Naczepa niskopodwoziowa Stokota S7U.H5-01, 7 AXLE, 5 AXLE FORCED STEERING, 8, M EXTENDABLE, 1+2E

PDF
Naczepa niskopodwoziowa Stokota S7U.H5-01, 7 AXLE, 5 AXLE FORCED STEERING, 8, M EXTENDABLE, 1+2E - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Stokota S7U.H5-01, 7 AXLE, 5 AXLE FORCED STEERING, 8, M EXTENDABLE, 1+2E | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Stokota S7U.H5-01, 7 AXLE, 5 AXLE FORCED STEERING, 8, M EXTENDABLE, 1+2E | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Stokota S7U.H5-01, 7 AXLE, 5 AXLE FORCED STEERING, 8, M EXTENDABLE, 1+2E | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Stokota S7U.H5-01, 7 AXLE, 5 AXLE FORCED STEERING, 8, M EXTENDABLE, 1+2E | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Stokota S7U.H5-01, 7 AXLE, 5 AXLE FORCED STEERING, 8, M EXTENDABLE, 1+2E | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Stokota S7U.H5-01, 7 AXLE, 5 AXLE FORCED STEERING, 8, M EXTENDABLE, 1+2E | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Stokota S7U.H5-01, 7 AXLE, 5 AXLE FORCED STEERING, 8, M EXTENDABLE, 1+2E | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Stokota S7U.H5-01, 7 AXLE, 5 AXLE FORCED STEERING, 8, M EXTENDABLE, 1+2E | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Stokota S7U.H5-01, 7 AXLE, 5 AXLE FORCED STEERING, 8, M EXTENDABLE, 1+2E | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Stokota S7U.H5-01, 7 AXLE, 5 AXLE FORCED STEERING, 8, M EXTENDABLE, 1+2E | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Stokota S7U.H5-01, 7 AXLE, 5 AXLE FORCED STEERING, 8, M EXTENDABLE, 1+2E | Obrazek 11 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/11
PDF
43 750 €
Cena netto
≈ 185 800 zł
Kontakt z dealerem
Marka: Stokota
Model: S7U.H5-01, 7 AXLE, 5 AXLE FORCED STEERING, 8, M EXTENDABLE, 1+2E
Pierwsza rejestracja: 2009-04-22
Ładowność: 112 220 kg
Własna masa: 22 530 kg
Całkowita masa: 134 750 kg
Lokalizacja: Holandia Groot-Ammers6499 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: ST175081
Data zamieszczenia: 11 lip 2025
Osie
Marka: BPW
Liczba osi: 7
Oś kierowana
Koła bliźniacze
Pierwsza oś: 245X70X17.5
Druga oś: 245X70X17.5
Trzecia oś: 245X70X17.5
Czwarta oś: 245X70X17.5
Piąta oś: 245X70X17.5
Hamulce
ABS
Stan
Stan: używane

Dodatkowy opis — Naczepa niskopodwoziowa Stokota S7U.H5-01, 7 AXLE, 5 AXLE FORCED STEERING, 8, M EXTENDABLE, 1+2E

Polski
Axle configuration
Tyre size: 245X70X17.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Steering; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Rear axle 2: Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Rear axle 3: Steering; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Rear axle 4: Steering; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Rear axle 5: Steering; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Rear axle 6: Steering; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Rear axle 7: Steering; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%

Functional
Extendable superstructure: Yes
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 245X70X17.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 2: Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 3: Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 4: Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 5: Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 6: Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 7: Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%

Funkcjonalność
Wysuwana nadbudowa: Tak
Achskonfiguration
Refenmaß: 245X70X17.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 2: Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 3: Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 4: Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 5: Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 6: Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 7: Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%

Funktionell
Ausziehbarer Aufbau: Ja
Dækstørrelse: 245X70X17.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 3: Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 4: Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 5: Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 6: Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 7: Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 245X70X17.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 3: Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 4: Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 5: Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 6: Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 7: Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%

Funcional
Superestructura extensible: Sí
Configuration essieu
Dimension des pneus: 245X70X17.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 3: Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 4: Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 5: Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 6: Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 7: Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%

Pratique
Superstructure extensible: Oui
Asconfiguratie
Bandenmaat: 245X70X17.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 2: Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 3: Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 4: Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 5: Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 6: Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 7: Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%

Functioneel
Uitschuifbare opbouw: Ja

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 245X70X17.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 3: Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 4: Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 5: Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 6: Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 7: Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%

Funcional
Superestrutura extensível: Sim
Размер шин: 245X70X17.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 2: Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 3: Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 4: Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 5: Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 6: Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 7: Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 245X70X17.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Styrning; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 2: Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 3: Styrning; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 4: Styrning; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 5: Styrning; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 6: Styrning; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 7: Styrning; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%

Funktionell
Utdragbar kaross: Ja
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
47 950 € ≈ 203 700 zł
2011
Ładowność 45 880 kg Własna masa 20 320 kg Liczba osi 4
Holandia, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
od 2 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2009
Ładowność 35 650 kg Własna masa 12 350 kg Liczba osi 3
Holandia, Swifterbant
Truck & Trailerservice Swifterbant BV
1 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
49 750 € ≈ 211 300 zł
2015
Ładowność 27 440 kg Własna masa 14 560 kg Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
od 2 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
49 950 € ≈ 212 200 zł
2007
Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
od 2 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
38 750 € ≈ 164 600 zł
2007
Ładowność 31 400 kg Własna masa 10 600 kg Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
od 2 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
37 950 € ≈ 161 200 zł
2017
Ładowność 33 840 kg Własna masa 12 160 kg Liczba osi 4
Holandia, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
od 2 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
36 950 € ≈ 156 900 zł
2014
Ładowność 36 300 kg Własna masa 11 700 kg Liczba osi 4
Holandia, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
od 2 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
36 750 € ≈ 156 100 zł
2024
Ładowność 64 000 kg Własna masa 14 000 kg Liczba osi 5
Holandia, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
od 2 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
34 950 € ≈ 148 500 zł
2016
Ładowność 35 760 kg Własna masa 12 240 kg Liczba osi 4
Holandia, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
od 2 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
21 950 € ≈ 93 230 zł
2007
Ładowność 27 270 kg Własna masa 11 730 kg Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
od 2 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
24 950 € ≈ 106 000 zł
2003
Ładowność 31 440 kg Własna masa 13 560 kg Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
od 2 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
1982
Ładowność 29 540 kg Własna masa 15 460 kg Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
od 2 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
45 000 € ≈ 191 100 zł
2017
Ładowność 52 200 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 11 800 kg Liczba osi 4
Holandia, Geleen
EDDY MOERMANS
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2001
Ładowność 60 100 kg Własna masa 14 900 kg Liczba osi 5
Holandia, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
od 2 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
13 950 € ≈ 59 250 zł
1989
Ładowność 32 720 kg Własna masa 15 280 kg Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
od 2 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
29 950 € ≈ 127 200 zł
2006
Ładowność 31 760 kg Własna masa 13 240 kg Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
od 2 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
9 950 € ≈ 42 260 zł
2009
Ładowność 33 840 kg Własna masa 8 160 kg Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
od 2 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
1999
Ładowność 21 120 kg Własna masa 6 880 kg Liczba osi 2
Holandia, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
od 2 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
16 950 € ≈ 72 000 zł
2002
Ładowność 33 050 kg Własna masa 8 950 kg Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
od 2 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
25 950 € ≈ 110 200 zł
2008
Ładowność 36 260 kg Własna masa 11 340 kg Liczba osi 4
Holandia, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
od 2 lat na Autoline
Kontakt z dealerem