Nowa przyczepa wywrotka DK180-88 Two-axle three-way tilting trailer







Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




















25 km/h version with EC type-approval and COC papers (including mudguards
contour lights
underrun protection)
Galvanised chassis
welded finish
Shaft
wheeling
BPW axle 400 x 120 with brake drum
Parabolic jumping 100 mm
Lighting
Lighting
LED lighting
Position indicator front white
Superstructure
Superstructure
Superstructure: 5050 mm x 2420 mm
insertable corner brackets
rubber sealing in special profile
all steel flooring
painted in nova grey
Base side wall 800 mm
right and left side
tension band
tension chain
steel side walls (sandblasted
primed and powder coated light green)
Traction
Traction
Y-bar with DIN drawbar eye 40 mm
Accessories
Accessories
2-circuit air brake with automatic brake force regulator ALB
Tilting work cylinder up to 2150 mm height
with limit switch
Rear grain pan 420 mm x 250 mm (stabiliser)
Tension chain
Front riser 800 mm with tension chain hook
Rear mud flap
Stopcock
tarpaulin preparation