Ciągnik siodłowy DAF XF 450 XF450 / 6x2 / FTP





























Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego

















- Air horn
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Climate control
- Heavy duty engine brake
- Sleeper cab
- Vehicle heater
- Windshield
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 1: Max. axle load: 4400 kg; Tyre profile left: 65%; Tyre profile right: 65%
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Registration number: 42-BKL-6
Please contact Martijn Schuiling, Arno De Leeuw or Algemeen for more information
- Въздушно окачване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Пневматичен клаксон
- Предно стъкло
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Ovládání klimatizace
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchová houkačka
- Vzduchové odpružení
- Čelní sklo
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Klimaanlage
- Luftfederung
- Lufthorn
- Schlafkabine
- Standheizung
- Windschild
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 4400 kg; Reifen Profil links: 65%; Reifen Profil rechts: 65%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Kennzeichen: 42-BKL-6
Wenden Sie sich an Martijn Schuiling, Arno De Leeuw oder Algemeen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Forrude
- Klimaanlæg
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Sleeper Cab
- Tryklufthorn
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 4400 kg; Dækprofil venstre: 65%; Dækprofil højre: 65%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Registreringsnummer: 42-BKL-6
Kontakt Algemeen for yderligere oplysninger
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κόρνα αέρα
- Παρμπρίζ
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Bocina de aire
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Climatizador
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- Parabrisas
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 4400 kg; Dibujo del neumático izquierda: 65%; Dibujo del neumático derecha: 65%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Matrícula: 42-BKL-6
Póngase en contacto con Algemeen para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmajousitus
- Ilmastointi
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
- Tuulilasi
- Äänimerkki
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Climate control
- Corne de l'air
- Frein moteur renforcé
- Pare-brise
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 4400 kg; Sculptures des pneus gauche: 65%; Sculptures des pneus droite: 65%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Numéro d'immatriculation: 42-BKL-6
Veuillez contacter Algemeen pour plus d'informations
- Grijač
- Grijač vozila
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Upravljanje klimatizacijom
- Vjetrobransko staklo
- Zračna sirena
- Zračni ovjes
- Alumínium üzemanyagtartály
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Klímavezérlés
- Légkürt
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Szélvédő
= További információk =
Felépítmény: Standard vontató
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 70%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 4400 kg; Gumiabroncs profilja balra: 65%; Gumiabroncs profilja jobbra: 65%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
Rendszám: 42-BKL-6
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Algemeen-vel
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- HVAC
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Owiewka
- Piec
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 4400 kg; Profil opon lewa: 65%; Profil opon prawa: 65%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Numer rejestracyjny: 42-BKL-6
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Algemeen
- Freno motore per impieghi gravosi
- Parabrezza
- Quadro di comando climatizzatore
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Aluminium brandstoftank
- Climate control
- Luchthoorn
- Luchtvering
- Slaapcabine
- Standkachel
- Versterkte motorrem
- Windscherm
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 1: Max. aslast: 4400 kg; Bandenprofiel links: 65%; Bandenprofiel rechts: 65%
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Kenteken: 42-BKL-6
Neem voor meer informatie contact op met Algemeen
- Frontrute
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Lufthorn
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aquecedor
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Para-brisas
- Sofagem de parque
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 4400 kg; Perfil do pneu esquerda: 65%; Perfil do pneu direita: 65%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Número de registo: 42-BKL-6
Contacte Algemeen para obter mais informações
- Cabină de dormit
- Claxon pneumatic
- Climatizare
- Frână de motor heavy-duty
- Parbriz
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Ветровое стекло
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Пневматический звуковой сигнал
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 4400 kg; Профиль шин слева: 65%; Профиль шин справа: 65%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Регистрационный номер: 42-BKL-6
Свяжитесь с Algemeen для получения дополнительной информации
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Ovládanie klimatizácie
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchová húkačka
- Vzduchové odpruženie
- Čelné sklo
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Klimatanläggning
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Sovhytt
- Tyfon
- Vindruta
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 1: Max. axellast: 4400 kg; Däckprofil vänster: 65%; Däckprofil rätt: 65%
Bakaxel 2: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Registreringsnummer: 42-BKL-6
Kontakta Algemeen för mer information
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Havalı korna
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Klima kontrolü
- Sleeper cab
- Ön cam