Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter

























































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego










- Air horn
- Air Suspension Seats
- Air suspension system
- Differential Lock
- Power steering
= Remarks =
metz 30 meter
generator6kva,4138 WORKING HOURS
= More information =
General information
Bodywork: Fire truck
Cab: day
Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 5600 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 1: Max. axle load: 9800 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%
Rear axle 2: Max. axle load: 5600 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Maintenance
APK (MOT): tested until 04/2026
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Additional information
Please contact Andre, Henri or Andre for more information
- Въздушно окачване
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Пневматичен клаксон
- Усилвател на волана
- Posilovač řízení
- Uzávěrka diferenciálu
- Vzduchová houkačka
- Vzduchové odpružení
- Differentialsperre
- Lenkhilfe
- Luftfederung
- Luftgefederte Sitze
- Lufthorn
= Anmerkungen =
metz 30 meter
generator6kva.4138 ARBEIDS STUNDEN
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Löschfahrzeug
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Vorderachse: Max. Achslast: 5600 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9800 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 5600 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 04.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Andre, Henri oder Andre, um weitere Informationen zu erhalten.
- Differentialespærre
- Luftaffjedring
- Servostyring
- Styret spærredifferentiale
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Karosseri: Brandbil
Førerhus: day cab
Akselkonfiguration
Foraksel: Maks. akselbelastning: 5600 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9800 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 5600 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil apr. 2026
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Yderligere oplysninger
Kontakt Andre, Henri eller Andre for yderligere oplysninger
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Κλείδωμα διαφορικού
- Κόρνα αέρα
- υδραυλικό τιμόνι
- Asientos con suspensión neumática
- Bloqueo de diferencial
- Bocina de aire
- Dirección asistida
- Suspensión neumática
= Comentarios =
CAMION DE BOMBEROS DE ESCALERA 30 METER METZ
= Más información =
Información general
Carrocería: Camión de bomberos
Cabina: día
Configuración de ejes
Eje delantero: Carga máxima del eje: 5600 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9800 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 5600 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta abr. 2026
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Andre, Henri o Andre para obtener más información.
- Ohjaustehostin
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Tasauspyörästön lukko
- Äänimerkki
- Blocage de différentiel
- Corne de l'air
- Direction assistée
- Sièges à suspension pneumatique
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Voiture de pompier
Cabine: jour
Configuration essieu
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 5600 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9800 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 5600 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à avr. 2026
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Andre, Henri ou Andre pour plus d'informations
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Servo-upravljač
- Zračna sirena
- Zračni ovjes
- Differenciálzár
- Légkürt
- Légrugós felfüggesztés
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Szervokormány
= További információk =
Általános információk
Felépítmény: Tűzoltóautó
Kabin: nap
Tengelykonfiguráció
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 5600 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9800 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 80%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 80%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 80%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 80%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 5600 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg apr. 2026
Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Andre, Henri vagy Andre-vel
- Blokada mechanizmu różnicowego
- Mechanizm różnicowy
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Wspomaganie kierownicy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Wóz strażacki
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 5600 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9800 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 5600 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do apr. 2026
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Andre, Henri lub Andre
- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Servosterzo
- Sospensioni pneumatiche
- Differentieelblokkering
- Luchtgeveerde stoelen
- Luchthoorn
- Lucht veringsysteem
- Stuurbekrachtiging
= Bijzonderheden =
metz 30 meter
generator 6 kva,4138 ARBEIDS UUREN
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Brandweerwagen
Cabine: dag
Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 5600 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 1: Max. aslast: 9800 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%
Achteras 2: Max. aslast: 5600 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Onderhoud
APK: gekeurd tot apr. 2026
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Andre, Henri of Andre
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Luftfjæring
- Lufthorn
- Servostyring
- Bloqueio do diferencial
- Buzina de ar comprimido
- Diferencial de deslizamento controlado
- Direcção assistida
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Informações gerais
Carroçaria: Carro de bombeiro
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 5600 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9800 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 5600 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Manutenção
APK (MOT): testado até apr. 2026
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Informações adicionais
Contacte Andre, Henri ou Andre para obter mais informações
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Servodirecţie
- Suspensie pneumatică
- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Пневматическая подвеска
- Пневматический звуковой сигнал
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кузов: Пожарный автомобиль
Кабина: кабина без спального места (day)
Конфигурация осей
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 5600 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9800 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 5600 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до apr. 2026
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Andre, Henri или Andre для получения дополнительной информации
- Posilňovač riadenia
- Uzávierka diferenciálu
- Vzduchová húkačka
- Vzduchové odpruženie
- Differentiallås
- Luftfjädring
- Servostyrning
- Styrd differentialbroms
- Tyfon
= Ytterligare information =
Allmän information
Överbyggnad: Brandbil
Hytt: dag
Konfiguration av axlar
Framaxel: Max. axellast: 5600 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 1: Max. axellast: 9800 kg; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%
Bakaxel 2: Max. axellast: 5600 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Underhåll
MOT: besiktigat till apr. 2026
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Ytterligare information
Kontakta Andre, Henri eller Andre för mer information
- Havalı korna
- Havalı süspansiyon
- Hidrolik direksiyon
- Kontrollü diferansiyel kilidi