Ciągnik siodłowy MAN TGX 18.440 Retarder Euro6 Spoilers NL Truck Low KM Good Conditio











































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego













Maks. nośność osi przedniej: 7500 kg
Maks. nośność osi tylnej: 11500 kg
VAT/marża: Brak możliwości odliczenia podatku VAT (procedura marży)
Numer rejestracyjny: 23-BLV-2
Tractor Unit
Euro6 Engine
Automatic Gearbox
Retarder
Only 800.000 km
Sleeping Cab
Spoilers
NL Truck
Very clean and good running truck
We can ship this truck to all destinations
FOR MORE INFO: pokaż kontakty
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Max. front axle load: 7500 kg
Max. rear axle load: 11500 kg
VAT/margin: VAT not deductable (margin scheme)
Registration number: 23-BLV-2
Maximální zatížení nápravy pro: 7500 kg
Maximální zatížení zadní nápravy: 11500 kg
DPH/marže: DPH bez nároku na odpočet pro podnikatele (režim marže)
Registrační číslo: 23-BLV-2
Tractor Unit
Euro6 Engine
Automatic Gearbox
Retarder
Only 800.000 km
Sleeping Cab
Spoilers
NL Truck
Very clean and good running truck
We can ship this truck to all destinations
FOR MORE INFO: pokaż kontakty
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Maximale Vorderachslast: 7500 kg
Maximale Hinterachslast: 11500 kg
Mehrwertsteuer/Differenzbesteuerung: Mehrwertsteuer nicht abzugsfähig (Margenregelung)
Kennzeichen: 23-BLV-2
Maks. frontakselbelastning: 7500 kg
Maks. bagakselbelastning: 11500 kg
moms/margin: Moms ikke-fradragsberettiget (marginordning)
Registreringsnummer: 23-BLV-2
Tractor Unit
Euro6 Engine
Automatic Gearbox
Retarder
Only 800.000 km
Sleeping Cab
Spoilers
NL Truck
Very clean and good running truck
We can ship this truck to all destinations
FOR MORE INFO: pokaż kontakty
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Carga máxima del eje delantero: 7500 kg
Carga máxima del eje trasero: 11500 kg
IVA/margen: IVA no deducible (margen)
Matrícula: 23-BLV-2
Tractor Unit
Euro6 Engine
Automatic Gearbox
Retarder
Only 800.000 km
Sleeping Cab
Spoilers
NL Truck
Very clean and good running truck
We can ship this truck to all destinations
FOR MORE INFO: pokaż kontakty
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Charge max. sur essieu avant: 7500 kg
Charge max. sur essieu arrière: 11500 kg
TVA/marge: TVA non déductible (régime de la marge bénéficiaire)
Numéro d'immatriculation: 23-BLV-2
Max. tengelyterhelés: 7500 kg
Max. tengelyterhelés hátul: 11500 kg
HÉA/marzs: A vállalkozók számára nem levonható HÉA (árrésrendszer)
Rendszám: 23-BLV-2
Carico massimo per asse per: 7500 kg
Carico massimo sull'asse posteriore: 11500 kg
IVA/margine: IVA non detraibile per gli imprenditori (regime del margine)
Numero di immatricolazione: 23-BLV-2
- For more info: pokaż kontakty
- We can ship this truck to all destinations
= Bijzonderheden =
MAN 18.440 TGX
Tractor Unit
Euro6 Engine
Automatic Gearbox
Retarder
Only 800.000 km
Sleeping Cab
Spoilers
NL Truck
Very clean and good running truck
We can ship this truck to all destinations
FOR MORE INFO: pokaż kontakty
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Max. aslast voor: 7500 kg
Max. aslast achter: 11500 kg
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Kenteken: 23-BLV-2
Carga máx. do eixo dianteiro: 7500 kg
Carga máx. do eixo traseiro: 11500 kg
IVA/margem: IVA não deduzível (regime de margem)
Número de registo: 23-BLV-2
Макс. нагрузка на переднюю ось: 7500 kg
Макс. нагрузка на заднюю ось: 11500 kg
НДС/маржа: Без вычета НДС (схема маржи)
Регистрационный номер: 23-BLV-2
Maximálne zaťaženie nápravy pre: 7500 kg
Maximálne zaťaženie zadnej nápravy: 11500 kg
DPH/marža: Neodpočítateľná DPH pre podnikateľov (režim marže)
Registračné číslo: 23-BLV-2
Max. axellast för: 7500 kg
Max. axellast bak: 11500 kg
Moms/marginal: Ej avdragsgill moms för företagare (marginalskattesystemet)
Registreringsnummer: 23-BLV-2