Wywrotka MAN TGS 35.440 8X4 TRIPLE NL TRUCK






































































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego















- Air suspension
- Coupling
- Passenger seat
- Power steering
- Spotlights
= More information =
General information
Cab: day
Transmission
Transmission: ZF, Manual gearbox
Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 9000 kg; Steering
Rear axle 1: Max. axle load: 9500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 8000 kg; Steering
Functional
Crane: PALFINGER YPSILON Q 1703, year of manufacture 2011, behind the cab
Make of bodywork: PALFINGER 2 WAY TIPPER
Pump: Yes
Tipper: Right / Back
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Additional information
Please contact Juana Ibanez, DHR OTTER or GERT DEN OTTER for more information
= Dealer information =
pokaż kontakty
- Прожектори
- Съединение
- Усилвател на волана
pokaż kontakty
- Posilovač řízení
- Připojení
- Vzduchové odpružení
pokaż kontakty
- Fernlicht
- Lenkhilfe
- Luftfederung
- Zugmaul
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Getriebe
Getriebe: ZF, Schaltgetriebe
Achskonfiguration
Vorderachse: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt
Funktionell
Kran: PALFINGER YPSILON Q 1703, Baujahr 2011, hinter der Kabine
Marke des Aufbaus: PALFINGER 2 WAY TIPPER
Pumpe: Ja
Kipper: Rechts / Hinten
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an DHR OTTER oder GERT DEN OTTER, um weitere Informationen zu erhalten.
= Firmeninformationen =
pokaż kontakty
- Kobling
- Luftaffjedring
- Projektører
- Servostyring
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Førerhus: day cab
Transmission
Transmission: ZF, Manuel gearkasse
Akselkonfiguration
Foraksel: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj
Funktionelle
Kran: PALFINGER YPSILON Q 1703, produktionsår 2011, bag førerhuset
Karosserifabrikat: PALFINGER 2 WAY TIPPER
Pumpe: Ja
Tiplad: Højre / Tilbage
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
= Forhandleroplysninger =
pokaż kontakty
- Κοτσαδόρος
- Προβολείς
- υδραυλικό τιμόνι
pokaż kontakty
- Dirección asistida
- horquilla
- Luces brillantes
- Suspensión neumática
= Más información =
Información general
Cabina: día
Transmisión
Transmisión: ZF, Cambio manual
Configuración de ejes
Eje delantero: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección
Funcional
Grúa: PALFINGER YPSILON Q 1703, año de fabricación 2011, detrás de la cabina
Marca carrocería: PALFINGER 2 WAY TIPPER
Bomba: Sí
Volquete: Derecha / Trasera
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Juana Ibanez, DHR OTTER o GERT DEN OTTER para obtener más información.
= Información de la empresa =
pokaż kontakty
- Kohdevalot
- Liitäntä
- Ohjaustehostin
pokaż kontakty
- Attraper taupe
- Direction assistée
- Lumières vives
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: jour
Transmission
Transmission: ZF, Commande manuelle
Configuration essieu
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction
Pratique
Grue: PALFINGER YPSILON Q 1703, année de construction 2011, derrière la cabine
Marque de construction: PALFINGER 2 WAY TIPPER
Pompe: Oui
Kipper: Droite / Arrière
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
= Information sur la société =
pokaż kontakty
- Servo-upravljač
- Spojnica
- Zračni ovjes
pokaż kontakty
- Csatlakoztatás
- Légrugós felfüggesztés
- Spotlámpák
- Szervokormány
= További információk =
Általános információk
Kabin: nap
Sebességváltó
Sebességváltó: ZF, Kézi
Tengelykonfiguráció
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás
Funkcionális
Daru: PALFINGER YPSILON Q 1703, építési év 2011, a vezetőfülke mögött
Karosszéria gyártmánya: PALFINGER 2 WAY TIPPER
Szivattyú: Igen
Billenőplatós: Jobbra / A mögött
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
= Céginformáció =
pokaż kontakty
- Reflektory
- Sprzęg
- Wspomaganie kierownicy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Skrzynia biegów
Pędnia: ZF, Manualna skrzynia biegów
Konfiguracja osi
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy
Funkcjonalność
Żuraw: PALFINGER YPSILON Q 1703, rok produkcji 2011, z tyłu kabiny
Marka konstrukcji: PALFINGER 2 WAY TIPPER
Pompa: Tak
Wywrotka: Prawa / Tył
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
= Informacje o przedsiębiorstwie =
pokaż kontakty
- Raccordo
- Servosterzo
- Sospensioni pneumatiche
pokaż kontakty
- Lane Guard Assistant
- Luchtvering
- Passagiersstoel
- Stuurbekrachtiging
- Vangmuil
- Verstralers
= Bijzonderheden =
VIN WMA92SZZ5BL062805
DATUM 27-06-2011
8X4 TRIPLE HANDGESCHAKELD LAATSTE AS LIFT EN GESTUURD
PALFINGER YPSILON Z-KRAAN RADIO EN BOVENSTA BEDIENING
VOORZIEN VAN PALFINGER 2-WAY KIPPER, UITGERUST MET HYDRAULISCH ZIJBORD AFDEKBAAR MET HYDRAULISCHE MILIEUKLEPPEN
= Bedrijfsinformatie =
WE HAVE MORE THAN 850 TRUCKS AND TRAILERS IN STOCK
pokaż kontakty
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Transmissie
Transmissie: ZF, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend
Achteras 1: Max. aslast: 9500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg
Achteras 3: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend
Functioneel
Kraan: PALFINGER YPSILON Q 1703, bouwjaar 2011, achter de cabine
Merk opbouw: PALFINGER 2 WAY TIPPER
Pomp: Ja
Kipper: Rechts / Achter
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Juana Ibanez, DHR OTTER of GERT DEN OTTER
= Bedrijfsinformatie =
pokaż kontakty
- Luftfjæring
- Servostyring
- Spotlights
pokaż kontakty
- Acoplamento
- Direcção assistida
- Holofotes
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: dia
Transmissão
Transmissão: ZF, Caixa de velocidades manual
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção
Funcional
Grua: PALFINGER YPSILON Q 1703, ano de fabrico 2011, atrás da cabina
Marca da carroçaria: PALFINGER 2 WAY TIPPER
Bomba: Sim
Camião basculante: Direita / Retroceder
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Informações adicionais
Contacte Juana Ibanez para obter mais informações
= Informações do concessionário =
pokaż kontakty
- Proiectoare
- Servodirecţie
- Suspensie pneumatică
pokaż kontakty
- Пневматическая подвеска
- Сцепление
- Точечные лампы
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)
Трансмиссия
Трансмиссия: ZF, Механическая коробка передач
Конфигурация осей
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление
Функциональность
Кран: PALFINGER YPSILON Q 1703, год выпуска 2011, сзади кабины
Марка кузова: PALFINGER 2 WAY TIPPER
Насос: Да
Самосвал: Справа / Сзади
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
= Информация о дилере =
pokaż kontakty
- Reflektory
- Spojka
- Vzduchové odpruženie
pokaż kontakty
- Koppling
- Luftfjädring
- Servostyrning
- Spotlights
= Ytterligare information =
Allmän information
Hytt: dag
Transmission
Transmission: ZF, Manuell
Konfiguration av axlar
Framaxel: Max. axellast: 9000 kg; Styrning
Bakaxel 1: Max. axellast: 9500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 8000 kg; Styrning
Funktionell
Kran: PALFINGER YPSILON Q 1703, byggnadsår 2011, bakom kabinen
Fabrikat av karosseri: PALFINGER 2 WAY TIPPER
Pump: Ja
Tippbil: Höger / Bakom
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
= Information om företaget =
pokaż kontakty
- Hidrolik direksiyon
- Kaplin
- Spot lambaları
pokaż kontakty