Ciągnik siodłowy MAN TGA 18.440 TGA 18.440 4X2 BLS EURO 4 AUTOMATIC






































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego












- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Luftfederung
- Schlafkabine
- Standklimaanlage
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Getriebe
Getriebe: ZF, 12 Gänge, Automatik
Achskonfiguration
Refenmaß: 315-70-22,5
Vorderachse: Max. Achslast: 6500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%; Reduzierung: einfach reduziert
Funktionell
Inhalt des Laderaums: 1.000 l
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an FRANS HELMERICH oder Frans, um weitere Informationen zu erhalten.
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Heavy duty engine brake
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Stationary air conditioning
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Transmission
Transmission: ZF, 12 gears, Automatic
Axle configuration
Tyre size: 315-70-22,5
Front axle: Max. axle load: 6500 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Reduction: single reduction
Functional
Cargo space capacity: 1.000 l
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Additional information
Please contact FRANS HELMERICH or Frans for more information
- Aluminium brandstoftank
- BTW voertuig
- Dakspoiler
- Luchtvering
- Slaapcabine
- Standairconditioning
- Versterkte motorrem
- Zendapparatuur
= Bijzonderheden =
WMAH06ZZ97W081842 707.442 KM SLAAPCABINE AUTOMAAT DAKSPOILER SIDEFENDERS LUCHTGEVEERD AIRCO CRUISECONTROL CENTRAALOCK ELECKTRIESERAMEN STANDAIRCO 1000 LITERTANK NETTE TRUCK ZO UIT HET WERK pokaż kontakty
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Transmissie
Transmissie: ZF, 12 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315-70-22,5
Vooras: Max. aslast: 6500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%; Reductie: enkelvoudige reductie
Functioneel
Inhoud laadruimte: 1.000 l
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met FRANS HELMERICH of Frans