Przyczepa do przewozu samochodów SP KAESSBOHRER SP-8-14 L Autotransporter















































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego



































Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 6500 kg
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: średnio
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Ruben van Hezik
Rear axle 2: Max. axle load: 6500 kg
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: average
Please contact Ruben van Hezik for more information
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 6500 kg
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: průměr
Hinterachse 2: Max. Achslast: 6500 kg
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: durchschnittlich
Wenden Sie sich an Ruben van Hezik, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 6500 kg
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Kontakt Ruben van Hezik for yderligere oplysninger
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 6500 kg
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: medio
Póngase en contacto con Ruben van Hezik para obtener más información.
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 6500 kg
État général: bon
État technique: bon
État optique: moyen
Veuillez contacter Ruben van Hezik pour plus d'informations
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 6500 kg
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: átlagos
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ruben van Hezik-vel
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 6500 kg
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: media
Autotransporter
bpw assen
apk 23-03-2025
= Bedrijfsinformatie =
-
= Meer informatie =
Achteras 1: Max. aslast: 6500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 6500 kg
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: gemiddeld
Neem voor meer informatie contact op met Ruben van Hezik
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 6500 kg
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: média
Contacte Ruben van Hezik para obter mais informações
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 6500 kg
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: среднее
Свяжитесь с Ruben van Hezik для получения дополнительной информации
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 6500 kg
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: priemer
Bakaxel 2: Max. axellast: 6500 kg
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Kontakta Ruben van Hezik för mer information