Naczepa niskopodwoziowa Jumbo EXTENDABLE REAR PORCH, SLIDING ROOF

PDF
Naczepa niskopodwoziowa Jumbo EXTENDABLE REAR PORCH, SLIDING ROOF - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Jumbo EXTENDABLE REAR PORCH, SLIDING ROOF | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Jumbo EXTENDABLE REAR PORCH, SLIDING ROOF | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Jumbo EXTENDABLE REAR PORCH, SLIDING ROOF | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Jumbo EXTENDABLE REAR PORCH, SLIDING ROOF | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Jumbo EXTENDABLE REAR PORCH, SLIDING ROOF | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Jumbo EXTENDABLE REAR PORCH, SLIDING ROOF | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Jumbo EXTENDABLE REAR PORCH, SLIDING ROOF | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Jumbo EXTENDABLE REAR PORCH, SLIDING ROOF | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Jumbo EXTENDABLE REAR PORCH, SLIDING ROOF | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Jumbo EXTENDABLE REAR PORCH, SLIDING ROOF | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Jumbo EXTENDABLE REAR PORCH, SLIDING ROOF | Obrazek 11 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Jumbo EXTENDABLE REAR PORCH, SLIDING ROOF | Obrazek 12 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Jumbo EXTENDABLE REAR PORCH, SLIDING ROOF | Obrazek 13 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Jumbo EXTENDABLE REAR PORCH, SLIDING ROOF | Obrazek 14 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Jumbo EXTENDABLE REAR PORCH, SLIDING ROOF | Obrazek 15 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Jumbo EXTENDABLE REAR PORCH, SLIDING ROOF | Obrazek 16 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Jumbo EXTENDABLE REAR PORCH, SLIDING ROOF | Obrazek 17 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Jumbo EXTENDABLE REAR PORCH, SLIDING ROOF | Obrazek 18 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/18
PDF
8 750 €
Cena netto
≈ 37 230 zł
Kontakt z dealerem
Marka: Jumbo
Model: EXTENDABLE REAR PORCH, SLIDING ROOF
Rocznik: 1989-01
Pierwsza rejestracja: 1989-01-04
Ładowność: 27 610 kg
Własna masa: 8 890 kg
Całkowita masa: 36 500 kg
Lokalizacja: Holandia Groot-Ammers6498 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: JU006129
Data zamieszczenia: 22 lip 2025
Opis
Wymiary: długość - 13,49 m, szerokość - 2,5 m
Osie
Marka: BPW
Liczba osi: 3
Rozstaw osi: 9 310 mm
Koła bliźniacze
Pierwsza oś: 245X70X17.5
Druga oś: 245X70X17.5
Trzecia oś: 245X70X17.5
Stan
Stan: używane

Dodatkowy opis — Naczepa niskopodwoziowa Jumbo EXTENDABLE REAR PORCH, SLIDING ROOF

Polski
Rozmiar opon: 245X70X17.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Numer rejestracyjny: OB-49-BX
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Tyre size: 245X70X17.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Rear axle 3: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Registration number: OB-49-BX
Refenmaß: 245X70X17.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Kennzeichen: OB-49-BX
Dækstørrelse: 245X70X17.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Registreringsnummer: OB-49-BX
Tamaño del neumático: 245X70X17.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Matrícula: OB-49-BX
Dimension des pneus: 245X70X17.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Numéro d'immatriculation: OB-49-BX
Gumiabroncs mérete: 245X70X17.5
Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%
Rendszám: OB-49-BX
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Bandenmaat: 245X70X17.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 3: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Kenteken: OB-49-BX
Tamanho dos pneus: 245X70X17.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Número de registo: OB-49-BX
Размер шин: 245X70X17.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Регистрационный номер: OB-49-BX
Däckets storlek: 245X70X17.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 3: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Registreringsnummer: OB-49-BX
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
Cena na żądanie
1989
Ładowność 34 760 kg Własna masa 9 240 kg Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
13 950 € ≈ 59 360 zł
1989
Ładowność 32 720 kg Własna masa 15 280 kg Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
8 900 € ≈ 37 870 zł
1990
Ładowność 31 780 kg Własna masa 7 220 kg Liczba osi 3
Holandia, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
od 5 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
9 950 € ≈ 42 340 zł
1987
Ładowność 11 510 kg Własna masa 4 490 kg Liczba osi 1
Holandia, Oud Gastel
Gema Trading B.V.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
8 750 € ≈ 37 230 zł
1986
Liczba osi 2
Holandia, Veghel
Kontakt z dealerem
19 950 € ≈ 84 890 zł
1994
Ładowność 15 760 kg Własna masa 8 240 kg Liczba osi 2
Holandia, Oud Gastel
Gema Trading B.V.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
14 900 € ≈ 63 400 zł
1989
Ładowność 44 000 kg Własna masa 9 240 kg
Holandia, Bergschenhoek
Tony Trucks
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
22 950 € ≈ 97 660 zł
1992
Ładowność 55 100 kg Własna masa 19 900 kg Liczba osi 4
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
27 000 € ≈ 114 900 zł
1989
Liczba osi 3
Holandia, Hoogerheide
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
1988
Własna masa 7 700 kg
Holandia, Alkmaar
Anema Trucks & Spare Parts
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
16 500 € ≈ 70 210 zł
2003
Ładowność 34 190 kg Własna masa 12 810 kg Liczba osi 3
Holandia, Vriezenveen
Thomas Trucks
od 14 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
49 500 € ≈ 210 600 zł
Ładowność 20 600 kg Własna masa 6 600 kg Liczba osi 2
Holandia, Gilze
Versteijnen Trucks B.V.
od 7 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
14 950 € ≈ 63 620 zł
1988
Liczba osi 3
Holandia, 's-Hertogenbosch
KALIL EXPORT
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
9 900 € ≈ 42 130 zł
1992
Ładowność 23 920 kg Własna masa 8 080 kg Liczba osi 2
Holandia, Wijchen
Special Trucks B.V.
od 7 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
14 900 € ≈ 63 400 zł
1988
Ładowność 21 500 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 12 500 kg Liczba osi 3
Holandia, Ede
JB Trading bv
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
1985
Ładowność 35 220 kg Własna masa 8 780 kg Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
1990
Ładowność 43 650 kg Własna masa 17 350 kg Liczba osi 3
Holandia, Barneveld
A.Z. Industrials B.V.
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
1991
Ładowność 86 100 kg Własna masa 22 400 kg
Holandia, Assen
De Borg Trading Company
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 500 € ≈ 23 400 zł
1991
Ładowność 32 450 kg Własna masa 6 550 kg Liczba osi 2
Holandia, Hoogerheide
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
1991
Holandia, Bosschenhoofd
J.A.J.Jansen Machinehandel
od 12 lat na Autoline
Kontakt z dealerem