Ciągnik siodłowy DAF CF 410 4x2 / SSC / Apk-Tuv 03-2026










Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




















- Air horn
- Aluminium fuel tank
- Roof spoiler
- Vehicle heater
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
APK (MOT): tested until 03/2026
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Registration number: 74-BKK-8
Please contact Martijn Schuiling, Arno De Leeuw or Algemeen for more information
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Пневматичен клаксон
- Спойлер на покрива
- Hliníková palivová nádrž
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchová houkačka
= Další informace =
Nástavba: Standardní tahač
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
MOT: zkontrolováno do mrt. 2026
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
Registrační číslo: 74-BKK-8
- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachspoiler
- Lufthorn
- Standheizung
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Kennzeichen: 74-BKK-8
Wenden Sie sich an Martijn Schuiling, Arno De Leeuw oder Algemeen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Tagspoiler
- Tryklufthorn
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Registreringsnummer: 74-BKK-8
Kontakt Algemeen for yderligere oplysninger
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Κόρνα αέρα
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Bocina de aire
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Spoiler para el techo
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Matrícula: 74-BKK-8
Póngase en contacto con Algemeen para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Kattospoileri
- Lämmitin
- Äänimerkki
- Chauffage
- Corne de l'air
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Numéro d'immatriculation: 74-BKK-8
Veuillez contacter Algemeen pour plus d'informations
- Grijač
- Grijač vozila
- Krovni spojler
- Zračna sirena
- Alumínium üzemanyagtartály
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légkürt
- Tetőlégterelő
= További információk =
Felépítmény: Standard vontató
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
MOT: vizsgálták, amíg mrt. 2026
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
Rendszám: 74-BKK-8
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Algemeen-vel
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Spoiler dachowy
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Numer rejestracyjny: 74-BKK-8
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Algemeen
- Avvisatore acustico pneumatico
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Spoiler per il tetto
= Ulteriori informazioni =
Sovrastruttura: Trattore standard
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 8000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 11500 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%
MOT: ispezionato fino a mar 2026
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
Numero di immatricolazione: 74-BKK-8
- Aluminium brandstoftank
- Dakspoiler
- Luchthoorn
- Standkachel
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
APK: gekeurd tot mrt. 2026
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Kenteken: 74-BKK-8
Neem voor meer informatie contact op met Algemeen
- Lufthorn
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aquecedor
- Buzina de ar comprimido
- Depósito de combustível em alumínio
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
APK (MOT): testado até mrt. 2026
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Número de registo: 74-BKK-8
Contacte Algemeen para obter mais informações
- Claxon pneumatic
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматический звуковой сигнал
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Регистрационный номер: 74-BKK-8
Свяжитесь с Algemeen для получения дополнительной информации
- Hliníková palivová nádrž
- Kúrenie
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchová húkačka
= Ďalšie informácie =
Nadstavba: Štandardný ťahač
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
MOT: skontrolované do mrt. 2026
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
Registračné číslo: 74-BKK-8
- Bränsletank av aluminium
- Kupévärmare
- Takspoiler
- Tyfon
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
MOT: besiktigat till mrt. 2026
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Registreringsnummer: 74-BKK-8
Kontakta Algemeen för mer information
- Araç ısıtıcısı
- Havalı korna
- Isıtıcı
- Tavan spoyleri