Śmieciarka Volvo FE-280











































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego






















- Aluminium fuel tank
- Camera with monitor
- Euro 6
- PTO
- Warning lights
= Remarks =
- Construction: Norba (type Type: N3 V 22H25), 22m³
- Loading: (type L200), comb
- Aluminum fuel tank 220 liters
- Adblue tank 32 liters
- Ambient temperature -15 C / +40 C
- 13 Ton rear axle (technical)
- In good condition!
= More information =
General information
Number of doors: 2
Cab: day
Registration number: 21-BZB-2
Axle configuration
Tyre size: 315/70 22.5
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Interior
Number of seats: 2
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- PTO
- Алуминиев горивен резервоар
- Hliníková palivová nádrž
- PTO
- Aluminium-Kraftstofftank
- Camera mit monitor
- Euro 6
- Nebenantrieb
= Anmerkungen =
- Aufbau: Norba (Typ Typ: N3 V 22H25), 22m³
- Schuttung: (Typ L200), kamm
- Aluminium Kraftstofftank 220 Liter
- Adblue Tank 32 Liter
- Umgebungstemperatur -15 C / +40 C
- 13 Tonnen Hinterachse (technisch)
- In guten Zustand!
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag
Kennzeichen: 21-BZB-2
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/70 22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Aluminiumsbrændstoftank
- Euro 6
- Kraftudtag
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab
Registreringsnummer: 21-BZB-2
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/70 22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Interiør
Antal sæder: 2
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- PTO
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Cámara con monitor
- Depósito de combustible de aluminio
- Euro 6
- PTO
= Comentarios =
- Construcción: Norba (tipo Tipo: N3 V 22H25), 22m³
- Carga: (tipo L200), peine
- Depósito de combustible de aluminio de 220 litros.
- Depósito de Adblue de 32 litros.
- Temperatura ambiente -15 C / +40 C
- Eje trasero de 13 toneladas (técnico)
- ¡En buen estado!
= Más información =
Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día
Matrícula: 21-BZB-2
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/70 22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Interior
Número de plazas sentadas: 2
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Euro 6
- Voimanotto
- Caméra avec moniteur
- Euro 6
- PTO
- Réservoir de carburant en aluminium
= Remarques =
- Construction : Norba (type Type : N3 V 22H25), 22m³
- Chargement : (type L200), peigne
- Réservoir de carburant en aluminium 220 litres
- Réservoir Adblue 32 litres
- Température ambiante -15 C / +40 C
- Essieu arrière de 13 tonnes (technique)
- En bon état !
= Plus d'informations =
Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: 21-BZB-2
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/70 22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Intérieur
Nombre de places assises: 2
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Euro 6
- Priključno vratilo
- Alumínium üzemanyagtartály
- Euro 6
- Kihajtás
= További információk =
Általános információk
Az ajtók száma: 2
Kabin: nap
Rendszám: 21-BZB-2
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 315/70 22.5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%; Csökkentés: egyszeres csökkentés
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Belső tér
Ülőhelyek száma: 2
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Euro 6
- Wał odbioru mocy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: 21-BZB-2
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/70 22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Presa di forsa
- Serbatoio del carburante in alluminio
Exterieur
- Aluminium brandstoftank
Overige
- Camera met monitor
- Euro 6
- PTO
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- Opbouw: Norba (type Type: N3 V 22H25), 22m³
- Belading: (type L200), kam
- Aluminium brandstoftank 220 LIter
- Adblue tank 32 Liter
- Omgevingstemperatuur -15 C / +40 C
- 13 Ton achteras (technisch)
- In nette staat!
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag
Kenteken: 21-BZB-2
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/70 22.5
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Euro 6
- Kraftuttak
- Depósito de combustível em alumínio
- Euro 6
- Tomada da força
= Mais informações =
Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia
Número de registo: 21-BZB-2
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/70 22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Interior
Número de bancos: 2
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Euro 6
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Алюминиевый топливный бак
- Евро 6
- Камера с монитором
- Насос отбора мощности
- Сигнальные маяки
= Примечания =
- Конструкция: Norba (тип Тип: N3 V 22H25), 22м³
- Загрузка: (тип LT200), гребешковая
- Алюминиевый топливный бак 220 литров
- Бак Adblue 32 литра.
- Температура окружающей среды -15 С/+40 С
- Задний мост 13 тонн (технический)
- В хорошем состоянии!
= Дополнительная информация =
Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: 21-BZB-2
Конфигурация осей
Размер шин: 315/70 22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Hliníková palivová nádrž
- PTO
- Bränsletank av aluminium
- Euro 6
- PTO
= Ytterligare information =
Allmän information
Antal dörrar: 2
Hytt: dag
Registreringsnummer: 21-BZB-2
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/70 22.5
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Interiör
Antal sittplatser: 2
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Euro 6
- PTO