Naczepa z ruchomą podłogą Bulthuis 88m3 Cargo Floor Stuuras/Lenkachse good condition!






































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego



































- Air suspension
- BPW Axles
- Cargo Floor
- DRUM BRAKES
- Roll - top cover
- Steering axle
= Remarks =
Bulthuis TDWA
BJ 1998
88m3 walkingfloor
Cargo floor > in zeer goede staat, nier gedraaid
ABS
Stuuras
Afdekzeil
BPW assen
= Dealer information =
We sell our trucks & trailers including export documents + transfer plates and Insurance for 14 days driving.
All pictures of this trucks at hesselink-trucks.nl
= More information =
Axle configuration
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%; Brakes: drum brakes
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 50%; Brakes: drum brakes
Rear axle 3: Tyre size: 385/65R22,5; Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 60%; Brakes: disc brakes
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
Identification
Registration number: OF-14-TG
Additional information
Please contact John Hesselink or Christel Hesselink for more information
- BPW Achsen
- Cargo Floor
- Lenkachse
- Luftfederung
- Roll plane - abdeckung
- Trommel Bremsen
= Anmerkungen =
Bulthuis TDWA
BJ 1998
88m3 walkingfloor
Cargo floor > in zeer goede staat, nier gedraaid
ABS
Stuuras
Afdekzeil
BPW assen
= Firmeninformationen =
Kontaktieren Sie uns für weitere Informationen!
= Weitere Informationen =
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%; Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 50%; Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 3: Refenmaß: 385/65R22,5; Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 60%; Bremsen: Scheibenbremsen
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
Kennzeichen: OF-14-TG
Wenden Sie sich an John Hesselink oder Christel Hesselink, um weitere Informationen zu erhalten.
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%; Bremser: tromlebremser
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 50%; Bremser: tromlebremser
Bagaksel 3: Dækstørrelse: 385/65R22,5; Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 60%; Bremser: skivebremser
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Registreringsnummer: OF-14-TG
- Suspensión neumática
= Más información =
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 3: Tamaño del neumático: 385/65R22,5; Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 60%; Frenos: frenos de disco
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
Matrícula: OF-14-TG
- BPW Axles
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%; Freins: freins à tambour
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 50%; Freins: freins à tambour
Essieu arrière 3: Dimension des pneus: 385/65R22,5; Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 60%; Freins: freins à disque
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
Numéro d'immatriculation: OF-14-TG
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%; Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 50%; Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 3: Rozmiar opon: 385/65R22,5; Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 60%; Hamulce: hamulce tarczowe
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
Numer rejestracyjny: OF-14-TG
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Witek Kempa
- afdekzeil
- BPW-Assen
- Cargo Floor
- Deuren
- Luchtvering
- Meeloopschot
- Stuuras
- Trommelremmen
= Bijzonderheden =
Bulthuis TDWA
BJ 1998
88m3 walkingfloor
Cargo floor > in zeer goede staat, nier gedraaid
ABS
Stuuras
Afdekzeil
BPW assen
= Bedrijfsinformatie =
Dit voertuig financieren? Geen probleem. Wij regelen snel een scherpe financial lease voor u op 12, 24, 36, 48 of 60 maanden.
Bekijk alle foto's van dit voertuig op hesselink-trucks.nl
= Meer informatie =
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%; Remmen: trommelremmen
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 50%; Remmen: trommelremmen
Achteras 3: Bandenmaat: 385/65R22,5; Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 60%; Remmen: schijfremmen
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Kenteken: OF-14-TG
Neem voor meer informatie contact op met John Hesselink of Christel Hesselink
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%; Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 50%; Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 3: Tamanho dos pneus: 385/65R22,5; Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 60%; Travões: travões de disco
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
Número de registo: OF-14-TG
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%; Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 50%; Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 3: Размер шин: 385/65R22,5; Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 60%; Тормоза: дисковые тормоза
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Регистрационный номер: OF-14-TG
Свяжитесь с Witek Kempa для получения дополнительной информации
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%; Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 50%; Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 3: Däckets storlek: 385/65R22,5; Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 60%; Bromsar: skivbromsar
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
Registreringsnummer: OF-14-TG