Wynajmę naczepę platforma WEB Trailer





























Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego







country-version: AT
combined power consumption: 0.0000
Marke: Andere
FAHRZEUGTYP
PRSH 27 Plateau Hartholzboden R22.5 Einzelbereifung
MAßE/GEWICHT
Chassisbreite ca. 2540mm
Sattellast max. ca. 16000 kg
Chassislänge ca. 13.510 mm
Fahrhöhe unbeladen ca. 1250 mm bei 1120 mm Sattelhöhe
FAHRGESTELL
Querträger IPE 80
Außenrahmen als U-Profil 160x120x5mm mit 16mm Zurrstäben je 1200mm
oben und unten
Zertifikat für Zurrlöcher in UNP 5t
8 Paar Rungentaschen 80x50x4mm
Fahrgestell geeignet für 1x40ft Standard Container
Fahrgestell geeignet für 1x20ft Container mittig
Fahrgestell geeignet für 2x20ft Container
6 Paar Containeraufnahmen per Warderplatte
STÜTZWINDEN
24 to Teleskopstützwindwerk
ACHSEN
Achse 9to 22,5 Scheibenbremse
Einzelbereifung
Achsenabstand 1310/1310mm
LAUFWERK
Achslift erste Achse bei 385er 22,5
automatische Funktion
mit Anfahrhilfe
BREMSE
EBS-Bremssystem
REIFEN
Markenreifen 385/65 R 22,5
BODEN
27mm Hartholzboden mit Omega-Profilen
Wetterfester Boden für offene Plateaus
Zertifikat für geprüfte Staplerachslast 9,0t nach DIN EN 283
AUFBAU
Stirnwand 1200mm mit Blechverkleidung
Halter für Steckrungen an Stirnwand
ca. 1000mm hoch
LICHTANLAGE
Lichtanlage 24 Volt mit 7fach Multifunktionsleuchte
15 poliger Stecker plus 15 poliges Verbindungskabel
Verteilerkasten
Nummernschildbeleuchtung und Spurhalteleuchten
ENDMONTAGE
Warntafeln ausziehbar rot/weiß
2x im Heckbereich + 2x bei der Stützwinde
Großes gekantetes Lampenblech
Unterfahrschutz Rechteckrohr 150x100 / 160x120
Aufstiegsleiter hinten mit Podest
WERKZEUGKASTEN
Offener Kasten aus Lochblech quer in Fahrtrichtung
FARBGEBUNG
Stirnwand in RAL 9006 silber
BESCHICHTUNG/LACKIERUNG FAHRGESTELL
Lackierung des Fahrgestells in MB 7350 novagrau
KTL mit Zinkphosphatierung plus Pulver
Alle Angaben ohne Gewähr!