Nowa naczepa platforma Tirkon 2025 MODEL 3 - 4 AXLE FLATBED WITH STEERING AXLE

PDF
Nowa naczepa platforma Tirkon 2025 MODEL 3 - 4  AXLE FLATBED WITH STEERING AXLE - Autoline
Nowa naczepa platforma Tirkon 2025 MODEL 3 - 4  AXLE FLATBED WITH STEERING AXLE | Obrazek 1 - Autoline
Nowa naczepa platforma Tirkon 2025 MODEL 3 - 4  AXLE FLATBED WITH STEERING AXLE | Obrazek 2 - Autoline
Nowa naczepa platforma Tirkon 2025 MODEL 3 - 4  AXLE FLATBED WITH STEERING AXLE | Obrazek 3 - Autoline
Nowa naczepa platforma Tirkon 2025 MODEL 3 - 4  AXLE FLATBED WITH STEERING AXLE | Obrazek 4 - Autoline
Nowa naczepa platforma Tirkon 2025 MODEL 3 - 4  AXLE FLATBED WITH STEERING AXLE | Obrazek 5 - Autoline
Nowa naczepa platforma Tirkon 2025 MODEL 3 - 4  AXLE FLATBED WITH STEERING AXLE | Obrazek 6 - Autoline
Nowa naczepa platforma Tirkon 2025 MODEL 3 - 4  AXLE FLATBED WITH STEERING AXLE | Obrazek 7 - Autoline
Nowa naczepa platforma Tirkon 2025 MODEL 3 - 4  AXLE FLATBED WITH STEERING AXLE | Obrazek 8 - Autoline
Nowa naczepa platforma Tirkon 2025 MODEL 3 - 4  AXLE FLATBED WITH STEERING AXLE | Obrazek 9 - Autoline
Nowa naczepa platforma Tirkon 2025 MODEL 3 - 4  AXLE FLATBED WITH STEERING AXLE | Obrazek 10 - Autoline
Nowa naczepa platforma Tirkon 2025 MODEL 3 - 4  AXLE FLATBED WITH STEERING AXLE | Obrazek 11 - Autoline
Nowa naczepa platforma Tirkon 2025 MODEL 3 - 4  AXLE FLATBED WITH STEERING AXLE | Obrazek 12 - Autoline
Nowa naczepa platforma Tirkon 2025 MODEL 3 - 4  AXLE FLATBED WITH STEERING AXLE | Obrazek 13 - Autoline
Nowa naczepa platforma Tirkon 2025 MODEL 3 - 4  AXLE FLATBED WITH STEERING AXLE | Obrazek 14 - Autoline
Nowa naczepa platforma Tirkon 2025 MODEL 3 - 4  AXLE FLATBED WITH STEERING AXLE | Obrazek 15 - Autoline
Nowa naczepa platforma Tirkon 2025 MODEL 3 - 4  AXLE FLATBED WITH STEERING AXLE | Obrazek 16 - Autoline
Nowa naczepa platforma Tirkon 2025 MODEL 3 - 4  AXLE FLATBED WITH STEERING AXLE | Obrazek 17 - Autoline
Nowa naczepa platforma Tirkon 2025 MODEL 3 - 4  AXLE FLATBED WITH STEERING AXLE | Obrazek 18 - Autoline
Nowa naczepa platforma Tirkon 2025 MODEL 3 - 4  AXLE FLATBED WITH STEERING AXLE | Obrazek 19 - Autoline
Nowa naczepa platforma Tirkon 2025 MODEL 3 - 4  AXLE FLATBED WITH STEERING AXLE | Obrazek 20 - Autoline
Nowa naczepa platforma Tirkon 2025 MODEL 3 - 4  AXLE FLATBED WITH STEERING AXLE | Obrazek 21 - Autoline
Nowa naczepa platforma Tirkon 2025 MODEL 3 - 4  AXLE FLATBED WITH STEERING AXLE | Obrazek 22 - Autoline
Nowa naczepa platforma Tirkon 2025 MODEL 3 - 4  AXLE FLATBED WITH STEERING AXLE | Obrazek 23 - Autoline
Nowa naczepa platforma Tirkon 2025 MODEL 3 - 4  AXLE FLATBED WITH STEERING AXLE | Obrazek 24 - Autoline
Nowa naczepa platforma Tirkon 2025 MODEL 3 - 4  AXLE FLATBED WITH STEERING AXLE | Obrazek 25 - Autoline
Nowa naczepa platforma Tirkon 2025 MODEL 3 - 4  AXLE FLATBED WITH STEERING AXLE | Obrazek 26 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/26
PDF
Cena:
na żądanie
Złóż zapytanie o cenę
Kontakt z dealerem
Marka: Tirkon
Model: 2025 MODEL 3 - 4 AXLE FLATBED WITH STEERING AXLE
Rocznik: 2025
Pierwsza rejestracja: 2025
Lokalizacja: Turcja KONYA9152 km od Ciebie
Data zamieszczenia: 11 kwi 2025
Autoline ID: KB20812
Osie
Liczba osi: 3
Zawieszenie: resorowe/pneumatyczne
Oś kierowana
Rozmiar opon: 385 / 65 R 22,5
Hamulce: disc
Hamulce
EBS
Dodatkowa komplektacja
Alufelgi
Stan
Stan: nowy
Dodatkowy opis
Kolor: żółty
Dodatkowe usługi

Dodatkowy opis — Nowa naczepa platforma Tirkon 2025 MODEL 3 - 4 AXLE FLATBED WITH STEERING AXLE

Chassis: Longitudal members of Ibeams and cross members ofhotrolled/pressedsteelchannelsof Grade ST 52-3 orequivalent. All otherpressedsteel channels/plates of Grade ST 37-2 or equivalent.

Axles: Turkish or foreign brand axles with air suspension or mechanical suspension are used.

King-Pin: 2” removable king pin or 3½” king pin in accordance to 94 / 20 EC regulations.

Landing legs: Two speed mechanical telescopic heavy duty

Tires: 235/70 R 17,5 245/70 R 17,5 295/60 R 22,5 12 р 22,5 315/80 R 22,5 BRIDGESTONE-LASSA PIRELLI brand.

Brake System: Double line air brake system. In accordance to 71/320 EWG regulations, double circuit dry air pressure, (WABCO or KNORR BREMSE) TEBS Trailer Electronic Brake System.

Electric System: 24 Volt Electric System, Electrical Equipment in accordance to 76/756 EEC regulations, in conformity with ISO 12098, having 15 poles or 2×7 poles connected to the vehicle’s front panel.

Platform: Rhombus-shaped sheet iron and hard wooden floor is applied on wheel and for sides.

Rear Bumper: Fixed rear protective buffer

Paint After sand-blasting, double line epoxy coat and double line paint in requested colour is applied.
ACCESSORIES: . tire scotch and holder, . extension bracket (250 250 mm.) . side protection, . metal sheet front panel . cargo tie-down collars, . spare tire holder.


NOTE: Designed to transport heavy loads, the lowbed trailer can be equipped with a steering axle, which improves maneuverability in the most difficult conditions.
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
Cena na żądanie
2022
Ładowność 42 500 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 8 500 kg Liczba osi 4 Wysokość siodła 1 250 mm
Turcja, Konya
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2022
Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 2 Wysokość siodła 1 250 mm
Turcja, Konya
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2022
Ładowność 32 100 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 6 900 kg Liczba osi 3 Wysokość siodła 1 210 mm
Turcja, Konya
Kontakt z dealerem
16 000 € ≈ 68 720 zł
2025
Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Turcja, Konya
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2025
Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Turcja, Konya
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2023
Zawieszenie resorowe/pneumatyczne Własna masa 5 850 kg Liczba osi 3 Wysokość siodła 1 200 mm
Turcja
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2021
Zawieszenie resorowe/pneumatyczne Liczba osi 2
Turcja, Ankara
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2023
Ładowność 42 500 kg Zawieszenie resorowe/pneumatyczne Własna masa 7 800 kg Liczba osi 3 Wysokość siodła 1 300 mm
Turcja, Selçuklu / KONYA
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2025
Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Turcja, Karatay / Konya
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2025
Ładowność 43 000 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne
Turcja, Mah. Sincan - Ankara
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2025
Ładowność 55 000 kg Zawieszenie resorowe/pneumatyczne Własna masa 8 000 kg Liczba osi 3
Turcja, Konya
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2025
Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Turcja, Karatay / Konya
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2025
Ładowność 65 000 kg Zawieszenie resorowe/pneumatyczne Liczba osi 4
Turcja, Karatay / Konya
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2025
Zawieszenie resorowe/pneumatyczne Liczba osi 3 Wysokość siodła 1 250 mm
Turcja, Ankara
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2025
Zawieszenie resorowe/pneumatyczne Liczba osi 3 Wysokość siodła 1 250 mm
Turcja
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2024
Ładowność 50 000 kg Zawieszenie resorowe/pneumatyczne Własna masa 13 500 kg Liczba osi 3 Wysokość siodła 125 mm
Turcja
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2024
Ładowność 35 000 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 8 500 kg Liczba osi 3 Wysokość siodła 1 300 mm
Turcja
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2024
Ładowność 45 000 kg Zawieszenie resorowe/pneumatyczne Własna masa 8 500 kg Liczba osi 3
Turcja, Konya
Kontakt z dealerem