Nowa naczepa wywrotka Zasław AKZ.S 24 m3 - 42 m3

PDF
nowa naczepa wywrotka Zasław AKZ.S  24 m3 - 42 m3
nowa naczepa wywrotka Zasław AKZ.S  24 m3 - 42 m3
nowa naczepa wywrotka Zasław AKZ.S  24 m3 - 42 m3 obrazek 2
nowa naczepa wywrotka Zasław AKZ.S  24 m3 - 42 m3 obrazek 3
nowa naczepa wywrotka Zasław AKZ.S  24 m3 - 42 m3 obrazek 4
nowa naczepa wywrotka Zasław AKZ.S  24 m3 - 42 m3 obrazek 5
nowa naczepa wywrotka Zasław AKZ.S  24 m3 - 42 m3 obrazek 6
nowa naczepa wywrotka Zasław AKZ.S  24 m3 - 42 m3 obrazek 7
nowa naczepa wywrotka Zasław AKZ.S  24 m3 - 42 m3 obrazek 8
nowa naczepa wywrotka Zasław AKZ.S  24 m3 - 42 m3 obrazek 9
nowa naczepa wywrotka Zasław AKZ.S  24 m3 - 42 m3 obrazek 10
nowa naczepa wywrotka Zasław AKZ.S  24 m3 - 42 m3 obrazek 11
nowa naczepa wywrotka Zasław AKZ.S  24 m3 - 42 m3 obrazek 12
nowa naczepa wywrotka Zasław AKZ.S  24 m3 - 42 m3 obrazek 13
nowa naczepa wywrotka Zasław AKZ.S  24 m3 - 42 m3 obrazek 14
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/14
PDF
Cena:
na żądanie
Złóż zapytanie o cenę
Kontakt z dealerem
Marka:  Zasław
Model:  AKZ.S 24 m3 - 42 m3
Typ:  naczepa wywrotka
Rocznik:  2024
Pojemność:  32 m³
Całkowita masa:  39 000 kg
Lokalizacja:  Polska Andrychów7231 km od Ciebie
Data zamieszczenia:  wczoraj
Autoline ID:  MZ9010
Opis
Sposób załadunku:  tylna
Zabudowa
Rama:  stalowa ocynkowana
Pełna rama: 
Skrzynka narzędzi: 
Uchwyt na koło zapasowe: 
Osie
Marka:  SAF
Liczba osi:  3
Zawieszenie:  pneumatyczne/pneumatyczne
Rozmiar opon:  385/65 R 22,5
Hamulce:  disc
Hamulce
ABS: 
EBS: 
Dodatkowa komplektacja
Plandeka: 
Stan
Stan:  nowy

Dodatkowy opis — Nowa naczepa wywrotka Zasław AKZ.S 24 m3 - 42 m3

Polski
Naczepy wywrotki aluminiowe 24- 42 m3 AKZ (klapa zewnętrzna) i AKW (klapa wewnętrzna)
Nowy model / Nowe rozwiązania / Udoskonalenia ! Mocniejsza, stabilniejsza.
Masa własna: od 4 900 kg (pakiet aluminiowy - opcjonalny dla 24,1 m3)

Parametry ramy
Wysokość ramy pod siodło ciągnika 4x2 (1200mm)

Zabezpieczenie antykorozyjne
Rama cynkowana ogniowo lub lakierowana na RAL 7021 (opcjonalnie za dopłatą kolor klienta)
Skrzynia ładunkowa lakierowana na kolor RAL 7035 (opcjonalnie za dopłatą kolor klienta)

Zawieszenie
3 wzmocnione osie ciężarowe o technicznej nośności 9 000 kg każda:
SAF INTRADISC „CD” Ø430 ET120 TARCZA (opcjonalnie BPW i w niedługim czasie JOST)
DWUSTRONNY MECHANIZM PODNOSZENIA I OSI (opcjonalnie za dopłatą również III oś)
Elektryczne odciążanie I osi przy ruszaniu

Ogumienie
385/65 R22,5 - [marka wg. wyb. Producenta]- 1 kpl.
Felgi stalowe - 1 kpl.

Wyposażenie podwozia
Brak koła zapasowego
Nogi podporowe zrzutowe stalowe, ocynkowane marki ZASŁAW
Zderzak tylny stalowy
Osłony boczne przeciw-wjazdowe zgodne z ECE
Układ pneumatyczny dwuobwodowy KNORR- BREMSE + TPMS (Czujniki ciśnienia)
Zbiorniki powietrza stalowe
Oświetlenie ASPOCK PÓŁ-LED EUROPOINT III
Oświetlenie tylne robocze LED, kolor BIAŁY - 2 szt
Skrzynka narzędziowa 30L
Kliny pod koła – 2 szt
Manometr
Zbiornik na wodę
Plastikowe nakładki na śruby kół (........)
Tylny fartuch naczepy z logo ZASŁAW – zamocowany wahliwie - opcjonalnie chlapacze za tylnymi kołami, podnoszone wraz ze zderzakiem – pod rozściełacz

Skrzynia ładunkowa
Zamknięcie tylne - klapa zewnętrzna [klapa bez zsypu] AKZ lub AKW (klapa z zsypem)
Dociąg klapy [zamki boczne dociągające klapę]
Podłoga 7 mm na całej długości
Wzmocnienia tylnych ścian bocznych wykonane z blachy aluminiowej o grubości 3 mm
Ciągłe spoiny wewnątrz skrzyni

Hydraulika
Siłownik hydrauliczny HYVA
Przewód hydrauliczny 1' z szybkozłączem

Wyposażenie nadwozia
Pomost roboczy [balkon] – nowa wersja z rur aluminiowych
1 szt. belka spinająca skrzynię (lub łańcuch)
Bosak teleskopowy
Plandeka kolor RAL ….. (…….) – plandeka DICKSON 680 g plus wzmocnienia 900 g
Plandeka nawinięta na rurę aluminiową, zwijana korbą i zabezpieczona łańcuszkiem lub pasami (do uzgodnienia). Wsporniki plandeki gdy zwinięta z pręta składanego. Plus korba / rączka pojedyncza wyciągana.
Miotła i łopata na wspornikach na ścianie przedniej
Taśma odblaskowa

Homologacja

Opcje dodatkowe (za dopłatą):

Zderzak tylny aluminiowy
Zderzak tylny pneumatycznie składany / rozkładany
Felgi aluminiowe (SPEEDLINE lub ALCOA)
Ogumienie Premium (DUNLOP, CONTINENTAL, PIRELLI, BRIDGESTONE i inne marki)
Nogi podporowe mechaniczne z dwoma prędkościami wysuwu lub zrzutowe aluminiowe LT
Zbiorniki powietrza aluminiowe
Oświetlenie PEŁNY - LED (EUROPINT III, ECOLED III i inne)
Tonażer (Moduł TIM G2 lub Smart Board)
I inne do uzgodnienia

Więcej informacji udzielą opiekunowie regionów:

woj. opolskie, woj. łódzkie: 516 004 804 (Tomasz)
dolnośląskie (powiaty: Jeleniogórski; Kamiennogórski; Świdnicki; Wałbrzyski; Dzierżoniowski; Strzeliński; Ząbkowicki; Kłodzki): 516 004 804 (Tomasz)

woj. śląskie, świętokrzyskie, małopolskie: 516 004 817 (Artur)

woj. podkarpackie, lubelskie i mazowieckie część południowa: 516 004 916 (Szymon)

woj. podlaskie, warmińsko - mazurskie i mazowieckie część północna: 516 004 806 (Rafał)

woj. kujawsko-pomorskie, pomorskie, zachodnio-pomorskie: 516 004 805 (Piotr)

woj. lubuskie, wielkopolskie: 516 004 815 (Marcin)
dolnośląskie (powiaty: Oławski; Wrocławski; Średzki; Jaworki; Złotoryjski; Lwówecki; Lubański; Zgorzelecki; Bolesławiecki; Legnicki; Lubiński; Polkowicki; Wołowski; Trzebnicki; Oleśnicki; Milicki; Górowski; Głogowski) : 516 004 815 (Marcin)

Przedstawione ogłoszenie jest informacją handlową, jest zaproszeniem do dalszych rozmów i negocjacji, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Pokaż cały komentarz
Aluminum tipper semi-trailers 24-42 m3 AKZ (outer flap) and AKW (inner flap)
New model / New solutions / Improvements! Stronger, more stable.
Curb weight: from 4,900 kg (aluminum package - optional for 24.1 m3)

Frame parameters
Frame height for tractor saddle 4x2 (1200mm)

Corrosion protection
Hot-dip galvanized frame or painted in RAL 7021 (customer color optionally available at an additional cost)
Load box painted in RAL 7035 (customer color optional for an additional fee)

Suspension
3 reinforced truck axles with a technical load capacity of 9,000 kg each:
SAF INTRADISC "CD" Ø430 ET120 SHIELD (optional BPW and soon JOST)
DOUBLE-SIDED LIFTING AND AXLE MECHANISM (optional, for an additional fee, also the third axle)
Electric load relief on the first axle when starting

Tires
385/65 R22.5 - [brand acc. selected Manufacturer] - 1 set
Steel rims - 1 set.

Chassis equipment
No spare tire
ZASŁAW steel, galvanized drop support legs
Steel rear bumper
Side entry guards compliant with ECE
KNORR-BREMSE dual-circuit pneumatic system + TPMS (Pressure sensors)
Steel air tanks
ASPOCK HALF-LED EUROPOINT III lighting
LED rear work lighting, WHITE color - 2 pcs
Tool box 30L
Wheel chocks – 2 pcs
Manometer
Water tank
Plastic covers for wheel bolts (........)
Rear apron of the semi-trailer with the ZASŁAW logo - mounted oscillatingly - optional mud flaps behind the rear wheels, raised together with the bumper - under the paver

Cargo box
Rear closure - external flap [hatch without chute] AKZ or AKW (hatch with chute)
Flap tightening [side locks tightening the flap]
7 mm floor throughout
Reinforcements of the rear side walls made of 3 mm thick aluminum sheet
Continuous welds inside the box

Hydraulics
HYVA hydraulic cylinder
1' hydraulic hose with quick connector

Body equipment
Working platform [balcony] – new version made of aluminum pipes
1 pc. beam connecting the box (or chain)
Telescopic hook
RAL color tarpaulin ….. (…….) – DICKSON tarpaulin 680 g plus reinforcements 900 g
The tarpaulin is wound around an aluminum pipe, rolled up with a crank and secured with a chain or belts (to be agreed). Tarpaulin supports when rolled up from a folding rod. Plus a single removable crank/handle.
Broom and shovel on brackets on the front wall
Reflective tape

Approval

Additional options (for an additional fee):

Aluminum rear bumper
Rear bumper pneumatically folds/folds
Aluminum rims (SPEEDLINE or ALCOA)
Premium tires (DUNLOP, CONTINENTAL, PIRELLI, BRIDGESTONE and other brands)
Mechanical support legs with two extension speeds or aluminum LT drop legs
Aluminum air tanks
FULL lighting - LED (EUROPINT III, ECOLED III and others)
Tonnager (TIM G2 Module or Smart Board)
And others to be agreed

It is possible to produce a semi-trailer according to customer configuration - details to be arranged by phone.

INFOLINE 508 01 01 01

Contacts for export regions:

Tomasz: 0048516004804 for BELGIUM, LUXEMBURG, HOLLAND, DENMARK, NORWAY, SWEDEN

Agata: 0048516004901 for GERMANY, AUSTRIA, FRANCE, SPAIN and PORTUGAL

Karolina: 0048508010106 for SWITZERLAND, SLOVAKIA, SLOVENIA, HUNGARY, CROATIA, BOSNIA AND HERZEGOVINA, SERBIA, MONTENEGRO, BULGARIA, ALBANIA, MACEDONIA, GREECE, LITHUANIA, LATVIA, ESTONIA

Magda: 0048516004831 for CZECH REPUBLIC, ITALY, ROMANIA, UK, IRELAND, Iceland, Finland

Artur:0048 516004817 or Szymon: 0048516004916 for UKRAINE
Hliníkové sklápěcí návěsy 24-42 m3 AKZ (vnější klapka) a AKW (vnitřní klapka)
Nový model / Nová řešení / Vylepšení! Silnější, stabilnější.
Pohotovostní hmotnost: od 4 900 kg (hliníkové balení - volitelně pro 24,1 m3)

Parametry rámu
Výška rámu pro sedlo traktoru 4x2 (1200 mm)

Ochrana proti korozi
Žárově pozinkovaný rám nebo lakovaný v RAL 7021 (zákaznická barva volitelně za příplatek)
Nákladová skříň lakovaná v RAL 7035 (zákaznická barva volitelná za příplatek)

Suspenze
3 zesílené nápravy nákladních vozidel s technickou nosností 9 000 kg každá:
SAF INTRADISC "CD" Ø430 ET120 SHIELD (volitelně BPW a brzy JOST)
OBOUSTRANNÝ ZVEDÁK A NÁPRAVOVÝ MECHANISMUS (volitelně, za příplatek i třetí náprava)
Elektrické odlehčení první nápravy při rozjezdu

Pneumatiky
385/65 R22,5 - [značka příl. vybraný Výrobce] - 1 sada
Ocelové ráfky - 1 sada.

Výbava podvozku
Žádná rezervní pneumatika
Ocel ZASŁAW, pozinkované podpěrné nohy
Ocelový zadní nárazník
Boční ochranné kryty v souladu s ECE
KNORR-BREMSE dvouokruhový pneumatický systém + TPMS (snímače tlaku)
Ocelové vzduchové nádrže
ASPOCK POLOLEDOVÉ osvětlení EUROPOINT III
LED zadní pracovní osvětlení, BÍLÁ barva - 2 ks
Box na nářadí 30L
Zakládací klíny – 2 ks
Manometr
Nádrž na vodu
Plastové kryty šroubů kol (...........)
Zadní nárazník návěsu s logem ZASŁAW - namontovaný oscilačně - volitelné zástěrky za zadními koly, zvednuté společně s nárazníkem - pod dlažbou

Nákladní box
Zadní uzávěr - vnější klapka [poklop bez skluzu] AKZ nebo AKW (poklop se skluzem)
Utahování klapek [boční zámky utahující klapku]
Celková tloušťka podlahy 7 mm
Výztuhy zadních bočních stěn z hliníkového plechu tloušťky 3 mm
Průběžné svary uvnitř krabice

Hydraulika
Hydraulický válec HYVA
1' hydraulická hadice s rychlospojkou

Vybavení těla
Pracovní plošina [balkon] – nová verze z hliníkových trubek
1 ks nosník spojující krabici (nebo řetěz)
Teleskopický háček
Plachta v barvě RAL ….. (…….) – plachta DICKSON 680 g plus výztuhy 900 g
Plachta se namotá na hliníkovou trubku, sroluje klikou a zajistí řetězem nebo pásy (dle dohody). Podpěry plachty při svinutí ze skládací tyče. Plus jedna odnímatelná klika/rukojeť.
Koště a lopata na konzolách na přední stěně
Reflexní páska

Odsouhlasení

Další možnosti (za příplatek):

Hliníkový zadní nárazník
Zadní nárazník se pneumaticky skládá/skládá
Hliníkové ráfky (SPEEDLINE nebo ALCOA)
Prémiové pneumatiky (DUNLOP, CONTINENTAL, PIRELLI, BRIDGESTONE a další značky)
Mechanické opěrné nohy se dvěma rychlostmi vysouvání nebo hliníkové LT padací nohy
Hliníkové vzduchové nádrže
FULL osvětlení - LED (EUROPINT III, ECOLED III a další)
Tonnager (modul TIM G2 nebo inteligentní deska)
A ostatní po dohodě

Návěs je možné vyrobit dle zákaznická konfigurace - detaily dohodneme po telefonu.
HORKÁ LINKA 508 01 01 01

Karolina: 0048508010106
Alu-Kippauflieger 24-42 m3 AKZ (Außenklappe) und AKW (Innenklappe)
Neues Modell / Neue Lösungen / Verbesserungen! Stärker, stabiler.
Leergewicht: ab 4.900 kg (Alu-Paket – optional für 24,1 m3)

Rahmenparameter
Rahmenhöhe für Traktorsattel 4x2 (1200mm)

Korrosionsschutz
Feuerverzinkter Rahmen oder lackiert in RAL 7021 (Kundenfarbe optional gegen Aufpreis erhältlich)
Ladekasten lackiert in RAL 7035 (Kundenfarbe optional gegen Aufpreis)

Suspension
3 verstärkte LKW-Achsen mit einer technischen Tragfähigkeit von je 9.000 kg:
SAF INTRADISC „CD“ Ø430 ET120 SHIELD (optional BPW und bald JOST)
DOPPELSEITIGES HEBE- UND ACHSMECHANISMUS (optional, gegen Aufpreis auch die dritte Achse)
Elektrische Entlastung der ersten Achse beim Anfahren

Reifen
385/65 R22,5 – [Marke gem. ausgewählt Hersteller] – 1 Satz
Stahlfelgen - 1 Satz.

Fahrwerksausstattung
Kein Ersatzreifen
ZASŁAW-Stahl, verzinkte Stützbeine
Heckstoßstange aus Stahl
Seiteneinstiegsschutz nach ECE
KNORR-BREMSE Zweikreis-Pneumatiksystem + TPMS (Drucksensoren)
Lufttanks aus Stahl
ASPOCK HALBLED EUROPOINT III Beleuchtung
LED-Arbeitsbeleuchtung hinten, Farbe WEISS - 2 Stk
Werkzeugkasten 30L
Unterlegkeile – 2 Stk
Manometer
Wassertank
Kunststoffabdeckungen für Radschrauben (........)
Heckschürze des Sattelaufliegers mit ZASŁAW-Logo – pendelnd montiert – optionale Schmutzfänger hinter den Hinterrädern, zusammen mit der Stoßstange angehoben – unter dem Fertiger

Frachtbox
Heckverschluss - Außenklappe [Luke ohne Rutsche] AKZ oder AKW (Luke mit Rutsche)
Festziehen der Klappe [Seitenschlösser zum Festziehen der Klappe]
Durchgehend 7 mm Boden
Verstärkungen der hinteren Seitenwände aus 3 mm starkem Aluminiumblech
Durchgehende Schweißnähte im Inneren des Kastens

Hydraulik
HYVA-Hydraulikzylinder
1'-Hydraulikschlauch mit Schnellanschluss

Körperausrüstung
Arbeitsplattform [Balkon] – neue Version aus Aluminiumrohren
1 Stk. Balken, der die Box (oder Kette) verbindet
Teleskophaken
RAL-Farbplane ….. (…….) – DICKSON-Plane 680 g plus Verstärkungen 900 g
Die Plane wird um ein Aluminiumrohr gewickelt, mit einer Kurbel aufgerollt und mit einer Kette oder Gurten (nach Vereinbarung) gesichert. Die Plane stützt sich beim Aufrollen an einer Faltstange. Plus eine einzelne abnehmbare Kurbel/Griff.
Besen und Schaufel auf Halterungen an der Vorderwand
Reflektierendes Band

Genehmigung

Zusätzliche Optionen (gegen Aufpreis):

Heckstoßstange aus Aluminium
Hintere Stoßstange lässt sich pneumatisch ein-/ausklappen
Aluminiumfelgen (SPEEDLINE oder ALCOA)
Premium-Reifen (DUNLOP, CONTINENTAL, PIRELLI, BRIDGESTONE und andere Marken)
Mechanische Stützbeine mit zwei Auszugsgeschwindigkeiten oder LT-Klappbeine aus Aluminium
Lufttanks aus Aluminium
VOLLSTÄNDIGE Beleuchtung – LED (EUROPINT III, ECOLED III und andere)
Tonnager (TIM G2 Modul oder Smart Board)
Und andere müssen vereinbart werden

Es ist möglich, einen Sattelanhänger gem Kundenkonfiguration - Einzelheiten nach telefonischer Vereinbarung.
TELEFON pokaż kontakty

Kontakte für Exportregionen:

Tomasz: 0048516004804 für BELGIEN, LUXEMBURG, HOLLAND, DÄNEMARK, NORWEGEN, SCHWEDEN

Agata: 0048516004901 für SCHWEIZ, DEUTSCHLAND, ÖSTERREICH, FRANKREICH, SPANIEN und PORTUGAL

Karolina: 0048508010106 für , SLOWAKEI, SLOWENIEN, UNGARN, KROATIEN, BOSNIEN UND HERZEGOWINA, SERBIEN, MONTENEGRO, BULGARIEN, ALBANIEN, MAZEDONIEN, GRIECHENLAND, LITAUEN, LETTLAND, ESTLAND

Magda: 0048516004831 für TSCHECHIEN, ITALIEN, RUMÄNIEN, GROSSBRITANNIEN, IRLAND, Island, Finnland

Artur:0048 516004817 oder Szymon: 0048516004916 für UKRAINE
Semi-remorques bennes aluminium 24-42 m3 AKZ (abattant extérieur) et AKW (abattant intérieur)
Nouveau modèle / Nouvelles solutions / Améliorations ! Plus fort, plus stable.
Poids à vide : à partir de 4 900 kg (pack aluminium - en option pour 24,1 m3)

Paramètres du cadre
Hauteur du châssis pour selle de tracteur 4x2 (1200mm)

Protection contre la corrosion
Cadre galvanisé à chaud ou peint en RAL 7021 (couleur client disponible en option moyennant un supplément)
Coffre de chargement peint en RAL 7035 (couleur client en option moyennant un supplément)

Suspension
3 essieux camion renforcés d'une capacité de charge technique de 9 000 kg chacun :
BOUCLIER SAF INTRADISC "CD" Ø430 ET120 (en option BPW et bientôt JOST)
MÉCANISME DE LEVAGE ET D'ESSIEU DOUBLE FACE (en option, moyennant un supplément, également le troisième essieu)
Décharge électrique sur le premier essieu au démarrage

Pneus
385/65 R22.5 - [marque selon. choisi Fabricant] - 1 jeu
Jantes en acier - 1 jeu.

Équipement de châssis
Pas de roue de secours
ZASŁAW acier, pieds de support galvanisés
Pare-chocs arrière en acier
Protections d'entrée latérales conformes à la norme ECE
Système pneumatique double circuit KNORR-BREMSE + TPMS (Capteurs de pression)
Réservoirs d'air en acier
Éclairage ASPOCK DEMI-LED EUROPOINT III
Éclairage de travail arrière à LED, couleur BLANC - 2 pcs
Coffre à outils 30L
Cales de roue – 2 pièces
Manomètre
Réservoir d'eau
Caches en plastique pour boulons de roue (........)
Tablier arrière de la semi-remorque avec le logo ZASŁAW - monté de manière oscillante - garde-boue en option derrière les roues arrière, relevés avec le pare-chocs - sous le finisseur

Boîte de chargement
Fermeture arrière - volet extérieur [trappe sans goulotte] AKZ ou AKW (trappe avec goulotte)
Serrage du rabat [verrous latéraux serrant le rabat]
Sol de 7 mm partout
Renforts des parois latérales arrière en tôle d'aluminium de 3 mm d'épaisseur
Soudures continues à l'intérieur de la boîte

Hydraulique
Vérin hydraulique HYVA
Boyau hydraulique 1' avec connecteur rapide

Équipement corporel
Plateforme de travail [balcon] – nouvelle version en tubes d'aluminium
1 pièce poutre reliant la boîte (ou la chaîne)
Crochet télescopique
Bâche couleur RAL ….. (…….) – Bâche DICKSON 680 g plus renforts 900 g
La bâche est enroulée autour d'un tube en aluminium, enroulée avec une manivelle et fixée avec une chaîne ou des sangles (à convenir). Supports de bâche lorsqu'ils sont enroulés à partir d'une tige pliante. Plus une seule manivelle/poignée amovible.
Balai et pelle sur supports sur le mur avant
Bande réfléchissante

Approbation

Options supplémentaires (moyennant des frais supplémentaires) :

Pare-chocs arrière en aluminium
Le pare-chocs arrière se plie/se plie pneumatiquement
Jantes en aluminium (SPEEDLINE ou ALCOA)
Pneus haut de gamme (DUNLOP, CONTINENTAL, PIRELLI, BRIDGESTONE et autres marques)
Béquilles mécaniques à deux vitesses d'extension ou béquilles LT en aluminium
Réservoirs d'air en aluminium
Éclairage COMPLET - LED (EUROPINT III, ECOLED III et autres)
Tonnager (Module TIM G2 ou Smart Board)
Et d'autres à convenir

Il est possible de fabriquer une semi-remorque selon la configuration du client - détails à convenir par téléphone.

INFOLIGNE 508 01 01 01

Contacts pour les régions export :

Tomasz : 0048516004804 pour la BELGIQUE, LUXEMBOURGH, HOLLANDE, DANEMARK, NORVÈGE, SUÈDE

Agata : 0048516004901 pour l'ALLEMAGNE, l'AUTRICHE, la FRANCE, l'ESPAGNE et le PORTUGAL

Karolina : 0048508010106 pour la SUISSE, SLOVAQUIE, SLOVÉNIE, HONGRIE, CROATIE, BOSNIE-HERZÉGOVINE, SERBIE, MONTÉNÉGRO, BULGARIE, ALBANIE, MACÉDOINE, GRÈCE, LITUANIE, LETTONIE, ESTONIE

Magda : 0048516004831 pour la RÉPUBLIQUE TCHÈQUE, l'ITALIE, la ROUMANIE, le ROYAUME-UNI, l'IRLANDE, l'Islande, la Finlande

Artur : 0048 516004817 ou Szymon : 0048516004916 pour l'UKRAINE
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
cena na żądanie
2024
Pojemność 42 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3 Wysokość siodła 1 200 mm
Polska, Andrychów
Kontakt z dealerem
cena na żądanie
2024
Pojemność 50 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3 Wysokość siodła 1 200 mm
Polska, Andrychów
Kontakt z dealerem
cena na żądanie
2024
Ładowność 32 600 kg Pojemność 26 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 6 400 kg Liczba osi 3 Wysokość siodła 1 200 mm
Polska, Andrychów
Kontakt z dealerem
cena na żądanie
2024
Pojemność 59,5 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Polska, Andrychów
Kontakt z dealerem
cena na żądanie
2024
Pojemność 42,5 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Polska, Andrychów
Kontakt z dealerem
41 700 € ≈ 178 900 zł
2024
Pojemność 40 m³ Liczba osi 3
Polska, Radom
Kontakt z dealerem
cena na żądanie
2024
Ładowność 28 500 kg Pojemność 42 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Polska, Kluki
Kontakt z dealerem
41 900 € ≈ 179 700 zł
2023
Pojemność 55 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Polska, Bodzentyn
Kontakt z dealerem
165 000 zł ≈ 38 460 €
2023
1 180 km
Ładowność 32 610 kg Pojemność 35,08 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 6 390 kg Liczba osi 3 Wysokość siodła 1 200 mm
Polska, Bełchatów
Kontakt z dealerem
38 900 € ≈ 166 900 zł
2024
Ładowność 35 500 kg Pojemność 27 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 5 000 kg Liczba osi 3 Marka nadwozia Carnehl
Polska, Rzeszów
Kontakt z dealerem
cena na żądanie
2024
Pojemność 55 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 6 250 kg Liczba osi 3 Wysokość siodła 1 150 mm
Polska, Nysa
Kontakt z dealerem
cena na żądanie
2024
Pojemność 72 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Polska, Kluki
Kontakt z dealerem
39 500 € ≈ 169 400 zł
2024
Pojemność 26,5 m³ Liczba osi 3
Polska, Radom
Kontakt z dealerem
65 000 € ≈ 278 800 zł
2023
Ładowność 31 500 kg Pojemność 23,85 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 11 500 kg Liczba osi 3 Wysokość siodła 1 250 mm
Polska, Chrostkowo
Kontakt z dealerem
40 900 € ≈ 175 500 zł
2024
Pojemność 33 m³ Własna masa 6 050 kg Liczba osi 3
Polska, Radom
Kontakt z dealerem
cena na żądanie
2024
Ładowność 34 500 kg Pojemność 28 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Polska, Kluki
Kontakt z dealerem
34 900 € ≈ 149 700 zł
2024
Pojemność 26 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 6 490 kg Liczba osi 3 Wysokość siodła 1 250 mm Marka nadwozia Carnehl
Polska, Rzeszów
Kontakt z dealerem
39 900 € ≈ 171 200 zł
2024
Pojemność 29,9 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 5 600 kg Liczba osi 3
Polska, Radom
Kontakt z dealerem