Ciągnik siodłowy MAN TGX 18.440 chnr *EM* - RETARDER - PTO HYDR - FRIGO - SPOILERS -
















































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego
















- 4x2
- Dachspoiler
- Kipphydraulik
- Luftfederung
- Schlafkabine
- Signalfeuer
- Standheizung
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kabine: TGX XLX, einfach
Kennzeichen: 1NLN928
Achskonfiguration
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt
Maximale Hinterachslast: 13000 kg
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2
Anzahl der Betten: 1
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- 4x2
- Air suspension
- Beacon(s)
- Parking Heater
- Roof Spoiler
- Sleeping cabin
- Spoilers
- Tipping hydraulics
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Cab: TGX XLX, single
Registration number: 1NLN928
Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering
Max. rear axle load: 13000 kg
Interior
Number of seats: 2
Number of beds: 1
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- 4x2
- Balise(s)
- Becquet De Toit
- Cabine de couchage
- Chauffage De Stationnement
- Hydraulique de basculement
- Spoilers
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Tracteur standard
Cabine: TGX XLX, simple
Numéro d'immatriculation: 1NLN928
Configuration essieu
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction
Charge max. sur essieu arrière: 13000 kg
Intérieur
Nombre de places assises: 2
Nombre de lits: 1
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- 4x2
- Dakspoiler
- Kiphydrauliek
- Lucht vering
- Slaapcabine
- Spoilers
- Spoilerset
- Standkachel
- Zwaailamp(en)
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: TGX XLX, enkel
Kenteken: 1NLN928
Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend
Max. aslast achter: 13000 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Aantal bedden: 1
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed