Samochód pożarniczy MAN TGM 15.290 15-280 BOMBEROS FIRE TRUCK, 3000 LITER PER MIN




































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




















- Air horn
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Heavy duty engine brake
= Remarks =
MAN TGM 15-280 GODIVA POMP 17/54,5 BAR 3000 LITER PER MIN WATER ,2000 LITER WATER TANK,COMPLEET WIF TOTAL FIRE MATERIAAL,IN A NIEUW WORKING CONDITION
= More information =
Bodywork: Fire truck
Front axle: Max. axle load: 4450 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle: Max. axle load: 8500 kg; Tyre profile left inner: 90%; Tyre profile left outer: 90%; Tyre profile right outer: 90%; Tyre profile right outer: 90%
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
VAT/margin: VAT not deductable (margin scheme)
Please contact Andre, Henri or Andre for more information
- Въздушно окачване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Пневматичен клаксон
- Hliníková palivová nádrž
- Robustní motorová brzda
- Vzduchová houkačka
- Vzduchové odpružení
= Další informace =
Nástavba: Hasičský vůz
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 4450 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 80%; Profil pneumatiky vpravo: 80%
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 8500 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 90%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 90%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 90%; Profil pneumatiky vpravo venku: 90%
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
DPH/marže: DPH bez nároku na odpočet pro podnikatele (režim marže)
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Luftfederung
- Lufthorn
= Weitere Informationen =
Aufbau: Löschfahrzeug
Vorderachse: Max. Achslast: 4450 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse: Max. Achslast: 8500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 90%; Reifen Profil links außen: 90%; Reifen Profil rechts innerhalb: 90%; Reifen Profil rechts außen: 90%
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Mehrwertsteuer/Differenzbesteuerung: Mehrwertsteuer nicht abzugsfähig (Margenregelung)
Wenden Sie sich an Andre, Henri oder Andre, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Brandbil
Foraksel: Maks. akselbelastning: 4450 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 8500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 90%; Dækprofil venstre udvendige: 90%; Dækprofil højre udvendige: 90%; Dækprofil højre udvendige: 90%
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
moms/margin: Moms ikke-fradragsberettiget (marginordning)
Kontakt Andre, Henri eller Andre for yderligere oplysninger
- Κόρνα αέρα
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Bocina de aire
- Freno de motor reforzado
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Comentarios =
MAN TGM 15.280 BOMBEROS TRUCK
= Más información =
Carrocería: Camión de bomberos
Eje delantero: Carga máxima del eje: 4450 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 8500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 90%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
IVA/margen: IVA no deducible (margen)
Póngase en contacto con Andre, Henri o Andre para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Raskaan käytön moottorijarru
- Äänimerkki
- Corne de l'air
- Frein moteur renforcé
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Construction: Voiture de pompier
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 4450 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 8500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 90%; Sculptures des pneus gauche externe: 90%; Sculptures des pneus droit externe: 90%; Sculptures des pneus droit externe: 90%
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
TVA/marge: TVA non déductible (régime de la marge bénéficiaire)
Veuillez contacter Andre, Henri ou Andre pour plus d'informations
- Snažna kočnica motora
- Zračna sirena
- Zračni ovjes
- Alumínium üzemanyagtartály
- Légkürt
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
= További információk =
Felépítmény: Tűzoltóautó
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 4450 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 8500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 90%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 90%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 90%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 90%
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
HÉA/marzs: A vállalkozók számára nem levonható HÉA (árrésrendszer)
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Andre, Henri vagy Andre-vel
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Wóz strażacki
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 4450 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 8500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 90%; Profil opon lewa zewnętrzna: 90%; Profil opon prawa zewnętrzna: 90%; Profil opon prawa zewnętrzna: 90%
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
VAT/marża: Brak możliwości odliczenia podatku VAT (procedura marży)
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Andre, Henri lub Andre
- Avvisatore acustico pneumatico
- Freno motore per impieghi gravosi
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensioni pneumatiche
= Ulteriori informazioni =
Sovrastruttura: Motopompa antincendio
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 4450 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 80%; Profilo del pneumatico destra: 80%
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 8500 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 90%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 90%; Profilo del pneumatico interno destro: 90%; Profilo del pneumatico esterno destro: 90%
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
IVA/margine: IVA non detraibile per gli imprenditori (regime del margine)
- Aluminium brandstoftank
- Luchthoorn
- Luchtvering
- Versterkte motorrem
= Bijzonderheden =
MAN TGM 15-280 GODIVA POMP 17/54,5 BAR 3000 LITER PER MIN 2000 LITER WATERTANK,COMPLEET MET BRANDWEER MATERIAAL,IN NIEUW STAAT
= Meer informatie =
Opbouw: Brandweerwagen
Vooras: Max. aslast: 4450 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras: Max. aslast: 8500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 90%; Bandenprofiel linksbuiten: 90%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 90%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 90%
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Neem voor meer informatie contact op met Andre, Henri of Andre
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Lufthorn
- Buzina de ar comprimido
- Depósito de combustível em alumínio
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Carro de bombeiro
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 4450 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 8500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 90%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 90%; Perfil do pneu exterior direito: 90%; Perfil do pneu exterior direito: 90%
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
IVA/margem: IVA não deduzível (regime de margem)
Contacte Andre, Henri ou Andre para obter mais informações
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pneumatică
- Алюминиевый топливный бак
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пневматическая подвеска
- Пневматический звуковой сигнал
= Дополнительная информация =
Кузов: Пожарный автомобиль
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 4450 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 8500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 90%; Профиль шин левое внешнее: 90%; Профиль шин правое внешнее: 90%; Профиль шин правое внешнее: 90%
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
НДС/маржа: Без вычета НДС (схема маржи)
Свяжитесь с Andre, Henri или Andre для получения дополнительной информации
- Hliníková palivová nádrž
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchová húkačka
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Nadstavba: Hasičské vozidlo
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 4450 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 80%; Profil pneumatiky vpravo: 80%
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 8500 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 90%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 90%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 90%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 90%
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
DPH/marža: Neodpočítateľná DPH pre podnikateľov (režim marže)
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Luftfjädring
- Tyfon
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Brandbil
Framaxel: Max. axellast: 4450 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel: Max. axellast: 8500 kg; Däckprofil inuti vänster: 90%; Däckprofil lämnades utanför: 90%; Däckprofil innanför höger: 90%; Däckprofil utanför höger: 90%
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Moms/marginal: Ej avdragsgill moms för företagare (marginalskattesystemet)
Kontakta Andre, Henri eller Andre för mer information
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Havalı korna
- Havalı süspansiyon