Naczepa platforma Goldhofer SPZ-DH 5-88/45



















































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego
























Please contact Theo Lelie for more information
Wenden Sie sich an Theo Lelie, um weitere Informationen zu erhalten.
Póngase en contacto con Theo Lelie para obtener más información.
Veuillez contacter Theo Lelie pour plus d'informations
Bj 2011
BPW Assen
Laatste 4 assen Hydraulisch gestuurd
Eerste as is een liftas
Extra Naloopbesturing
Eigen 24 V unit voor de hydauliek
Lengte 17 m
Hoogte 1.512 +/- 150 mm
ABS
Technische gewichten:
32.000 kg Schoteldruk
14.200 kg p/as
103.000 kg totaal gewicht
Ca 15.600 kg eigen gewicht
Goldhofer SPZ-DH 5-88/45 5 axle Ballast Trailer
Bj 2011
BPW Axles
Last 4 axles Hydraulic steert
First axle is a liftaxle
Extra Remotesteering
Its own 24 V powerpack for the hydaulics
Length 17 m
Height 1.512 +/- 150 mm
ABS
Technical Weights:
32.000 kg Fifth Wheel Load
14.200 kg p/axle
103.000 kg Total Weight
Ca 15.600 kg Own Weight
= Meer informatie =
Productieland: DE
Neem voor meer informatie contact op met Theo Lelie