Samochód pożarniczy MAN TLF 5000














Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.




















ich biete ein MAN Hilfeleistungslöschfahrzeug an.
Update vom 20.11.:
230km Autobahnfahrt
Öldruck, Luftdruck, Kühlwasser: passen
Fahrzeug fährt über 100 km/h und hat die lange Achsübersetzung
Update 22.11.: Bilder von Strompanel, Stromerzeuger, DOT 21er Räder und erneuerter Mannschaftssitzbank hinzugefügt
Kommt aus der Industrie (Papierfabrik).
> guter Zustand, startet sofort, saugt, drückt, fährt, bremst
Fahrgestell: MAN
FIN: WMAF044070L013358
Laufleistung: 49.300km
Motorleistung: 272 kW bei 1.900 1/min (6-Zylinder Diesel)
Hubraum: 11.967 cm³
Getriebe: Automatikgetriebe ZF HP 600
zulässiges Gesamtgewicht: 25.000 kg
Leergewicht: 13.160kg
Anzahl Achsen: 3
Davon angetriebene Achsen: 2
(4x4+2 - die erste und zweite Achse sind angetrieben - ein 19.372 mit Zusatzachse also)
Länge: 8.770 mm
Breite: 2.300 mm
Höhe: 3.200 mm
Rosenbauer Aufbau
Rosenbauer NH30 Pumpe mit 40 bar Hochdruckteil
1* Schnellangriffseinrichtung HD/ND
pneumatischer Lichtmast
4000l Löschwassertank
1000l Schaummitteltank
große AHK mit Druckluftanlage
Astwabweiser SoSi Anlage.
Stromzerzeuger 8kW (vom Maschinisten-Raum startbar!)
Dach-Monitor
I am offering a MAN rescue fire truck.
Update from November 20:
230 km highway drive
Oil pressure, air pressure, coolant: OK
Vehicle drives over 100 km/h and has a long axle ratio
Update November 22: Added pictures of the power panel, power generator, DOT 21 wheels, and renewed crew bench seat
Comes from industry (paper factory).
> Good condition, starts immediately, sucks, presses, drives, brakes
Chassis: MAN
VIN: WMAF044070L013358
Mileage: 49,300 km
Engine power: 272 kW at 1,900 rpm (6-cylinder diesel)
Displacement: 11,967 cm³
Transmission: ZF HP 600 automatic transmission
Permissible total weight: 25,000 kg
Unladen weight: 13,160 kg
Number of axles: 3
Of which driven axles: 2
(4x4+2 – the first and second axles are driven – a 19.372 with additional axle)
Length: 8,770 mm
Width: 2,300 mm
Height: 3,200 mm
Rosenbauer superstructure
Rosenbauer NH30 pump with 40 bar high-pressure unit
1* rapid intervention unit HD/ND
Pneumatic light mast
4,000 l water tank
1,000 l foam tank
Large trailer coupling with compressed air system
Branch deflector SoSi system.
8 kW power generator (can be started from the engineer's compartment!)
Roof monitor
Translated with DeepL.com (free version)
Ofrezco un camión de bomberos MAN.
Actualización del 20/11:
230 km por autopista.
Presión de aceite, presión de aire, agua de refrigeración: correctas.
El vehículo alcanza más de 100 km/h y tiene una relación de transmisión larga.
Actualización del 22/11: se han añadido imágenes del panel eléctrico, el generador eléctrico, las ruedas DOT 21 y el asiento renovado para la tripulación.
Procede de la industria (fábrica de papel).
> Buen estado, arranca inmediatamente, aspira, presiona, conduce, frena.
Chasis: MAN.
FIN: WMAF044070L013358.
Kilometraje: 49 300 km
Potencia del motor: 272 kW a 1900 rpm (diésel de 6 cilindros)
Cilindrada: 11 967 cm³
Caja de cambios: automática ZF HP 600
Peso total admisible: 25 000 kg
Peso en vacío: 13 160 kg
Número de ejes: 3
De ellos, ejes motrices: 2
(4x4+2: el primer y el segundo eje son motrices, es decir, un 19 372 con eje adicional)
Longitud: 8770 mm
Anchura: 2300 mm
Altura: 3200 mm
Carrocería Rosenbauer
Bomba Rosenbauer NH30 con unidad de alta presión de 40 bar
1* dispositivo de ataque rápido HD/ND
Mástil de iluminación neumático
Depósito de agua de extinción de 4000 l
Depósito de espumógeno de 1000 l
Gran enganche trasero con sistema de aire comprimido
Deflector de ramas Sistema SoSi.
Generador eléctrico de 8 kW (¡arrancable desde la sala del maquinista!)
Monitor de techo
Traducción realizada con la versión gratuita del traductor DeepL.com