
Ogranicznik szybkości:
Spojlery:
Osłona przeciwsłoneczna:
Zdalna ekspertyza
Usługa dostawy pojazdu
Dostawa z
Dodatkowa komplektacja
ASR:
Zbiornik AdBlue:
Stan
Stan:
używane
Dodatkowy opis
Kolor:
biały
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Kontakt do sprzedającego
Subskrybuj sprzedawcę
Arjan
+31 6 132...
Pokaż
+31 6 13259809
Adres
Holandia, Południowa Holandia, 3361AP, SLIEDRECHT, Rivierdijk 2c
Lokalny czas dealera:
18:52 (CET)
Wyślij wiadomość
Kontakt do sprzedającego
Truckcentrum Sliedrecht
Holandia
od 20 lat na Autoline
4.4
43 opinii
Subskrybuj sprzedawcę
+31 6 200...
Pokaż
+31 6 20016193
+31 184 41...
Pokaż
+31 184 410 811
+31 6 132...
Pokaż
+31 6 13259809
Wyślij zapytanie do sprzedającego
PDF
Udostępnij
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
19 250 €
≈ 82 300 zł
2017
705 000 km
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Ładowność
18 548 kg
Napęd
6x2
Holandia, Sliedrecht
Kontakt z dealerem
19 250 €
≈ 82 300 zł
2017
705 000 km
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Ładowność
18 548 kg
Napęd
6x2
Holandia, Sliedrecht
Kontakt z dealerem
19 250 €
≈ 82 300 zł
2017
548 000 km
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Ładowność
18 553 kg
Napęd
6x2
Holandia, Sliedrecht
Kontakt z dealerem
16 900 €
≈ 72 250 zł
2017
887 000 km
Moc
360 KM (265 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Ładowność
13 096 kg
Napęd
4x2
Holandia, Nieuwendijk
Kontakt z dealerem
15 900 €
≈ 67 980 zł
2017
930 000 km
Moc
460 KM (338 kW)
Euro
Euro 6
Ładowność
11 266 kg
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Nijmegen
Kontakt z dealerem
17 950 €
≈ 76 740 zł
2017
785 043 km
Moc
460 KM (338 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Napęd
4x2
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
16 900 €
≈ 72 250 zł
2017
844 000 km
Ładowność
11 421 kg
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Nijmegen
Kontakt z dealerem
17 950 €
≈ 76 740 zł
2017
782 499 km
Moc
460 KM (338 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Ładowność
10 089 kg
Napęd
4x2
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
16 500 €
≈ 70 540 zł
2017
805 000 km
Moc
480 KM (353 kW)
Euro
Euro 6
Ładowność
11 232 kg
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Nijmegen
Kontakt z dealerem
15 950 €
≈ 68 190 zł
2017
719 848 km
Moc
460 KM (338 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Ładowność
17 400 kg
Napęd
6x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
18 950 €
≈ 81 020 zł
2017
702 299 km
Moc
460 KM (338 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Napęd
4x2
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
15 950 €
≈ 68 190 zł
2017
735 556 km
Moc
460 KM (338 kW)
Euro
Euro 6
Paliwo
diesel
Ładowność
17 400 kg
Napęd
6x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
15 900 €
≈ 67 980 zł
2017
889 000 km
Moc
440 KM (323 kW)
Euro
Euro 6
Ładowność
11 266 kg
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Nijmegen
Kontakt z dealerem
16 900 €
≈ 72 250 zł
2017
608 895 km
Euro
Euro 6
Ładowność
11 271 kg
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Nijmegen
Kontakt z dealerem
16 900 €
≈ 72 250 zł
2016
699 000 km
Moc
440 KM (323 kW)
Euro
Euro 6
Ładowność
11 346 kg
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Nijmegen
Kontakt z dealerem
16 900 €
≈ 72 250 zł
2018
793 000 km
Moc
460 KM (338 kW)
Euro
Euro 6
Ładowność
11 458 kg
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Nijmegen
Kontakt z dealerem
15 900 €
≈ 67 980 zł
2016
685 000 km
Moc
480 KM (353 kW)
Euro
Euro 6
Ładowność
11 370 kg
Napęd
4x2
Zawieszenie
resorowe/pneumatyczne
Holandia, Made
Kontakt z dealerem
Referencje
4.3
Ciągniki siodłowe MAN
Przeglądnij 12 opinii
Części zamienne do ciągników siodłowych
- Aluminium fuel tank
- fenders
- Heater
- Heavy duty engine brake
- Low-noise
- Roof spoiler
- Sleeper cab
= Dealer information =
Homepage: pokaż kontakty
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%; Reduction: single reduction
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Ниско ниво на шум
- Отопление
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Nízká hlučnost
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Topení
- Topení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Fenders
- Geräuscharm
- Schlafkabine
- Verwärmungsautomatik
= Firmeninformationen =
Homepage: pokaż kontakty
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%; Reduzierung: einfach reduziert
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Kraftig motorbremse
- Minimal støj
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
- Varme
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%; Reduktion: enkeltreduktion
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Θέρμανση
- Καλοριφέρ
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Χαμηλού θορύβου
- Bajo Ruido
- Cabina de dormir
- Calefacción
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- Spoiler para el techo
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%; Reducción: reducción sencilla
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Hiljainen
- Kattospoileri
- Lämmitin
- Lämmitys
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Faible bruit
- Frein moteur renforcé
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%; Réduction: réduction simple
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Grijanje
- Grijač
- Krovni spojler
- Niska razina buke
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Alumínium üzemanyagtartály
- Fűtés
- Fűtőberendezés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Tetőlégterelő
- Alarm dźwiękowy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Ogrzewanie
- Piec
- Spoiler dachowy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Freno motore per impieghi gravosi
- Riscaldamento
- Riscaldamento
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Spoiler per il tetto
- Aluminium brandstoftank
- Dakspoiler
- fenders
- Geluidsarm
- Radio/cd/audio systeem
- Slaapcabine
- Versterkte motorrem
- Verwarming
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: pokaż kontakty
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%; Reductie: enkelvoudige reductie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Førerhus med soveplass
- Kraftig motorbrems
- Lite støy
- Oppvarming
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Aquecedor
- Aquecimento
- Baixo ruído
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Spoiler de tejadilho
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%; Redução: redução simples
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Cabină de dormit
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Zgomot redus
- Încălzire
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Малошумный
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогрев
- Обогреватель
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%; Редуктор: один редуктор
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Nízka hlučnosť
- Strešný spojler
- Vykurovanie
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Extra kraftig motorbroms
- Sovhytt
- Takspoiler
- Tystgående
- Uppvärmning
- Värmare
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Düşük gürültülü
- Isıtma
- Isıtıcı
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri