Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING

PDF
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING | Obrazek 11 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING | Obrazek 12 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING | Obrazek 13 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING | Obrazek 14 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING | Obrazek 15 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING | Obrazek 16 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING | Obrazek 17 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING | Obrazek 18 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING | Obrazek 19 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING | Obrazek 20 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING | Obrazek 21 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING | Obrazek 22 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING | Obrazek 23 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING | Obrazek 24 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING | Obrazek 25 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING | Obrazek 26 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING | Obrazek 27 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING | Obrazek 28 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING | Obrazek 29 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/29
PDF
26 950 €
Cena netto
≈ 114 800 zł
Kontakt z dealerem
Marka: Nooteboom
Rocznik: 2005-01
Pierwsza rejestracja: 2005-01-07
Ładowność: 29 600 kg
Własna masa: 14 400 kg
Całkowita masa: 44 000 kg
Lokalizacja: Holandia Groot-Ammers6498 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: NO000720
Data zamieszczenia: 22 lip 2025
Opis
Wymiary: szerokość - 2,52 m
Osie
Marka: SAF
Liczba osi: 4
Oś kierowana
Koła bliźniacze
Pierwsza oś: 205x65x17.5
Druga oś: 205x65x17.5
Trzecia oś: 205x65x17.5
Czwarta oś: 205x65x17.5
Hamulce
ABS
Stan
Stan: używane

Dodatkowy opis — Naczepa niskopodwoziowa Nooteboom OSD-50-04, 6,4 M EXTENDABLE, 2 AXLE STEERING

Polski
Rozmiar opon: 205x65x17.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 6600 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 6600 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 6600 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 4: Maksymalny nacisk na oś: 6600 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Wysuwana nadbudowa: Tak
Numer rejestracyjny: OH-42-TH
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Tyre size: 205x65x17.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 6600 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 6600 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Rear axle 3: Max. axle load: 6600 kg; Steering; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Rear axle 4: Max. axle load: 6600 kg; Steering; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Extendable superstructure: Yes
Registration number: OH-42-TH
Refenmaß: 205x65x17.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 6600 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 6600 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 6600 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 4: Max. Achslast: 6600 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Ausziehbarer Aufbau: Ja
Kennzeichen: OH-42-TH
Dækstørrelse: 205x65x17.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 6600 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 6600 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 6600 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 4: Maks. akselbelastning: 6600 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Registreringsnummer: OH-42-TH
Tamaño del neumático: 205x65x17.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 6600 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 6600 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 6600 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 4: Carga máxima del eje: 6600 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Superestructura extensible: Sí
Matrícula: OH-42-TH
Dimension des pneus: 205x65x17.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 6600 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 6600 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 6600 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 4: Charge maximale sur essieu: 6600 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Superstructure extensible: Oui
Numéro d'immatriculation: OH-42-TH
Gumiabroncs mérete: 205x65x17.5
Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 6600 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 6600 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 6600 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%
Hátsó tengely 4: Maximális tengelyterhelés: 6600 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%
Visszahúzható karosszéria: Igen
Rendszám: OH-42-TH
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Bandenmaat: 205x65x17.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 6600 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 6600 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 3: Max. aslast: 6600 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 4: Max. aslast: 6600 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Uitschuifbare opbouw: Ja
Kenteken: OH-42-TH
Tamanho dos pneus: 205x65x17.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 6600 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 6600 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 6600 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 4: Máx carga por eixo: 6600 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Superestrutura extensível: Sim
Número de registo: OH-42-TH
Размер шин: 205x65x17.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 6600 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 6600 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 6600 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 4: Макс. нагрузка на ось: 6600 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Регистрационный номер: OH-42-TH
Däckets storlek: 205x65x17.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 6600 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 6600 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 3: Max. axellast: 6600 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 4: Max. axellast: 6600 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Utdragbar kaross: Ja
Registreringsnummer: OH-42-TH
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
24 950 € ≈ 106 300 zł
2003
Ładowność 31 440 kg Własna masa 13 560 kg Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
29 950 € ≈ 127 600 zł
2006
Ładowność 31 760 kg Własna masa 13 240 kg Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
25 950 € ≈ 110 500 zł
2008
Ładowność 36 260 kg Własna masa 11 340 kg Liczba osi 4
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
25 950 € ≈ 110 500 zł
2008
Ładowność 35 800 kg Własna masa 11 800 kg Liczba osi 4
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
29 900 € ≈ 127 400 zł
2005
Ładowność 32 600 kg Własna masa 12 400 kg Liczba osi 3
Holandia, Vijfhuizen
De Koker
1 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
34 950 € ≈ 148 900 zł
2003
Ładowność 37 120 kg Własna masa 16 880 kg Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2006
Ładowność 60 400 kg Własna masa 14 600 kg Liczba osi 5
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
27 950 € ≈ 119 100 zł
2009
Ładowność 36 660 kg Własna masa 11 740 kg Liczba osi 4
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
29 950 € ≈ 127 600 zł
2009
Ładowność 35 900 kg Własna masa 12 100 kg Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
29 900 € ≈ 127 400 zł
2004
Ładowność 43 650 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 14 350 kg Liczba osi 4
Holandia, Geleen
EDDY MOERMANS
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
31 500 € ≈ 134 200 zł
2004
Ładowność 57 500 kg Własna masa 12 500 kg Liczba osi 4
Holandia, Schimmert
OPTIMA TRUCKS NL BV
od 3 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
25 900 € ≈ 110 300 zł
2007
Ładowność 27 520 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 10 480 kg Liczba osi 3
Holandia, Ede
JB Trading bv
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
24 900 € ≈ 106 100 zł
2003
Liczba osi 3
Holandia, Veghel
Kontakt z dealerem
23 950 € ≈ 102 000 zł
2009
Ładowność 38 320 kg Własna masa 9 680 kg Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
49 950 € ≈ 212 800 zł
2007
Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
19 900 € ≈ 84 770 zł
2005
Ładowność 38 320 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 9 680 kg Liczba osi 3
Holandia, Ede
JB Trading bv
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
22 950 € ≈ 97 770 zł
2007
Ładowność 32 200 kg Własna masa 12 200 kg Liczba osi 4
Holandia, Vuren
Kontakt z dealerem
26 000 € ≈ 110 800 zł
2008
Liczba osi 3
Holandia, Hoogerheide
Kontakt z dealerem
22 950 € ≈ 97 770 zł
2007
Ładowność 32 700 kg Własna masa 11 700 kg Liczba osi 4
Holandia, Vuren
Kontakt z dealerem
31 500 € ≈ 134 200 zł
2002
Ładowność 32 140 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 12 860 kg Liczba osi 3 Wysokość siodła 1 240 mm
Holandia, Bladel
VHS Bladel
od 4 lat na Autoline
Kontakt z dealerem