Pompownia przeciwpożarowa Mercedes-Benz Atego 1426 ziegler pump


























































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego

- Air horn
- Coupling
- Leaf spring suspension
- Side door
= Remarks =
ziegler pump,10bar/25 bar 2000 liter /min
2000liter watertank
638working hours
hose,s
= More information =
Bodywork: Fire truck
Front axle: Max. axle load: 4700 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle: Max. axle load: 9300 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%
APK (MOT): tested until 03/2026
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Please contact Andre, Henri or Andre for more information
- Ресорно пружинно окачване
- Странична врата
- Съединение
- Odpružení listovými pružinami
- Připojení
- Vzduchová houkačka
- Blattfederung
- Lufthorn
- Seitentür
- Zugmaul
= Anmerkungen =
ziegler pump 638 stunden
2000liter water tank
slaugen
= Weitere Informationen =
Aufbau: Löschfahrzeug
Vorderachse: Max. Achslast: 4700 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse: Max. Achslast: 9300 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Wenden Sie sich an Andre, Henri oder Andre, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Kobling
- Sidedør
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Brandbil
Foraksel: Maks. akselbelastning: 4700 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 9300 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Kontakt Andre, Henri eller Andre for yderligere oplysninger
- Κοτσαδόρος
- Κόρνα αέρα
- Πλαϊνή πόρτα
- Bocina de aire
- horquilla
- Puerta lateral
- Suspensión
= Más información =
Carrocería: Camión de bomberos
Eje delantero: Carga máxima del eje: 4700 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 9300 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Póngase en contacto con Andre, Henri o Andre para obtener más información.
- Liitäntä
- Sivuovi
- Äänimerkki
- Attraper taupe
- Corne de l'air
- Porte latérale
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Construction: Voiture de pompier
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 4700 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 9300 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Veuillez contacter Andre, Henri ou Andre pour plus d'informations
- Lisnata opruga
- Spojnica
- Zračna sirena
- Légkürt
- Oldalajtó
- Rugós felfüggesztés
- Drzwi boczne
- Resory
- Sprzęg
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
= Więcej informacji =
Budowa: Wóz strażacki
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 4700 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 9300 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Andre, Henri lub Andre
- Portiera laterale
- Raccordo
- Sospensione balestra
- Bladvering
- Luchthoorn
- Vangmuil
- Zijdeur
= Bijzonderheden =
ziegler pump 638 uur,10bar/25 bar 2000 liter per min
2000liter water tank
slangen aanwezig
2x waterpump
= Meer informatie =
Opbouw: Brandweerwagen
Vooras: Max. aslast: 4700 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras: Max. aslast: 9300 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%
APK: gekeurd tot mrt. 2026
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Neem voor meer informatie contact op met Andre, Henri of Andre
- Kobling
- Lufthorn
- Sidedør
- Acoplamento
- Buzina de ar comprimido
- Porta laterais
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Carroçaria: Carro de bombeiro
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 4700 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 9300 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%
APK (MOT): testado até mrt. 2026
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Contacte Andre, Henri ou Andre para obter mais informações
- Cuplă
- Suspensie pe arcuri
- Ușă laterală
- Боковая дверь
- Пневматический звуковой сигнал
- Рессорная подвеска
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Кузов: Пожарный автомобиль
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 4700 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 9300 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Свяжитесь с Andre, Henri или Andre для получения дополнительной информации
- Odpruženie listovými pružinami
- Spojka
- Vzduchová húkačka
- Bladfjäder
- Koppling
- Sidodörr
- Tyfon
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Brandbil
Framaxel: Max. axellast: 4700 kg; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel: Max. axellast: 9300 kg; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%
MOT: besiktigat till mrt. 2026
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Kontakta Andre, Henri eller Andre för mer information
- Kaplin
- Yan kapı
- Yaprak yaylı süspansiyon