Naczepa wywrotka Meiller 3-AXLES TIPPER INSULATED / ISOLEE - ASPHALT / ASFALT - BPW - LIF

PDF
Naczepa wywrotka Meiller 3-AXLES TIPPER INSULATED / ISOLEE - ASPHALT / ASFALT - BPW - LIF - Autoline
Naczepa wywrotka Meiller 3-AXLES TIPPER INSULATED / ISOLEE - ASPHALT / ASFALT - BPW - LIF | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa wywrotka Meiller 3-AXLES TIPPER INSULATED / ISOLEE - ASPHALT / ASFALT - BPW - LIF | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa wywrotka Meiller 3-AXLES TIPPER INSULATED / ISOLEE - ASPHALT / ASFALT - BPW - LIF | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa wywrotka Meiller 3-AXLES TIPPER INSULATED / ISOLEE - ASPHALT / ASFALT - BPW - LIF | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa wywrotka Meiller 3-AXLES TIPPER INSULATED / ISOLEE - ASPHALT / ASFALT - BPW - LIF | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa wywrotka Meiller 3-AXLES TIPPER INSULATED / ISOLEE - ASPHALT / ASFALT - BPW - LIF | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa wywrotka Meiller 3-AXLES TIPPER INSULATED / ISOLEE - ASPHALT / ASFALT - BPW - LIF | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa wywrotka Meiller 3-AXLES TIPPER INSULATED / ISOLEE - ASPHALT / ASFALT - BPW - LIF | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa wywrotka Meiller 3-AXLES TIPPER INSULATED / ISOLEE - ASPHALT / ASFALT - BPW - LIF | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa wywrotka Meiller 3-AXLES TIPPER INSULATED / ISOLEE - ASPHALT / ASFALT - BPW - LIF | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa wywrotka Meiller 3-AXLES TIPPER INSULATED / ISOLEE - ASPHALT / ASFALT - BPW - LIF | Obrazek 11 - Autoline
Naczepa wywrotka Meiller 3-AXLES TIPPER INSULATED / ISOLEE - ASPHALT / ASFALT - BPW - LIF | Obrazek 12 - Autoline
Naczepa wywrotka Meiller 3-AXLES TIPPER INSULATED / ISOLEE - ASPHALT / ASFALT - BPW - LIF | Obrazek 13 - Autoline
Naczepa wywrotka Meiller 3-AXLES TIPPER INSULATED / ISOLEE - ASPHALT / ASFALT - BPW - LIF | Obrazek 14 - Autoline
Naczepa wywrotka Meiller 3-AXLES TIPPER INSULATED / ISOLEE - ASPHALT / ASFALT - BPW - LIF | Obrazek 15 - Autoline
Naczepa wywrotka Meiller 3-AXLES TIPPER INSULATED / ISOLEE - ASPHALT / ASFALT - BPW - LIF | Obrazek 16 - Autoline
Naczepa wywrotka Meiller 3-AXLES TIPPER INSULATED / ISOLEE - ASPHALT / ASFALT - BPW - LIF | Obrazek 17 - Autoline
Naczepa wywrotka Meiller 3-AXLES TIPPER INSULATED / ISOLEE - ASPHALT / ASFALT - BPW - LIF | Obrazek 18 - Autoline
Naczepa wywrotka Meiller 3-AXLES TIPPER INSULATED / ISOLEE - ASPHALT / ASFALT - BPW - LIF | Obrazek 19 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/19
PDF
9 500 €
Cena netto
≈ 40 290 zł
Kontakt z dealerem
Marka: Meiller
Model: 3-AXLES TIPPER INSULATED / ISOLEE - ASPHALT / ASFALT - BPW - LIF
Rocznik: 2011-01
Pierwsza rejestracja: 2011-01-26
Całkowita masa: 39 000 kg
Lokalizacja: Belgia Overpelt6515 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: MJC11737
Data zamieszczenia: ponad 1 miesiąc
Osie
Liczba osi: 3
Pierwsza oś: 385/65 R22,5, stan opon 75 %
Druga oś: 385/65 R22,5, stan opon 75 %
Trzecia oś: 385/65 R22,5, stan opon 75 %
Stan
Stan: używane

Dodatkowy opis — Naczepa wywrotka Meiller 3-AXLES TIPPER INSULATED / ISOLEE - ASPHALT / ASFALT - BPW - LIF

Angielski
= Weitere Optionen und Zubehör =

- 3 Achsen
- Luftfederung

= Anmerkungen =

Struktur
Material: Staal

= Weitere Informationen =

Technische Informationen
Fahrgestell: STEEL CHASSIS

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65 R22,5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg

Funktionell
Marke des Aufbaus: STEEL CHASSIS / STEEL TIPPER - INSULATED / ISOLEE

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines

Identifikation
Kennzeichen: 1QAF200
= Additional options and accessories =

- 3 axles
- Air suspension

= Remarks =

Structure
Material: Staal

= More information =

Technical information
Chassis: STEEL CHASSIS

Axle configuration
Tyre size: 385/65 R22,5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg

Functional
Make of bodywork: STEEL CHASSIS / STEEL TIPPER - INSULATED / ISOLEE

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none

Identification
Registration number: 1QAF200
= Plus d'options et d'accessoires =

- 3 essieux
- Suspension pneumatique

= Remarques =

Structure
Matériel: Staal

= Plus d'informations =

Informations techniques
Châssis: STEEL CHASSIS

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65 R22,5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg

Pratique
Marque de construction: STEEL CHASSIS / STEEL TIPPER - INSULATED / ISOLEE

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun

Identification
Numéro d'immatriculation: 1QAF200
= Aanvullende opties en accessoires =

- 3 Assen
- Lucht vering

= Bijzonderheden =

Opbouw
Materiaal: Staal

= Meer informatie =

Technische informatie
Chassis: STEEL CHASSIS

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65 R22,5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg

Functioneel
Merk opbouw: STEEL CHASSIS / STEEL TIPPER - INSULATED / ISOLEE

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij

Identificatie
Kenteken: 1QAF200
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
Cena na żądanie
2009
Liczba osi 2 Sposób załadunku tylna
Belgia, Hulshout
Kontakt z dealerem
20 000 € ≈ 84 830 zł
2011
Pojemność 60 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3 Sposób załadunku tylna
Belgia, Ciney
Kontakt z dealerem
9 500 € ≈ 40 290 zł
2011
Pojemność 25,7 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 7 480 kg Liczba osi 2
Belgia, Wingene
Kontakt z dealerem
9 750 € ≈ 41 350 zł
2011
Liczba osi 3
Belgia, Handzame
Kontakt z dealerem
7 450 € ≈ 31 600 zł
2012
Ładowność 29 130 kg Własna masa 7 870 kg Liczba osi 2
Belgia, Handzame
Kontakt z dealerem
11 985 € ≈ 50 830 zł
2011
Ładowność 28 780 kg Pojemność 26 m³ Własna masa 7 220 kg Liczba osi 2
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
6 500 € ≈ 27 570 zł
2012
Zawieszenie resorowe/pneumatyczne Liczba osi 3 Stal HARDOX Sposób załadunku tylna
Belgia, Sombreffe
Kontakt z dealerem
9 250 € ≈ 39 230 zł
2012
Ładowność 30 160 kg Własna masa 6 840 kg Liczba osi 2
Belgia, Handzame
Kontakt z dealerem
10 500 € ≈ 44 540 zł
2011
Ładowność 27 580 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 7 420 kg Liczba osi 3
Niemcy, Lübbecke
Kontakt z dealerem
6 500 € ≈ 27 570 zł
2009
Pojemność 27 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 5 330 kg Liczba osi 2
Belgia, Wingene
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2010
Ładowność 29 000 kg Własna masa 8 000 kg
Holandia, Weert
Kontakt z dealerem
8 500 € ≈ 36 050 zł
2009
Ładowność 33 700 kg Własna masa 10 300 kg Liczba osi 3
Belgia, Meer - Hoogstraten
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2013
Pojemność 59 m³ Własna masa 7 570 kg Liczba osi 3
Belgia, Hulshout
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2010
Ładowność 27 480 kg Własna masa 7 520 kg Liczba osi 3
Niemcy, Lübbecke
Kontakt z dealerem
12 240 € 305 000 CZK ≈ 51 910 zł
2010
Własna masa 13 000 kg
Czechy, Jablonec nad Nisou
Kontakt z dealerem
12 900 € ≈ 54 720 zł
2012
1 001 km
Ładowność 32 200 kg Pojemność 26 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Niemcy, Bovenden
Kontakt z dealerem
5 750 € ≈ 24 390 zł
2009
Ładowność 29 460 kg Własna masa 7 540 kg Liczba osi 2
Belgia, Gistel (West-Vlaanderen)
Kontakt z dealerem
15 000 € ≈ 63 620 zł
2008
Pojemność 67 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3 Sposób załadunku tylna
Belgia, Ardooie
Kontakt z dealerem
14 500 € ≈ 61 500 zł
2013
1 001 km
Ładowność 32 220 kg Pojemność 26 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Niemcy, Bovenden
Kontakt z dealerem
5 750 € ≈ 24 390 zł
2008
Ładowność 29 360 kg Własna masa 8 640 kg Liczba osi 3
Belgia, Handzame
Kontakt z dealerem