Ciągnik siodłowy MAN TGS 18 320/Short cabin/TUV 07-2025, city distribution

PDF
Ciągnik siodłowy MAN TGS 18 320/Short cabin/TUV 07-2025, city distribution - Autoline
Ciągnik siodłowy MAN TGS 18 320/Short cabin/TUV 07-2025, city distribution | Obrazek 1 - Autoline
Ciągnik siodłowy MAN TGS 18 320/Short cabin/TUV 07-2025, city distribution | Obrazek 2 - Autoline
Ciągnik siodłowy MAN TGS 18 320/Short cabin/TUV 07-2025, city distribution | Obrazek 3 - Autoline
Ciągnik siodłowy MAN TGS 18 320/Short cabin/TUV 07-2025, city distribution | Obrazek 4 - Autoline
Ciągnik siodłowy MAN TGS 18 320/Short cabin/TUV 07-2025, city distribution | Obrazek 5 - Autoline
Ciągnik siodłowy MAN TGS 18 320/Short cabin/TUV 07-2025, city distribution | Obrazek 6 - Autoline
Ciągnik siodłowy MAN TGS 18 320/Short cabin/TUV 07-2025, city distribution | Obrazek 7 - Autoline
Ciągnik siodłowy MAN TGS 18 320/Short cabin/TUV 07-2025, city distribution | Obrazek 8 - Autoline
Ciągnik siodłowy MAN TGS 18 320/Short cabin/TUV 07-2025, city distribution | Obrazek 9 - Autoline
Ciągnik siodłowy MAN TGS 18 320/Short cabin/TUV 07-2025, city distribution | Obrazek 10 - Autoline
Ciągnik siodłowy MAN TGS 18 320/Short cabin/TUV 07-2025, city distribution | Obrazek 11 - Autoline
Ciągnik siodłowy MAN TGS 18 320/Short cabin/TUV 07-2025, city distribution | Obrazek 12 - Autoline
Ciągnik siodłowy MAN TGS 18 320/Short cabin/TUV 07-2025, city distribution | Obrazek 13 - Autoline
Ciągnik siodłowy MAN TGS 18 320/Short cabin/TUV 07-2025, city distribution | Obrazek 14 - Autoline
Ciągnik siodłowy MAN TGS 18 320/Short cabin/TUV 07-2025, city distribution | Obrazek 15 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/15
PDF
12 450 €
Cena netto
≈ 51 990 zł
Kontakt z dealerem
Marka: MAN
Rocznik: 2015-10
Pierwsza rejestracja: 2015-10-12
Przebieg: 762 000 km
Ładowność: 13 647 kg
Własna masa: 6 680 kg
Całkowita masa: 20 500 kg
Lokalizacja: Holandia SLIEDRECHT6501 km od Ciebie
Numer w ofercie dealera: 21100
Data zamieszczenia: 10 mar 2025
Opis
Wymiary: 5,98 m × 2,5 m × 3,07 m
Silnik
Moc: 320 KM (235 kW)
Paliwo: diesel
Pojemność: 10 518 cm³
Liczba cylindrów: 6
Euro: Euro 6
Skrzynia biegów
Typ: automat
Osie
Liczba osi: 2
Napęd: 4x2
Zawieszenie: resorowe/pneumatyczne
Rozstaw osi: 3 600 mm
Koła bliźniacze
Pierwsza oś: 315 70 R 22.5
Druga oś: 315 70 R 22.5
Hamulce
ABS
Kabina
Klimatyzacja
Cruise control (tempomat)
Elektr. podnoszenie szyb
Centralny zamek
Światła przeciwmgielne
Osłona przeciwsłoneczna
Dodatkowa komplektacja
Zbiornik AdBlue
Stan
Stan: używane
Dodatkowe usługi

Dodatkowy opis — Ciągnik siodłowy MAN TGS 18 320/Short cabin/TUV 07-2025, city distribution

Polski
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- fenders
- Side skirts

= Dealer information =

Homepage: pokaż kontakty
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

General information
Bodywork: Standard tractor
Cab: day
Registration number: 97-BGK-8

Axle configuration
Tyre size: 315 70 R 22.5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%

Maintenance
APK (MOT): tested until 07/2025

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Въздушно окачване
- Странични престилки
- Boční lemy
- Hliníková palivová nádrž
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Fenders
- Luftfederung
- Sideskirts

= Firmeninformationen =

Homepage: pokaż kontakty
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kabine: Tag
Kennzeichen: 97-BGK-8

Achskonfiguration
Refenmaß: 315 70 R 22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 07.2025

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Luftaffjedring
- Sideskørter

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Karosseri: Standardtrækker
Førerhus: day cab
Registreringsnummer: 97-BGK-8

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315 70 R 22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil jul. 2025

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Αερανάρτηση
- Πλευρικές ποδιές
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
= Más opciones y accesorios =

- Faldones laterales
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Información general
Carrocería: Tractor estándar
Cabina: día
Matrícula: 97-BGK-8

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315 70 R 22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta jul. 2025

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmajousitus
- Sivuhelmat
= Plus d'options et d'accessoires =

- Jupes latérales
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension pneumatique

= Plus d'informations =

Informations générales
Construction: Tracteur standard
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: 97-BGK-8

Configuration essieu
Dimension des pneus: 315 70 R 22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à juil. 2025

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Aluminijski spremnik goriva
- Bočni pragovi
- Zračni ovjes
- Alumínium üzemanyagtartály
- Légrugós felfüggesztés
- Oldalsó védőlemezek
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Spoilery boczne
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: 97-BGK-8

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315 70 R 22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jul. 2025

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Grembialature laterali
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- fenders
- Luchtvering
- Sideskirts

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: pokaż kontakty
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: dag
Kenteken: 97-BGK-8

Asconfiguratie
Bandenmaat: 315 70 R 22.5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%

Onderhoud
APK: gekeurd tot jul. 2025

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Drivstofftank i aluminium
- Luftfjæring
- Sideskjermplate
= Opções e acessórios adicionais =

- Depósito de combustível em alumínio
- Saias laterais
- Suspensão pneumática

= Mais informações =

Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard
Cabina: dia
Número de registo: 97-BGK-8

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315 70 R 22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%

Manutenção
APK (MOT): testado até jul. 2025

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Fuste laterale
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Обтекатели шасси
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кузов: Стандартный седельный тягач
Кабина: кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: 97-BGK-8

Конфигурация осей
Размер шин: 315 70 R 22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до jul. 2025

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Hliníková palivová nádrž
- Postranné zásterky
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Bränsletank av aluminium
- Luftfjädring
- Sidokjolar

= Ytterligare information =

Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor
Hytt: dag
Registreringsnummer: 97-BGK-8

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315 70 R 22.5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%

Underhåll
MOT: besiktigat till jul. 2025

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Alüminyum yakıt deposu
- Havalı süspansiyon
- Yan etekler
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
11 450 € ≈ 47 820 zł
2014
993 560 km
Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 10 211 kg Napęd 4x2 Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne
Holandia, Sliedrecht
Kontakt z dealerem
11 950 € ≈ 49 900 zł
2015
739 162 km
Moc 400 KM (294 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 13 423 kg Napęd 4x2
Holandia, Maarsbergen
Kontakt z dealerem
11 950 € ≈ 49 900 zł
2015
770 153 km
Moc 441 KM (324 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 11 337 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
12 000 € ≈ 50 110 zł
2012
1 117 000 km
Moc 480 KM (353 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Napęd 6x2
Holandia, Sliedrecht
Kontakt z dealerem
13 750 € ≈ 57 420 zł
2015
604 318 km
Moc 440 KM (323 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 11 324 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Vuren
Kontakt z dealerem
10 950 € ≈ 45 730 zł
2015
705 133 km
Moc 400 KM (294 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 11 492 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
9 450 € ≈ 39 460 zł
2015
886 706 km
Moc 441 KM (324 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 11 056 kg Napęd 4x2
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
12 900 € ≈ 53 870 zł
2015
800 900 km
Moc 360 KM (265 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Ede
Kontakt z dealerem
12 900 € ≈ 53 870 zł
2015
801 248 km
Moc 441 KM (324 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 13 000 kg Napęd 4x2
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
12 000 € ≈ 50 110 zł
2016
708 643 km
Paliwo diesel Ładowność 18 000 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Velddriel
Kontakt z dealerem
12 900 € ≈ 53 870 zł
2014
746 776 km
Moc 441 KM (324 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 13 080 kg Napęd 4x2
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
13 750 € ≈ 57 420 zł
2014
1 077 796 km
Moc 442 KM (325 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 11 417 kg Napęd 4x2 Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne
Holandia, Zaltbommel
Kontakt z dealerem
14 500 € ≈ 60 550 zł
2015
729 974 km
Moc 480 KM (353 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 14 509 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Lelystad
Kontakt z dealerem
15 150 € ≈ 63 270 zł
2015
551 745 km
Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 12 769 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Meerkerk
Kontakt z dealerem
12 950 € ≈ 54 080 zł
2016
904 883 km
Moc 400 KM (294 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 13 143 kg Napęd 4x2
Holandia, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
11 500 € ≈ 48 020 zł
2016
1 049 734 km
Moc 440 KM (323 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Napęd 4x2
Holandia, Nijmegen
Kontakt z dealerem
10 900 € ≈ 45 520 zł
2015
674 000 km
Moc 400 KM (294 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 11 452 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Schiedam
Kontakt z dealerem
12 900 € ≈ 53 870 zł
2016
560 000 km
Moc 440 KM (323 kW) Euro Euro 6 Ładowność 12 100 kg Napęd 4x2
Holandia, Nijmegen
Kontakt z dealerem
12 900 € ≈ 53 870 zł
2016
535 000 km
Moc 440 KM (323 kW) Euro Euro 6 Ładowność 12 100 kg Napęd 4x2
Holandia, Nijmegen
Kontakt z dealerem
12 900 € ≈ 53 870 zł
2014
761 969 km
Moc 441 KM (324 kW) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 13 010 kg Napęd 4x2
Holandia, Vuren
Kleyn Trucks
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem