Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter

PDF
Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter - Autoline
Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter | Obrazek 1 - Autoline
Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter | Obrazek 2 - Autoline
Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter | Obrazek 3 - Autoline
Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter | Obrazek 4 - Autoline
Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter | Obrazek 5 - Autoline
Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter | Obrazek 6 - Autoline
Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter | Obrazek 7 - Autoline
Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter | Obrazek 8 - Autoline
Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter | Obrazek 9 - Autoline
Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter | Obrazek 10 - Autoline
Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter | Obrazek 11 - Autoline
Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter | Obrazek 12 - Autoline
Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter | Obrazek 13 - Autoline
Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter | Obrazek 14 - Autoline
Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter | Obrazek 15 - Autoline
Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter | Obrazek 16 - Autoline
Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter | Obrazek 17 - Autoline
Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter | Obrazek 18 - Autoline
Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter | Obrazek 19 - Autoline
Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter | Obrazek 20 - Autoline
Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter | Obrazek 21 - Autoline
Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter | Obrazek 22 - Autoline
Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter | Obrazek 23 - Autoline
Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter | Obrazek 24 - Autoline
Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter | Obrazek 25 - Autoline
Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter | Obrazek 26 - Autoline
Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter | Obrazek 27 - Autoline
Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter | Obrazek 28 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/28
PDF
Cena:
na żądanie
Złóż zapytanie o cenę
Kontakt z dealerem
Marka: DAF
Model: LF 55.250 METZ 30 meter
Rocznik: 2003-01
Pierwsza rejestracja: 2003-01
Przebieg: 103 000 km
Ładowność: 6 180 kg
Własna masa: 14 820 kg
Całkowita masa: 21 000 kg
Lokalizacja: Holandia Rotterdam6480 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: BN-LH-48
Data zamieszczenia: 30 lip 2025
Opis
Model: LF 55.250 METZ 30 meter
Wymiary: 10 m × 2,35 m × 3,3 m
Silnik
Moc: 250 KM (184 kW)
Paliwo: diesel
Liczba cylindrów: 6
Euro: Euro 3
Skrzynia biegów
Typ: automat
Osie
Liczba osi: 3
Napęd: 6x2
Zawieszenie: resorowe/pneumatyczne
Rozstaw osi: 5 120 mm
Koła bliźniacze
Hamulce
ABS
Kabina i komfort
Elektr. regulacja lusterek
Opcje dodatkowe
Elektr. podnoszenie szyb
Multimedia
Radio samochodowe: CD
Funkcje bezpieczeństwa
Blokada dyferencjału
Dodatkowa komplektacja
PTO
Centralne smarowanie
Dodatkowe wyposażenie
Skrzynka narzędzi
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
Kolor: czerwony

Dodatkowy opis — Podnośnik pożarniczy DAF LF 55.250 METZ 30 meter

Polski
= Additional options and accessories =

- Air horn
- Air Suspension Seats
- Air suspension system
- Differential Lock
- Power steering

= Remarks =

metz 30 meter
generator6kva,4138 WORKING HOURS

= More information =

General information
Bodywork: Fire truck
Cab: day

Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 5600 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 1: Max. axle load: 9800 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%
Rear axle 2: Max. axle load: 5600 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%

Maintenance
APK (MOT): tested until 04/2026

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Additional information
Please contact Andre, Henri or Andre for more information
- Блокировка на диференциала
- Въздушно окачване
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Пневматичен клаксон
- Усилвател на волана
- Diferenciál s brzdou
- Posilovač řízení
- Uzávěrka diferenciálu
- Vzduchová houkačka
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Differentialsperre
- Lenkhilfe
- Luftfederung
- Luftgefederte Sitze
- Lufthorn

= Anmerkungen =

metz 30 meter
generator6kva.4138 ARBEIDS STUNDEN

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Aufbau: Löschfahrzeug
Kabine: Tag

Achskonfiguration
Vorderachse: Max. Achslast: 5600 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9800 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 5600 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 04.2026

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Andre, Henri oder Andre, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Differentialespærre
- Luftaffjedring
- Servostyring
- Styret spærredifferentiale
- Tryklufthorn

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Karosseri: Brandbil
Førerhus: day cab

Akselkonfiguration
Foraksel: Maks. akselbelastning: 5600 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9800 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 5600 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil apr. 2026

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god

Yderligere oplysninger
Kontakt Andre, Henri eller Andre for yderligere oplysninger
- Αερανάρτηση
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Κλείδωμα διαφορικού
- Κόρνα αέρα
- υδραυλικό τιμόνι
= Más opciones y accesorios =

- Asientos con suspensión neumática
- Bloqueo de diferencial
- Bocina de aire
- Dirección asistida
- Suspensión neumática

= Comentarios =

CAMION DE BOMBEROS DE ESCALERA 30 METER METZ

= Más información =

Información general
Carrocería: Camión de bomberos
Cabina: día

Configuración de ejes
Eje delantero: Carga máxima del eje: 5600 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9800 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 5600 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta abr. 2026

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Andre, Henri o Andre para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Ohjaustehostin
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Tasauspyörästön lukko
- Äänimerkki
= Plus d'options et d'accessoires =

- Blocage de différentiel
- Corne de l'air
- Direction assistée
- Sièges à suspension pneumatique
- Suspension pneumatique

= Plus d'informations =

Informations générales
Construction: Voiture de pompier
Cabine: jour

Configuration essieu
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 5600 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9800 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 5600 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à avr. 2026

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Andre, Henri ou Andre pour plus d'informations
- Blokada diferencijala
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Servo-upravljač
- Zračna sirena
- Zračni ovjes
= További opciók és tartozékok =

- Differenciálzár
- Légkürt
- Légrugós felfüggesztés
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Szervokormány

= További információk =

Általános információk
Felépítmény: Tűzoltóautó
Kabin: nap

Tengelykonfiguráció
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 5600 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9800 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 80%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 80%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 80%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 80%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 5600 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%

Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg apr. 2026

Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó

További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Andre, Henri vagy Andre-vel
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Blokada mechanizmu różnicowego
- Mechanizm różnicowy
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Wspomaganie kierownicy
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Budowa: Wóz strażacki
Kabina: dzienna

Konfiguracja osi
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 5600 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9800 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 5600 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do apr. 2026

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Andre, Henri lub Andre
- Avvisatore acustico pneumatico
- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Servosterzo
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- Differentieelblokkering
- Luchtgeveerde stoelen
- Luchthoorn
- Lucht veringsysteem
- Stuurbekrachtiging

= Bijzonderheden =

metz 30 meter
generator 6 kva,4138 ARBEIDS UUREN

= Meer informatie =

Algemene informatie
Opbouw: Brandweerwagen
Cabine: dag

Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 5600 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 1: Max. aslast: 9800 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%
Achteras 2: Max. aslast: 5600 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%

Onderhoud
APK: gekeurd tot apr. 2026

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Andre, Henri of Andre
- Differensialsperre
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Luftfjæring
- Lufthorn
- Servostyring
= Opções e acessórios adicionais =

- Bloqueio do diferencial
- Buzina de ar comprimido
- Diferencial de deslizamento controlado
- Direcção assistida
- Suspensão pneumática

= Mais informações =

Informações gerais
Carroçaria: Carro de bombeiro
Cabina: dia

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 5600 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9800 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 5600 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%

Manutenção
APK (MOT): testado até apr. 2026

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom

Informações adicionais
Contacte Andre, Henri ou Andre para obter mais informações
- Claxon pneumatic
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Servodirecţie
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Пневматическая подвеска
- Пневматический звуковой сигнал
- Усилитель рулевого управления

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кузов: Пожарный автомобиль
Кабина: кабина без спального места (day)

Конфигурация осей
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 5600 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9800 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 5600 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до apr. 2026

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Andre, Henri или Andre для получения дополнительной информации
- Diferenciál s riadeným sklzom
- Posilňovač riadenia
- Uzávierka diferenciálu
- Vzduchová húkačka
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Differentiallås
- Luftfjädring
- Servostyrning
- Styrd differentialbroms
- Tyfon

= Ytterligare information =

Allmän information
Överbyggnad: Brandbil
Hytt: dag

Konfiguration av axlar
Framaxel: Max. axellast: 5600 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 1: Max. axellast: 9800 kg; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%
Bakaxel 2: Max. axellast: 5600 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%

Underhåll
MOT: besiktigat till apr. 2026

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra

Ytterligare information
Kontakta Andre, Henri eller Andre för mer information
- Diferansiyel kilidi
- Havalı korna
- Havalı süspansiyon
- Hidrolik direksiyon
- Kontrollü diferansiyel kilidi
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
47 750 € ≈ 203 000 zł
2006
157 863 km
Moc 362 KM (266 kW) Euro Euro 3 Paliwo diesel Ładowność 3 350 kg Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Zaltbommel
Van Hemert Trucks BV
od 5 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
51 000 € ≈ 216 800 zł
2003
32 993 km
Euro Euro 3 Paliwo diesel
Holandia, Almelo
Autohandel Gebr. Heinhuis
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
56 950 € ≈ 242 100 zł
2006
33 595 km
Moc 340 KM (250 kW) Euro Euro 3 Paliwo diesel Ładowność 7 940 kg Napęd 4x2
Holandia, Oldebroek
Blaauw bedrijfswagens
od 2 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
39 950 € ≈ 169 900 zł
2001
56 238 km
2 167 m/g
Moc 280 KM (206 kW) Paliwo diesel Ładowność 270 kg Zawieszenie resorowe/resorowe
Niemcy, Sottrum
Nutzfahrzeuge 2000 GmbH
od 16 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
49 900 € ≈ 212 200 zł
2004
22 523 km
2 027 m/g
Moc 280 KM (206 kW) Euro Euro 3 Paliwo diesel Ładowność 6 400 kg Napęd 4x4
Niemcy, Sottrum
Nutzfahrzeuge 2000 GmbH
od 16 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
31 000 USD ≈ 26 630 € ≈ 113 200 zł
2002
22 000 km
Paliwo diesel
Japonia
Global Partners Co., Ltd.
1 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
47 500 USD ≈ 40 810 € ≈ 173 500 zł
2006
74 000 km
Paliwo diesel
Japonia
Global Partners Co., Ltd.
1 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
39 900 € ≈ 169 600 zł
2004
22 523 km
2 027 m/g
Moc 280 KM (206 kW) Euro Euro 3 Paliwo diesel Ładowność 6 400 kg Napęd 4x4
Niemcy, Sottrum
Nutzfahrzeuge 2000 GmbH
od 16 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2005
22 000 km
Moc 313 KM (230 kW) Paliwo diesel
Czechy, Havlíčkův Brod
DOBRACI s.r.o.
Kontakt z dealerem
70 000 € ≈ 297 600 zł
2008
102 616 km
Euro Euro 5 Napęd 4x2
Portugalia, Souselas
Butterfly Secret, Lda
od 3 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
45 000 USD ≈ 38 660 € ≈ 164 400 zł
2006
25 000 km
Paliwo diesel
Japonia
Global Partners Co., Ltd.
1 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
12 500 € ≈ 53 150 zł
1988
108 000 km
Moc 252 KM (185 kW) Paliwo diesel Ładowność 300 kg Zawieszenie resorowe/resorowe
Litwa, Visaginas
UAB Transporto centras
od 4 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
17 900 € ≈ 76 110 zł
1988
35 040 km
Moc 204 KM (150 kW) Paliwo diesel Ładowność 1 230 kg Napęd 4x2
Niemcy, Bovenden
Gassmann GmbH
od 12 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
111 900 € ≈ 475 800 zł
2015
77 000 km
Moc 327 KM (240 kW) Euro Euro 5 Paliwo diesel Napęd 4x2 Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne
Niemcy, Prenzlau
M&M Nutzfahrzeuge GmbH
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2008
12 819 km
Moc 400 KM (294 kW) Paliwo diesel Napęd 8x4
Emiraty Arabskie, Dubai
Golden Target Heavy Equipment LLC
od 6 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
1998
7 343 km
Moc 380 KM (279 kW) Paliwo diesel Napęd 6x4
Emiraty Arabskie, Dubai
Golden Target Heavy Equipment LLC
od 6 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
17 900 € ≈ 76 110 zł
1991
25 744 km
1 580 m/g
Moc 224 KM (165 kW) Paliwo diesel Ładowność 1 630 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/resorowe
Niemcy, Sottrum
Nutzfahrzeuge 2000 GmbH
od 16 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
1995
36 000 km
Moc 360 KM (265 kW) Napęd 6x2
Norwegia, Jessheim
Liftservice A/S
od 15 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Meksyk, Chihuahua
Maquinaria Wiebe Km 24 Sa
od 3 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
1996
28 471 km
Euro Euro 2 Paliwo diesel Ładowność 1 090 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/resorowe
Belgia, Gistel (West-Vlaanderen)
Viatra Trucks NV – Vian NV
od 14 lat na Autoline
Kontakt z dealerem