

Nowa Mitsubishi Fuso 9C18 bramowiec BR6

















Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego






Konfiguracja osi: 4X2
Moc silnika: 129 kW (175 KM)
Rozstaw osi: 3400 mm
Dop. masa całkowita: 8.550 kg
* Silnik, R4, 129 kW (175KM), 3500 obr/min * Wersja silnika Euro VI D * Manualny regulator obrotów silnika
* Duonic, zautomatyzowana skrzynia manualna * Przystawka mocy 200 Nm, pod pompę hydraul.
* Mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu * Stabilizator tylnej osi * Koło / Felgi zapasowe
* Opony o bieżniku trakcyjnym z tyłu * Główny zbiornik paliwa 100l, zbiornik AdBlue 12 l * Tylna belka przeciwwjazdowa
* ESP * Hamulce tarczowe na osi przedniej i tylnej * ABS z elektronicznym rozkładem siły hamowania
* Kabina komfortowa pojedyncza * Kabina kierowcy odchylana * Lusterka wsteczne podgrzewane
* Zdalnie sterowany centralny zamek (2 piloty) * Immobilizer z transponderem
* Podłokietnik fotela kierowcy * Komfort.fotel kier. z regul.tłumieniem wertykalnym
* Kolumna kierownicza regulowana dwupłaszczyznowo * Poduszka pow.dla kierowcy z napinaczami pasów bezp
* Elektr.sterow.szyby po stronie kierowcy i pasażera
* Tachograf cyfrowy * Oświetlenie tablicy rozdzielczej regulowane * Sygnał ostrzegawczy załączonego biegu wstecznego
* Radio z Bluetooth
* Układ automatycznego sterowania klimatyzacją
* Asystent ruszania na wzniesieniu (hill holder)
* Alternator 28 V/ 140 A, Konwertery 24 V * Światła do jazdy dziennej * Ogranicznik prędkości 90 km/h
* Asystent hamowania awaryjnego (AEBS) * Asystent utrzymania pasa ruchu (LDWS) * Asystent ruszania na wzniesieniu (hill holder)
NOWE URZĄDZENIE BRAMOWE KING BR-6:
• Nominalna moc załadunkowa - 6000 kg
• Wychylne ramiona główne
• Teleskopwane ramiona rozstaw między ramionami 2036mm
• Regulowane długości zawiesi
• Masa własna urządzenia – około 1200 kg
• Ciśnienie max – 20 Mpa
• Obsługa kontenerów typu mulda