Sprzedam ciężarówkę burtowy Mercedes-Benz 1823 poprzez aukcję

































































































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego












Date et lieu de visite: 20/05/2025 Dolus d'Oleron
IMPORTANT: RESERVE A LEXPORT
Etat des pneus: Avant : 30% restant / Arrière 70% restant
PV / PTAC / PTRA: PV : 9T960
Type de remorque: Benne
Batterie HS
Véhicule non roulant
stocké pendant très longtemps à l’extérieur
et non roulant depuis 2022
PAS DE CT
Il y a un problème avec la grue auxiliaire : des boîtiers lâchent régulièrement
environ une fois par an
soit un coût de 1500 € HT à chaque fois. Le châssis est particulièrement corrodé
Le véhicule est hors service depuis plusieurs années
Les pneus arrière sont en très bon état
Le non-fonctionnement prolongé me laisse penser qu’une remise en état nécessiterait le remplacement complet des fluides moteur
boîte
ponts
hydraulique. J’ai également un doute sur la fiabilité du système pneumatique (éventuelles fuites dues au temps et à l’entreposage
nécessité de purge
etc.)
Année de fabrication : 2004
Kilométrage non garantie
440476 kilomètres en septembre 2022