Wywrotka MAN TGA 41.480 41.480TGA KIPPER 18cbm 8x4 40Ton

PDF
Wywrotka MAN TGA 41.480 41.480TGA KIPPER 18cbm 8x4 40Ton - Autoline
Wywrotka MAN TGA 41.480 41.480TGA KIPPER 18cbm 8x4 40Ton | Obrazek 1 - Autoline
Wywrotka MAN TGA 41.480 41.480TGA KIPPER 18cbm 8x4 40Ton | Obrazek 2 - Autoline
Wywrotka MAN TGA 41.480 41.480TGA KIPPER 18cbm 8x4 40Ton | Obrazek 3 - Autoline
Wywrotka MAN TGA 41.480 41.480TGA KIPPER 18cbm 8x4 40Ton | Obrazek 4 - Autoline
Wywrotka MAN TGA 41.480 41.480TGA KIPPER 18cbm 8x4 40Ton | Obrazek 5 - Autoline
Wywrotka MAN TGA 41.480 41.480TGA KIPPER 18cbm 8x4 40Ton | Obrazek 6 - Autoline
Wywrotka MAN TGA 41.480 41.480TGA KIPPER 18cbm 8x4 40Ton | Obrazek 7 - Autoline
Wywrotka MAN TGA 41.480 41.480TGA KIPPER 18cbm 8x4 40Ton | Obrazek 8 - Autoline
Wywrotka MAN TGA 41.480 41.480TGA KIPPER 18cbm 8x4 40Ton | Obrazek 9 - Autoline
Wywrotka MAN TGA 41.480 41.480TGA KIPPER 18cbm 8x4 40Ton | Obrazek 10 - Autoline
Wywrotka MAN TGA 41.480 41.480TGA KIPPER 18cbm 8x4 40Ton | Obrazek 11 - Autoline
Wywrotka MAN TGA 41.480 41.480TGA KIPPER 18cbm 8x4 40Ton | Obrazek 12 - Autoline
Wywrotka MAN TGA 41.480 41.480TGA KIPPER 18cbm 8x4 40Ton | Obrazek 13 - Autoline
Wywrotka MAN TGA 41.480 41.480TGA KIPPER 18cbm 8x4 40Ton | Obrazek 14 - Autoline
Wywrotka MAN TGA 41.480 41.480TGA KIPPER 18cbm 8x4 40Ton | Obrazek 15 - Autoline
Wywrotka MAN TGA 41.480 41.480TGA KIPPER 18cbm 8x4 40Ton | Obrazek 16 - Autoline
Wywrotka MAN TGA 41.480 41.480TGA KIPPER 18cbm 8x4 40Ton | Obrazek 17 - Autoline
Wywrotka MAN TGA 41.480 41.480TGA KIPPER 18cbm 8x4 40Ton | Obrazek 18 - Autoline
Wywrotka MAN TGA 41.480 41.480TGA KIPPER 18cbm 8x4 40Ton | Obrazek 19 - Autoline
Wywrotka MAN TGA 41.480 41.480TGA KIPPER 18cbm 8x4 40Ton | Obrazek 20 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/20
PDF
Cena:
na żądanie
Złóż zapytanie o cenę
Kontakt z dealerem
Marka: MAN
Typ: wywrotka
Rocznik: 2006-05
Pierwsza rejestracja: 2006-05
Przebieg: 487 900 km
Ładowność: 20 900 kg
Własna masa: 19 100 kg
Całkowita masa: 40 000 kg
Lokalizacja: Włochy Lonato del Garda (BS)7210 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: 314628889
Data zamieszczenia: 29 wrz 2025
Opis
Zbiornik paliwa: 600 l
Typ napędu: Napęd na tylne koła
Silnik
Moc: 480 KM (353 kW)
Paliwo: diesel
Pojemność: 12 816 cm³
Euro: Euro 3
Skrzynia biegów
Typ: manualna
Osie
Liczba osi: 4
Napęd: 8x4
Koła bliźniacze
Hamulce
ABS
Intarder
Kabina i komfort
Osłona przeciwsłoneczna
Opcje dodatkowe
Klimatyzacja
Elektr. podnoszenie szyb
Funkcje bezpieczeństwa
Centralny zamek
Blokada dyferencjału
Dodatkowe wyposażenie
Hak
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
Kolor: czerwony

Dodatkowy opis — Wywrotka MAN TGA 41.480 41.480TGA KIPPER 18cbm 8x4 40Ton

Polski
= Additional options and accessories =

- Differential Lock
- Leaf spring suspension

= More information =

General information
Cab: day

Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Front axle 2: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 1: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none

Financial information
Price: On request
- Блокировка на диференциала
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Ресорно пружинно окачване
= Další možnosti a příslušenství =

- Diferenciál s brzdou
- Odpružení listovými pružinami
- Uzávěrka diferenciálu

= Další informace =

Obecné informace
Kabina: den

Konfigurace náprav
Přední náprava 1: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Přední náprava 2: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 13000 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 30%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 30%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 30%; Profil pneumatiky vpravo venku: 30%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 13000 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 30%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 30%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 30%; Profil pneumatiky vpravo venku: 30%

Stát
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
Poškození: bez poškození

Finanční informace
Cena: Na vyžádání
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfederung
- Differentialsperre

= Anmerkungen =

MAN 41.480TGA
Muldenkipper 18cbm
8x4
Differentialsperre
blattgefedert
13T AP-Achsen
ZF-Manualgetriebe
ZF-Intarder
Euro 3
zGG 40.000kg - Nutzlast 20.900kg
Anhängekupplung
Total-Länge LKW 9.04m
Radstand 4.90m
Reifen 30%
600L Tank
Sonnenblende
Nebelscheinwerfer
Rundleuchten
Zentralverriegelung
Klima
Kühlschrank im Fahrerhaus
ABS
alle Angaben ohne Gewähr/Irrtum vorbehalten

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag

Achskonfiguration
Vorderachse 1: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines

Finanzielle Informationen
Preis: Auf Anfrage
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bladaffjedring
- Differentialespærre
- Styret spærredifferentiale

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: day cab

Akselkonfiguration
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Skade: fri for skader

Finansielle oplysninger
Pris: På forespørgsel
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Κλείδωμα διαφορικού
= Más opciones y accesorios =

- Bloqueo de diferencial
- Suspensión

= Más información =

Información general
Cabina: día

Configuración de ejes
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno

Información financiera
Precio: A petición
- Lehtijousitus
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Tasauspyörästön lukko
= Plus d'options et d'accessoires =

- Blocage de différentiel
- Suspension de feuille

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: jour

Configuration essieu
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun

Informations financières
Prix: Sur demande
- Blokada diferencijala
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Lisnata opruga
= További opciók és tartozékok =

- Differenciálzár
- Rugós felfüggesztés
- Szabályozott önzáró differenciálmű

= További információk =

Általános információk
Kabin: nap

Tengelykonfiguráció
Első tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Első tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 13000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 13000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%

Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
Kár: sérülésmentes

Pénzügyi információk
Ár: Kérésre
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Blokada mechanizmu różnicowego
- Mechanizm różnicowy
- Resory

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: dzienna

Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak

Informacje finansowe
Cena: Na żądanie
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Sospensione balestra

= Dettagli =

- MAN 41.480TGA
- anno 05/2006
- km 487.900
- ribaltabile posteriore 18mc
- 8x4
- bloccaggio differenziale
- balestrato
- cambio manuale ZF
- ZF-Intarder
- Euro 3
- PTT 40.000kg - portata 20.900kg
- gancio traino
- lunghezza totale del veicolo 9.04m
- gomme 30%
- passo 4.90m
- serbatoio 600L
- visiera parasole
- fari fendinebbia
- lampeggianti
- chiusura centralizzata
- aria condizionata
- frigo in cabina
- ABS

= Ulteriori informazioni =

Informazioni generali
Cabina: giorno

Configurazione dell'asse
Asse anteriore 1: Carico massimo per asse: 8000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse anteriore 2: Carico massimo per asse: 8000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 13000 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 30%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 30%; Profilo del pneumatico interno destro: 30%; Profilo del pneumatico esterno destro: 30%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 13000 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 30%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 30%; Profilo del pneumatico interno destro: 30%; Profilo del pneumatico esterno destro: 30%

Stato
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
Danni: senza danni

Informazioni finanziarie
Prezzo: Su richiesta
= Aanvullende opties en accessoires =

- Bladvering
- Differentieelblokkering

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag

Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Vooras 2: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 1: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij

Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
- Bladfjæring
- Differensialsperre
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
= Opções e acessórios adicionais =

- Bloqueio do diferencial
- Diferencial de deslizamento controlado
- Suspensão de molas

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: dia

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum

Informações financeiras
Preço: A pedido
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Suspensie pe arcuri
= Дополнительные опции и оборудование =

- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Рессорная подвеска

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)

Конфигурация осей
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Повреждения: без повреждений

Финансовая информация
Цена: По запросу
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Diferenciál s riadeným sklzom
- Odpruženie listovými pružinami
- Uzávierka diferenciálu

= Ďalšie informácie =

Všeobecné informácie
Kabína: deň

Konfigurácia náprav
Predná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Predná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 13000 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 30%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 30%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 30%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 30%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 13000 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 30%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 30%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 30%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 30%

Štát
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
Poškodenie: bez poškodenia

Finančné informácie
Cena: Na požiadanie
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder
- Differentiallås
- Styrd differentialbroms

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: dag

Konfiguration av axlar
Framaxel 1: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Framaxel 2: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 1: Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri

Finansiell information
Pris: På begäran
- Diferansiyel kilidi
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Yaprak yaylı süspansiyon
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
Cena na żądanie
Wywrotka
2002
837 240 km
Euro Euro 3 Paliwo diesel Ładowność 15 000 kg Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Włochy, Lonato del Garda (BS)
GAM TRUCKS S.R.L.
od 6 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
58 000 € ≈ 245 500 zł
Wywrotka
2003
242 188 km
Włochy, Cuneo
Massucco T. srl
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Wywrotka
2000
270 600 km
Euro Euro 2 Paliwo diesel Ładowność 24 200 kg Napęd 8x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Włochy, Lonato del Garda (BS)
GAM TRUCKS S.R.L.
od 6 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
29 000 € ≈ 122 700 zł
Wywrotka
2002
252 745 km
Napęd 4x4
Włochy, Cuneo
Massucco T. srl
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
wywrotka MAN F2000 460 4x4 wywrotka MAN F2000 460 4x4 wywrotka MAN F2000 460 4x4
3
Cena na żądanie
Wywrotka
2001
300 000 km
Moc 460 KM (338 kW) Napęd 4x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Włochy, Peveragno (CN)
ALLIAM Italia
od 7 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
57 000 € ≈ 241 300 zł
Wywrotka
2001
482 399 km
Napęd 8x4
Włochy, Cuneo
Massucco T. srl
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Wywrotka
2004
312 240 km
Moc 435 KM (320 kW) Euro Euro 3 Paliwo diesel Ładowność 23 800 kg Napęd 8x4
Włochy, Lonato del Garda (BS)
GAM TRUCKS S.R.L.
od 6 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Wywrotka
2008
582 700 km
Moc 420 KM (309 kW) Euro Euro 4 Paliwo diesel Ładowność 24 000 kg Napęd 8x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Włochy, Lonato del Garda (BS)
GAM TRUCKS S.R.L.
od 6 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
9 900 € ≈ 41 900 zł
Wywrotka
2006
253 955 km
Moc 179 KM (132 kW) Euro Euro 3 Paliwo diesel Ładowność 2 740 kg Pojemność 34,96 m³ Napęd 4x2 Sposób załadunku trzechstronny
Niemcy, Bovenden
Gassmann GmbH
od 12 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
31 400 € ≈ 132 900 zł
Wywrotka
2006
360 000 km
Euro Euro 4 Paliwo diesel Pojemność 10,17 m³ Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/resorowe Sposób załadunku dwustronhy
Węgry, Budapest
Laslo Truck
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Wywrotka
2006
449 000 km
Napęd 8x4
Francja, Cholet
LSVI
Kontakt z dealerem
32 900 € ≈ 139 300 zł
Wywrotka
2006
540 000 km
Sposób załadunku dwustronhy
Polska, Konarzyce
Kamaro
Kontakt z dealerem
18 900 € ≈ 80 000 zł
Wywrotka
2006
304 170 km
Moc 179 KM (132 kW) Euro Euro 4 Paliwo diesel Ładowność 2 965 kg Pojemność 34,96 m³ Napęd 4x2
Niemcy, Bovenden
Gassmann GmbH
od 12 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Wywrotka
2006
290 000 km
Moc 430 KM (316 kW) Euro Euro 4 Paliwo diesel Napęd 6x4
Szwajcaria, Othmarsingen
Agron Haxha Truck GmbH
od 4 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Wywrotka
2007
397 000 km
Euro Euro 5 Paliwo diesel Napęd 8x2 Sposób załadunku trzechstronny
Włochy, San Marzano di San Giuseppe
MJEDIS ITALI S.R.L.
od 4 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
27 500 € ≈ 116 400 zł
Wywrotka
2006
375 532 km
Moc 280 KM (206 kW) Euro Euro 3 Paliwo diesel Ładowność 7 500 kg Napęd 4x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Susteren
Stedefra
od 14 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
36 400 € ≈ 154 100 zł
Wywrotka
2006
403 000 km
Moc 430 KM (316 kW) Paliwo diesel Zawieszenie resorowe/pneumatyczne Sposób załadunku trzechstronny
Węgry, Budapest
Laslo Truck
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
33 000 € ≈ 139 700 zł
Wywrotka
2006
549 500 km
Moc 350 KM (257 kW) Euro Euro 4 Paliwo diesel Ładowność 6 360 kg Pojemność 7,68 m³ Napęd 4x4 Zawieszenie resorowe/resorowe Sposób załadunku trzechstronny
Kosowo
Denisi Petroll SHPK
od 2 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
30 000 € ≈ 127 000 zł
Wywrotka
2006
346 020 km
Moc 480 KM (353 kW) Euro Euro 4 Napęd 8x6 Sposób załadunku trzechstronny
Czechy, Lhota pod Libčany
BAZAR ROUDNICE
od 14 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
37 900 € ≈ 160 400 zł
Wywrotka
2006
230 000 km
Moc 430 KM (316 kW) Euro Euro 3 Napęd 6x6 Zawieszenie resorowe/resorowe
Polska, Konarzyce
Kamaro
Kontakt z dealerem