Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm*

PDF
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 1 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 2 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 3 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 4 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 5 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 6 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 7 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 8 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 9 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 10 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 11 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 12 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 13 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 14 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 15 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 16 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 17 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 18 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 19 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 20 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 21 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 22 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 23 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 24 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 25 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 26 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 27 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 28 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 29 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 30 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 31 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 32 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 33 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 34 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 35 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 36 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 37 - Autoline
Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm* | Obrazek 38 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/38
PDF
16 750 €
Cena netto
≈ 71 360 zł
Kontakt z dealerem
Marka: Scania
Typ: wywrotka
Rocznik: 2005-11
Pierwsza rejestracja: 2005-11-01
Przebieg: 342 933 km
Ładowność: 15 485 kg
Własna masa: 13 515 kg
Całkowita masa: 29 000 kg
Lokalizacja: Holandia Venlo6600 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: 31299
Data zamieszczenia: 14 sie 2025
Silnik
Moc: 500 KM (368 kW)
Paliwo: diesel
Pojemność: 15 607 cm³
Liczba cylindrów: 8
Euro: Euro 3
Skrzynia biegów
Typ: automat
Osie
Liczba osi: 3
Napęd: 6x2
Zawieszenie: resorowe/resorowe
Rozstaw osi: 3 800 mm
Koła bliźniacze
Pierwsza oś: 385/65 R22.5, hamulce - drum
Druga oś: 315/80 R22.5, hamulce - drum
Trzecia oś: 315/80 R22.5, hamulce - drum
Hamulce
ABS
EBS
Retarder
Kabina i komfort
Komputer pokładowy
Cruise control (tempomat)
Podgrzewane lusterka
Osłona przeciwsłoneczna
Kabina
Miejsce sypialne
Opcje dodatkowe
Klimatyzacja
Elektr. podnoszenie szyb
Podgrzewane fotele
Multimedia
Radio samochodowe: CD
Funkcje bezpieczeństwa
Ogranicznik szybkości
Blokada dyferencjału
Dodatkowa komplektacja
PTO
Dodatkowe wyposażenie
Skrzynka narzędzi
Hak
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
Kolor: żółty

Dodatkowy opis — Wywrotka Scania R500 V8 6x2 Kipper Retarder Euro 3 Full Steel *Only 342 Tkm*

Polski
= Additional options and accessories =

- Aluminium fuel tank
- Cabin
- Climate control
- Coupling
- Differential lock
- Engine Brake
- Leaf spring suspension
- Power steering
- Rotating beacon(s)
- Sleeper cab
- Spotlights

= Dealer information =

Gast Trucks Venlo B.V.
Our prices are netto export. To make a reservation without downpayment is not possible.

= More information =

Axle configuration
Front axle: Tyre size: 385/65 R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80 R22.5; Max. axle load: 10800 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 2: Tyre size: 315/80 R22.5; Max. axle load: 9200 kg; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%

Functional
Tipper: Back

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none

Identification
Registration number: NL

Additional information
Please contact Dave Dorssers, Mike Broere or Laurens Reiniers for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Блокировка на диференциала
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Кабина
- Прожектори
- Регулиране на температурата
- Ресорно пружинно окачване
- Спална кабина
- Спирачка на двигателя
- Съединение
- Усилвател на волана
- Bodové reflektory
- Diferenciál s brzdou
- Hliníková palivová nádrž
- Kabina
- Motorová brzda
- Odpružení listovými pružinami
- Ovládání klimatizace
- Posilovač řízení
- Připojení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Uzávěrka diferenciálu
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Differentialsperre
- Fernlicht
- Gefahrenleucht(en)
- Kabine
- Klima Automatik
- Lenkhilfe
- Motorbremse
- Schlafkabine
- Zugmaul

= Anmerkungen =

EURO 3, SCANIA R500 V8 6X2 KIPPER MIT LIFT-ACHSE, VOLL BLATTGEFEDERT!

CR19 HIGHLINE KABINE MIT FLACHDACH, AUTOMATIK GETRIEBE(3 PEDALE), RETARDER, MOTORBREMSE, KLIMA AUTOMATIK, TEMPOMAT, RADIO/CD, ANALOGER TACHO, DIFFERENTIAL SPERRE, NEBENANTRIEBE, 1X ALU DEISEL TANK(400LTR), STAUKISTE, VBG ANHANGER KUPPLING, SONNEBLENDE MET 2X FERNSCHEINWERFER, GEFAHRENLEUCHTEN, HOLLANDISCHE BRIEF

Video: pokaż kontakty

= Firmeninformationen =

Gast Trucks Venlo B.V. | Bis zu 30 Bilder und ein Video auf pokaż kontakty Seit 1998 sind wir auf den Einkauf, Verkauf, Import und Export von gebrauchten Nutzfahrzeugen spezialisiert. Standort Venlo (NL)| 10 km von der Grenze | 70 km von Flughafen Düsseldorf | 55 km von Flughafen Eindhoven (NL) Transport und export Papieren / Kennzeichen gegen mehrpreis möglich zu Hafen im Niederlande, Belgien oder Deutschland. Reservieren ohne Anzahlung ist nicht moglich!

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 385/65 R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80 R22.5; Max. Achslast: 10800 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80 R22.5; Max. Achslast: 9200 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%

Funktionell
Kipper: Hinten

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines

Identifikation
Kennzeichen: NL

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Dave Dorssers, Mike Broere oder Laurens Reiniers, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Differentialespærre
- Førerhus
- Klimaanlæg
- Kobling
- Motorbremse
- Projektører
- Servostyring
- Sleeper Cab
- Styret spærredifferentiale

= Yderligere oplysninger =

Foraksel: Dækstørrelse: 385/65 R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80 R22.5; Maks. akselbelastning: 10800 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80 R22.5; Maks. akselbelastning: 9200 kg; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%
Tiplad: Tilbage
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Registreringsnummer: NL
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Καμπίνα
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κλείδωμα διαφορικού
- Κοτσαδόρος
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Φρένο κινητήρα
- υδραυλικό τιμόνι
= Más opciones y accesorios =

- Bloqueador diferencial
- Cabina
- Cabina de dormir
- Climatizador
- Diferencial de deslizamiento
- Dirección asistida
- Freno motor
- horquilla
- Luces brillantes
- Suspensión
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80 R22.5; Carga máxima del eje: 10800 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80 R22.5; Carga máxima del eje: 9200 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%

Funcional
Volquete: Trasera

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno

Identificación
Matrícula: NL

Información complementaria
Póngase en contacto con Dave Dorssers para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmastointi
- Kohdevalot
- Lehtijousitus
- Liitäntä
- Makuutilallinen ohjaamo
- Moottorin jarru
- Ohjaamo
- Ohjaustehostin
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Tasauspyörästön lukko
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe
- Cabine
- Cabine de couchage
- Climate control
- Différentiel d'écartement
- Direction assistée
- Frein moteur
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Solde différentiel
- Suspension de feuille

= Plus d'informations =

Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65 R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80 R22.5; Charge maximale sur essieu: 10800 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80 R22.5; Charge maximale sur essieu: 9200 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%
Kipper: Arrière
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
Numéro d'immatriculation: NL
- Aluminijski spremnik goriva
- Blokada diferencijala
- Kabina
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Lisnata opruga
- Reflektori
- Servo-upravljač
- Spavaća kabina
- Spojnica
- Upravljanje klimatizacijom
= További opciók és tartozékok =

- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Differenciálzár
- Fülke
- Klímavezérlés
- Motorfék
- Rugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Szervokormány

= További információk =

Első tengely: Gumiabroncs mérete: 385/65 R22.5; Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 315/80 R22.5; Maximális tengelyterhelés: 10800 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 315/80 R22.5; Maximális tengelyterhelés: 9200 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 20%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 20%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 20%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 20%
Billenőplatós: A mögött
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Kár: sérülésmentes
Rendszám: NL
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Blokada mechanizmu różnicowego
- Hamulec silnikowy
- HVAC
- Kabina
- Kabina sypialna
- Mechanizm różnicowy
- Reflektory
- Resory
- Sprzęg
- Wspomaganie kierownicy

= Więcej informacji =

Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10800 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9200 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%
Wywrotka: Tył
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
Numer rejestracyjny: NL
- Bloccaggio del differenziale
- Cabina
- Differenziale a slittamento controllato
- Fari di profondità
- Freno motore
- Quadro di comando climatizzatore
- Raccordo
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Servosterzo
- Sleeper Cab
- Sospensione balestra
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Cabine
- Climate control
- Motorrem
- Slaapcabine
- Sper
- Stuurbekrachtiging
- Vangmuil
- Verstralers
- Zwaailamp(en)

= Bijzonderheden =

EURO 3, SCANIA R500 V8 6X2 KIPPER MET LIFT-AS, VOLLEDIG BLADGEVEERD!

CR19 HIGHLINE CABINE MET PLATDAK, AUTOMAAT(3 PEDALEN), RETARDER, MOTORREM, CLIMATE CONTROL MET AIRCO, CRUISE CONTROL, RADIO/CD, ANALOGE TACHOGRAAF, SPER, PTO MET KIPPER HYDRAULIEK, 1X ALUMINIUM DIESEL TANK(400LTR), OPBERGKIST, VBG VANGMUIL KOPPELING, ZONNEKLEP MET 2X VERSTRALERS, ZWAAILAMPEN, HOLLANDSE REGISTRATIE

= Bedrijfsinformatie =

Gast Trucks Venlo B.V. Sinds 1998 zijn wij gespecialiseerd in de in- en verkoop van gebruikte trucks en trailers. Bezoek onze website pokaż kontakty voor meer foto's en video's. Onze prijzen zijn netto export! Reserveren is alleen mogelijk met een aanbetaling.

PLEASE CHECK OUR WEBSITE pokaż kontakty FOR OUR STOCK. YOU WILL FIND ALL AVAILABLE PICTURES AND A VIDEO!

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385/65 R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80 R22.5; Max. aslast: 10800 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80 R22.5; Max. aslast: 9200 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%

Functioneel
Kipper: Achter

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij

Identificatie
Kenteken: NL

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Dave Dorssers, Mike Broere of Laurens Reiniers
- Bladfjæring
- Differensialsperre
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Kobling
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Motorbrems
- Servostyring
- Spotlights
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Bloqueio do diferencial
- Cabina
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Diferencial de deslizamento controlado
- Direcção assistida
- Holofotes
- Suspensão de molas
- Travão de motor

= Mais informações =

Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80 R22.5; Máx carga por eixo: 10800 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80 R22.5; Máx carga por eixo: 9200 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%
Camião basculante: Retroceder
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
Número de registo: NL
- Cabină
- Cabină de dormit
- Climatizare
- Cuplă
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Frână de motor
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Suspensie pe arcuri
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Кабина
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Рессорная подвеска
- Сцепление
- Тормоз двигателя
- Точечные лампы
- Усилитель рулевого управления

= Дополнительная информация =

Передний мост: Размер шин: 385/65 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 10800 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 2: Размер шин: 315/80 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9200 kg; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%
Самосвал: Сзади
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Регистрационный номер: NL
- Diferenciál s riadeným sklzom
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína
- Kabína na spanie
- Motorová brzda
- Odpruženie listovými pružinami
- Ovládanie klimatizácie
- Posilňovač riadenia
- Reflektory
- Spojka
- Uzávierka diferenciálu
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Differentiallås
- Kabin
- Klimatanläggning
- Koppling
- Motorbroms
- Servostyrning
- Sovhytt
- Spotlights
- Styrd differentialbroms

= Ytterligare information =

Framaxel: Däckets storlek: 385/65 R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80 R22.5; Max. axellast: 10800 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80 R22.5; Max. axellast: 9200 kg; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%
Tippbil: Bakom
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
Registreringsnummer: NL
- Alüminyum yakıt deposu
- Diferansiyel kilidi
- Hidrolik direksiyon
- Kabin
- Kaplin
- Klima kontrolü
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Motor freni
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Yaprak yaylı süspansiyon
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
19 950 € ≈ 84 990 zł
2007
426 460 km
Moc 380 KM (279 kW) Paliwo diesel Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Mook
Harry Vloet b.v.
od 5 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
21 900 € ≈ 93 290 zł
2003
192 322 km
Moc 340 KM (250 kW) Euro Euro 3 Paliwo diesel Ładowność 6 800 kg Napęd 4x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Rheden
Kontakt z dealerem
28 400 € ≈ 121 000 zł
2004
753 432 km
Moc 420 KM (309 kW) Euro Euro 3 Paliwo diesel Ładowność 26 266 kg Napęd 8x4
Holandia, Veghel
Kontakt z dealerem
28 300 € ≈ 120 600 zł
2007
302 702 km
Euro Euro 4 Paliwo diesel Napęd 8x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, 's-Hertogenbosch
KALIL EXPORT
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
40 800 € ≈ 173 800 zł
2007
349 196 km
Moc 420 KM (309 kW) Euro Euro 4 Ładowność 15 510 kg Napęd 8x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Made
Scala Trucks B.V.
od 4 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
36 800 € ≈ 156 800 zł
2003
571 715 km
Moc 300 KM (221 kW) Euro Euro 3 Paliwo diesel Ładowność 8 685 kg Napęd 6x4
Holandia, Veghel
Kontakt z dealerem
20 900 € ≈ 89 030 zł
2001
816 397 km
Moc 460 KM (338 kW) Euro Euro 2 Paliwo diesel
Holandia, Winterswijk
Hofman Trading & Service B.V.
od 5 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
16 900 € ≈ 71 990 zł
2005
475 000 km
Moc 580 KM (426 kW) Euro Euro 3 Paliwo diesel Ładowność 18 180 kg Napęd 8x4 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Norwegia
Kontakt z dealerem
16 800 € ≈ 71 570 zł
2005
408 000 km
Moc 380 KM (279 kW) Paliwo diesel Napęd 8x4
Polska, Ozorków
DOMITRANS
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
17 500 € ≈ 74 550 zł
1999
648 703 km
Moc 340 KM (250 kW) Paliwo diesel Ładowność 13 450 kg Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Velddriel
Vos Trucks
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
26 500 € ≈ 112 900 zł
2002
504 386 km
Moc 340 KM (250 kW) Euro Euro 3 Paliwo diesel Napęd 6x4
Holandia, Veghel
Kontakt z dealerem
18 900 € ≈ 80 510 zł
1990
154 530 km
Moc 360 KM (265 kW) Paliwo diesel Ładowność 18 150 kg Napęd 8x4
Holandia, Uden
MVI Trucks BV.
od 16 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
12 500 € ≈ 53 250 zł
2000
785 554 km
Moc 579 KM (426 kW) Euro Euro 2 Paliwo diesel Ładowność 9 580 kg Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Susteren
Stedefra
od 13 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
19 900 € ≈ 84 770 zł
2004
497 135 km
Moc 480 KM (353 kW) Euro Euro 3 Paliwo diesel Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Son en Breugel
Europe Trucks b.v.
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
26 900 € ≈ 114 600 zł
2001
756 338 km
Moc 420 KM (309 kW) Euro Euro 3 Paliwo diesel Ładowność 21 100 kg Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Ravenstein
Vaex Truck Trading B.V
od 18 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
18 500 € ≈ 78 810 zł
2004
395 000 km
Moc 480 KM (353 kW) Euro Euro 3 Paliwo diesel Ładowność 16 100 kg Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Norwegia
Kontakt z dealerem
14 900 € ≈ 63 470 zł
1977
529 836 km
Paliwo diesel Ładowność 11 300 kg Pojemność 5,88 m³ Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/resorowe Sposób załadunku trzechstronny
Holandia, Geleen
EDDY MOERMANS
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
79 000 zł ≈ 18 540 €
2005
720 000 km
Paliwo diesel
Polska, Piotrków Trybunalski
AUTO HANDEL Marcin Motyl
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
21 000 € ≈ 89 460 zł
2005
124 705 km
Moc 182 KM (134 kW) Euro Euro 3 Paliwo diesel Ładowność 3 510 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Andelst
CLEANMAT
od 14 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
18 900 € ≈ 80 510 zł
1987
355 670 km
Moc 489 KM (359 kW) Paliwo diesel Ładowność 20 500 kg Napęd 8x4
Holandia, Uden
MVI Trucks BV.
od 16 lat na Autoline
Kontakt z dealerem