Śmieciarka Volvo FL 250 4x2 VDK 9m³













































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego

















- Central armrest
- Euro 6
- PTO
- Rental garbage truck
- Warning lights
= Remarks =
- Construction: VDK (type ECO 20 CB014), 9m³
- Loading: CB014 (comb, DIN)
- Suitable for 2- and 4-wheel containers up to 1,100 liters according to EN840-1, EN840-2 and EN840-3
- ESP (Electronic Stability Program)
- Reversing signal
= More information =
General information
Number of doors: 2
Cab: day
Registration number: 2DQR289
Transmission
Transmission: Allison, Automatic
Axle configuration
Tyre size: 285/70 19.5
Front axle: Max. axle load: 5000 kg; Steering
Rear axle: Max. axle load: 8480 kg; Reduction: single reduction
Interior
Number of seats: 3
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
- PTO
- Централен подлакътник
- PTO
- Středová loketní opěrka
- Euro 6
- Mittelarmlehne
- Nebenantrieb
- Vermietung mullwagen
= Anmerkungen =
- Aufbau: VDK (Typ ECO 20 CB014), 9m³
- Shuttung: CB014 (Kamm, DIN)
- Geeignet für 2- und 4-Rad-Behälter bis 1.100 Liter gemäß EN840-1, EN840-2 und EN840-3
- ESP (Elektronisches Stabilitäts programm)
- Rückfahrsignal
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag
Kennzeichen: 2DQR289
Getriebe
Getriebe: Allison, Automatik
Achskonfiguration
Refenmaß: 285/70 19.5
Vorderachse: Max. Achslast: 5000 kg; Gelenkt
Hinterachse: Max. Achslast: 8480 kg; Reduzierung: einfach reduziert
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 3
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
- Euro 6
- Kraftudtag
- Midterarmlæn
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab
Registreringsnummer: 2DQR289
Transmission
Transmission: Allison, Automatisk
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 285/70 19.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 5000 kg; Styretøj
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 8480 kg; Reduktion: enkeltreduktion
Interiør
Antal sæder: 3
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- PTO
- Κεντρικό μπράτσο
- Camión recolector de basura de alquiler
- Euro 6
- PTO
- Reposabrazos central
= Comentarios =
- Construcción: VDK (tipo ECO 20 CB014), 9m³
- Carga: CB014 (peine, DIN)
- Apto para contenedores de 2 y 4 ruedas de hasta 1.100 litros según EN840-1, EN840-2 y EN840-3
- ESP (Programa Electrónico de Estabilidad)
- Señal de marcha atrás
= Más información =
Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día
Matrícula: 2DQR289
Transmisión
Transmisión: Allison, Automático
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 285/70 19.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 5000 kg; Dirección
Eje trasero: Carga máxima del eje: 8480 kg; Reducción: reducción sencilla
Interior
Número de plazas sentadas: 3
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
- Keskikäsinoja
- Voimanotto
- Camion d'ordures à louer
- Euro 6
- PTO
- Support bras intermédiaire
= Remarques =
- Construction : VDK (type ECO 20 CB014), 9m³
- Chargement : CB014 (peigne, DIN)
- Convient aux conteneurs à 2 et 4 roues jusqu'à 1 100 litres selon EN840-1, EN840-2 et EN840-3
- ESP (Programme Electronique de Stabilité)
- Signal de marche arrière
= Plus d'informations =
Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: 2DQR289
Transmission
Transmission: Allison, Automatique
Configuration essieu
Dimension des pneus: 285/70 19.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 5000 kg; Direction
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 8480 kg; Réduction: réduction simple
Intérieur
Nombre de places assises: 3
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
- Priključno vratilo
- Središnji naslon za ruku
- Kihajtás
- Középső kartámasz
- Euro 6
- Podłokietnik
- Wał odbioru mocy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: 2DQR289
Skrzynia biegów
Pędnia: Allison, Automat
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 285/70 19.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 5000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 8480 kg; Redukcja: redukcja pojedyncza
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 3
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
- Euro 6
- Presa di forsa
Interieur
- Armsteun
Overige
- Euro 6
- Huur Vuilnis Wagen
- PTO
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- Opbouw: VDK (type ECO 20 CB014), 9m³
- Belading: CB014 (kam, DIN)
- Geschikt voor 2- en 4-wielcontainers tot 1.100 liter volgens EN840-1, EN840-2 en EN840-3
- ESP (Electronic Stability Program)
- Achteruitrijsignaal
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag
Kenteken: 2DQR289
Transmissie
Transmissie: Allison, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 285/70 19.5
Vooras: Max. aslast: 5000 kg; Meesturend
Achteras: Max. aslast: 8480 kg; Reductie: enkelvoudige reductie
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
- Kraftuttak
- Midtre armlene
- Apoio de braço central
- Euro 6
- Tomada da força
= Mais informações =
Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia
Número de registo: 2DQR289
Transmissão
Transmissão: Allison, Automática
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 285/70 19.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 5000 kg; Direção
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 8480 kg; Redução: redução simples
Interior
Número de bancos: 3
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
- Decuplare motor
- Euro 6
- Евро 6
- Мусоровоз для аренды
- Насос отбора мощности
- Сигнальные маяки
- Центральный подлокотник
= Примечания =
- Конструкция: VDK (тип ECO 20 CB014), 9м³
- Загрузка: CB014 (гребешковая, DIN)
- Подходит для 2- и 4-колесных контейнеров емкостью до 1100 литров согласно EN840-1, EN840-2 и EN840-3.
- ESP (программа электронной стабилизации)
- Реверсивный сигнал
= Дополнительная информация =
Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: 2DQR289
Трансмиссия
Трансмиссия: Allison, Автоматическая
Конфигурация осей
Размер шин: 285/70 19.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 5000 kg; Рулевое управление
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 8480 kg; Редуктор: один редуктор
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 3
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
- PTO
- Stredová lakťová opierka
- Armstöd i mitten
- Euro 6
- PTO
= Ytterligare information =
Allmän information
Antal dörrar: 2
Hytt: dag
Registreringsnummer: 2DQR289
Transmission
Transmission: Allison, Automatisk
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 285/70 19.5
Framaxel: Max. axellast: 5000 kg; Styrning
Bakaxel: Max. axellast: 8480 kg; Minskning: enda minskning
Interiör
Antal sittplatser: 3
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
- Orta kol dayanağı
- PTO