Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom EURO 38-02/V - lowbed semitrailer

PDF
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom EURO 38-02/V - lowbed semitrailer - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom EURO 38-02/V - lowbed semitrailer | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom EURO 38-02/V - lowbed semitrailer | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom EURO 38-02/V - lowbed semitrailer | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom EURO 38-02/V - lowbed semitrailer | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom EURO 38-02/V - lowbed semitrailer | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom EURO 38-02/V - lowbed semitrailer | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom EURO 38-02/V - lowbed semitrailer | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom EURO 38-02/V - lowbed semitrailer | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom EURO 38-02/V - lowbed semitrailer | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom EURO 38-02/V - lowbed semitrailer | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom EURO 38-02/V - lowbed semitrailer | Obrazek 11 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom EURO 38-02/V - lowbed semitrailer | Obrazek 12 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom EURO 38-02/V - lowbed semitrailer | Obrazek 13 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom EURO 38-02/V - lowbed semitrailer | Obrazek 14 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom EURO 38-02/V - lowbed semitrailer | Obrazek 15 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom EURO 38-02/V - lowbed semitrailer | Obrazek 16 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom EURO 38-02/V - lowbed semitrailer | Obrazek 17 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom EURO 38-02/V - lowbed semitrailer | Obrazek 18 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom EURO 38-02/V - lowbed semitrailer | Obrazek 19 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom EURO 38-02/V - lowbed semitrailer | Obrazek 20 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom EURO 38-02/V - lowbed semitrailer | Obrazek 21 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom EURO 38-02/V - lowbed semitrailer | Obrazek 22 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom EURO 38-02/V - lowbed semitrailer | Obrazek 23 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/23
PDF
39 900 €
Cena netto
≈ 169 200 zł
48 279 €
Cena brutto
Kontakt z dealerem
Marka: Nooteboom
Rocznik: 2009-03
Pierwsza rejestracja: 2009-02-26
Ładowność: 35 830 kg
Własna masa: 11 680 kg
Całkowita masa: 47 500 kg
Lokalizacja: Czechy Chrudim7272 km to "United States/Columbus"
Możliwość wynajmu
Data zamieszczenia: ponad 1 miesiąc
Autoline ID: XT24666
Opis
Wysokość siodła: 1 400 mm
Wymiary: 13,78 m × 2,54 m × 2,1 m
Zabudowa
Wymiary nadwozia: długość - 9,475 m, szerokość - 2,54 m
Rama: stalowa
Rozsuwana rama
Osie
Liczba osi: 2
Zawieszenie: pneumatyczne/pneumatyczne
Koła bliźniacze
Rozmiar opon: 245/70 R17,5 143/141 J
Stan opon: 30 %
Hamulce: drum
Hamulce
ABS
EBS
Opcje dodatkowe
Koło zapasowe
Dodatkowa komplektacja
Licznik kilometrów
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
Kolor: niebieski

Dodatkowy opis — Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom EURO 38-02/V - lowbed semitrailer

ALU ramps are not included!!!
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
24 000 € ≈ 101 800 zł
2007
Ładowność 30 420 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne
Czechy, Lhota pod Libčany
Kontakt z dealerem
27 900 € ≈ 118 300 zł
2009
Ładowność 40 500 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 8 500 kg Liczba osi 3 Wysokość siodła 1 350 mm
Czechy, Chrudim
Kontakt z dealerem
53 000 € ≈ 224 800 zł
2009
Włochy, Rome
Kontakt z dealerem
88 900 € ≈ 377 100 zł
2025
Ładowność 37 500 kg Zawieszenie resorowe/pneumatyczne Własna masa 10 500 kg Liczba osi 3
Czechy, Chrudim
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2024
Ładowność 37 660 kg Zawieszenie resorowe/pneumatyczne Własna masa 10 340 kg Liczba osi 3
Czechy, Chrudim
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2025
Ładowność 46 000 kg Zawieszenie resorowe/pneumatyczne Własna masa 12 000 kg Liczba osi 4
Czechy, Chrudim
Kontakt z dealerem
77 900 € ≈ 330 400 zł
2008
Ładowność 45 500 kg Zawieszenie resorowe/pneumatyczne Własna masa 18 500 kg Liczba osi 4 Wysokość siodła 1 250 mm
Czechy, Chrudim
Kontakt z dealerem
46 000 € ≈ 195 100 zł
2011
Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 14 380 kg Liczba osi 4
Polska, Bodzentyn
Kontakt z dealerem
47 500 € ≈ 201 500 zł
2011
Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 14 380 kg Liczba osi 4
Serbia, Novi Sad
Kontakt z dealerem
21 990 € ≈ 93 270 zł
2007
Ładowność 34 190 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 8 310 kg Liczba osi 3 Wysokość siodła 1 250 mm
Czechy, Chrudim
Kontakt z dealerem
47 500 € ≈ 201 500 zł
2011
Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 14 380 kg Liczba osi 4
Chorwacja, Zagreb
Kontakt z dealerem
32 060 € 799 000 CZK ≈ 136 000 zł
2004
Ładowność 27 900 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 14 060 kg Liczba osi 3
Czechy
Kontakt z dealerem
47 500 € ≈ 201 500 zł
2011
Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 14 380 kg Liczba osi 4
Węgry, Budapest
Kontakt z dealerem
7 499 € ≈ 31 810 zł
2011
Ładowność 32 610 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 6 395 kg Liczba osi 3
Czechy, Chrudim
Kontakt z dealerem
39 500 € ≈ 167 500 zł
2007
Liczba osi 5
Polska, Opoczno
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2009
Ładowność 106 100 kg Zawieszenie hydrauliczna Własna masa 32 730 kg Liczba osi 7
Belgia, Grote-Brogel (Peer)
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2006
Zawieszenie resorowe/pneumatyczne Liczba osi 3
Czechy, Chrudim
Kontakt z dealerem
27 950 € ≈ 118 500 zł
2009
Ładowność 36 660 kg Własna masa 11 740 kg Liczba osi 4
Holandia, Groot-Ammers
Kontakt z dealerem
24 500 € ≈ 103 900 zł
2008
Liczba osi 4
Litwa, Kužiai
Kontakt z dealerem
37 500 € ≈ 159 100 zł
2011
Ładowność 36 540 kg Zawieszenie hydrauliczna Własna masa 11 460 kg Liczba osi 3
Belgia, Grote-Brogel (Peer)
Kontakt z dealerem