Bramowiec Renault D WIDE Euro 6 14 Ton portaalarmsysteem




















Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




















- Central armrest
- Euro 6
- Roof hatch
- Warning lights
= Remarks =
- Stark 14 ton skip loader (type: SLT 140)
- Radio remote control
- 13 ton rear axle (technical)
- MOT until 13-07-2026!
- In good condition!
= More information =
General information
Number of doors: 2
Cab: day
Registration number: 38-BJS-3
Axle configuration
Tyre size: 315/70 22.5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Reduction: single reduction
Interior
Number of seats: 2
Maintenance
APK (MOT): tested until 07/2026
History
Number of owners: 2
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Люк на тавана
- Централен подлакътник
- Euro 6
- Středová loketní opěrka
- Střešní okno
= Další informace =
Obecné informace
Počet dveří: 2
Kabina: den
Registrační číslo: 38-BJS-3
Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 315/70 22.5
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 7500 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 50%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 50%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 50%; Profil pneumatiky vpravo venku: 50%; Redukce: jednoduchá redukce
Interiér
Počet sedadel: 2
Údržba
MOT: zkontrolováno do jul. 2026
Historie
Počet vlastníků: 2
Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
- Dachluke
- Euro 6
- Mittelarmlehne
= Anmerkungen =
- Stark 14 Tonnen des Abzetskipper (Typ: SLT 140)
- Funkfernsteuerung
- 13-Tonnen des Hinterachse (technisch)
- TÜV bis 13.07.2026!
- In guten Zustand!
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag
Kennzeichen: 38-BJS-3
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/70 22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%; Reduzierung: einfach reduziert
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 07.2026
Verlauf
Zahl der Eigentümer: 2
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Euro 6
- Midterarmlæn
- Taglem
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab
Registreringsnummer: 38-BJS-3
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/70 22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Reduktion: enkeltreduktion
Interiør
Antal sæder: 2
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil jul. 2026
Historik
Antal ejere: 2
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Άνοιγμα οροφής
- Κεντρικό μπράτσο
- Escotilla de techo
- Euro 6
- Reposabrazos central
= Comentarios =
- Sistema de brazo de portal Stark de 14 toneladas (tipo: SLT 140)
- Control remoto por radio
- Eje trasero de 13 toneladas (información técnica)
- ¡ITV hasta el 13/07/2026!
- ¡En perfecto estado!
= Más información =
Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día
Matrícula: 38-BJS-3
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/70 22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Reducción: reducción sencilla
Interior
Número de plazas sentadas: 2
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta jul. 2026
Historia
Número de propietarios: 2
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Kattoluukku
- Keskikäsinoja
- Euro 6
- Support bras intermédiaire
- Trappe de toit
= Remarques =
- Système de portique Stark 14 tonnes (type : SLT 140)
- Radiocommande
- Essieu arrière 13 tonnes (technique)
- Contrôle technique jusqu'au 13/07/2026 !
- En parfait état !
= Plus d'informations =
Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: 38-BJS-3
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/70 22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Réduction: réduction simple
Intérieur
Nombre de places assises: 2
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à juil. 2026
Historique
Nombre de propriétaires: 2
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Krovni otvor
- Središnji naslon za ruku
- Euro 6
- Középső kartámasz
- Tetőablak
= További információk =
Általános információk
Az ajtók száma: 2
Kabin: nap
Rendszám: 38-BJS-3
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 315/70 22.5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 50%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 50%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 50%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 50%; Csökkentés: egyszeres csökkentés
Belső tér
Ülőhelyek száma: 2
Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg jul. 2026
Történet
Tulajdonosok száma: 2
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
- Euro 6
- Luk dachowy
- Podłokietnik
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: 38-BJS-3
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/70 22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jul. 2026
Historia
Liczba właścicieli: 2
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Botola
- Bracciolo centrale
- Euro 6
= Ulteriori informazioni =
Informazioni generali
Numero di porte: 2
Cabina: giorno
Numero di immatricolazione: 38-BJS-3
Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 315/70 22.5
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 7500 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 11500 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 50%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 50%; Profilo del pneumatico interno destro: 50%; Profilo del pneumatico esterno destro: 50%; Riduzione: riduzione singola
Interno
Numero di posti a sedere: 2
Manutenzione
MOT: ispezionato fino a lug 2026
Storia
Numero di proprietari: 2
Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Infotainment
- Audio-installatie
Interieur
- Armsteun
- Dakluik
Overige
- Euro 6
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- Stark 14 Ton portaalarmsysteem (type: SLT 140)
- Radiografische afstandsbediening
- 13 Ton achteras (technisch)
- APK t/m 13-07-2026!
- In nette staat!
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag
Kenteken: 38-BJS-3
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/70 22.5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%; Reductie: enkelvoudige reductie
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Onderhoud
APK: gekeurd tot jul. 2026
Historie
Aantal eigenaren: 2
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Midtre armlene
- Takluke
- Apoio de braço central
- Escotilha do tejadilho
- Euro 6
= Mais informações =
Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia
Número de registo: 38-BJS-3
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/70 22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Redução: redução simples
Interior
Número de bancos: 2
Manutenção
APK (MOT): testado até jul. 2026
História
Número de proprietários: 2
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Euro 6
- Trapă de plafon
- Евро 6
- Люк на крыше
- Сигнальные маяки
- Центральный подлокотник
= Примечания =
- 14-тонная портальная система Stark (тип: SLT 140)
- Радиоуправление
- 13-тонная задняя ось (технически)
- Техосмотр до 13.07.2026!
- В хорошем состоянии!
= Дополнительная информация =
Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: 38-BJS-3
Конфигурация осей
Размер шин: 315/70 22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Редуктор: один редуктор
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до jul. 2026
История
Количество владельцев: 2
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Euro 6
- Stredová lakťová opierka
- Strešný otvor
= Ďalšie informácie =
Všeobecné informácie
Počet dverí: 2
Kabína: deň
Registračné číslo: 38-BJS-3
Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 315/70 22.5
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 50%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 50%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 50%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 50%; Redukcia: jednoduchá redukcia
Interiér
Počet sedadiel: 2
Údržba
MOT: skontrolované do jul. 2026
História
Počet vlastníkov: 2
Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
- Armstöd i mitten
- Euro 6
- Taklucka
= Ytterligare information =
Allmän information
Antal dörrar: 2
Hytt: dag
Registreringsnummer: 38-BJS-3
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/70 22.5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%; Minskning: enkelreduktion
Interiör
Antal sittplatser: 2
Underhåll
MOT: besiktigat till jul. 2026
Historik
Antal ägare: 2
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Orta kol dayanağı
- Tavan kapağı