Nowa naczepa niskopodwoziowa GVN Trailer 4 AXLE LOWBED






















































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego























-Loading platform height(Unloaded) : 9000 mm
-Loading platform lenght : 10400 mm included beaver tail
-Total length : 14600 mm
-Total width : 2550 mm + 2x7 sides extensions flags 300+300
-Length of the rear ramp : 3000 mm
-Width of the rear ramp : 750 mm
-Axles group technical capacity : 48000 Kg
-King pin technical capacity : 20000 Kg
-Gross vehicle weight : 68000 Kg
-Empty weight : 11.500 Kg
-Permissible Payload : 56500 Kg
-Technically Payload : 68000 Kg
Chassis Heavy duty and extra durability designed I beam; Opting for high tensile steel ST 52.3 A welded by automatic Submerged-Arc processes.Main chassis;Top Flange 20mm,width 150mm; Middle Flange 10mm,Height 500mm, Botton Flange 20mm,width 150mm.Travers are 200 mm and 160 mm height NPI.Side chassis; 300 mm UPE.
Axles Opsional Turkish Brand 4 x 12 Ton axles
Suspensions Air suspensions
Brake System Two line air brake system acting on all wheels
Brake Chambers 2 Axles with T 30/30 emergency brake chamber,2 axles with T 30 service brake chambers
Electrical system 2x7 pin sockets - 24V, lights accord to standard in SAE rear stop lamps, side marker lamps, brake safety warning lamps and signal light fitted at the rear
2 tail & stop combined lamps (red)
2 turn signal combined lamps (orange)
1 license lamp (white)
Tires 235x70x17.5 - 245x70x17.5 (Fulda or Sawa or Dunlop or lassa or starmax Brand)
Landing Gear Front: Jack feet are telescopic,parallel working,double speed jointed with wide shoes static 50 tons, dynamic 25 tons capacity (OMS or GOS TYPE)
Rear Ramp Hydraulic operated rear ramps with Electro pump for rear ramps hydraulic funsion with cable push – button for remote cont.Rear ramps length 3000 mm width 750 mm.
Accessories
-2 x 7 bolt type lashing rings
-2 x Wheel chocks and holders
-2 x 7 sides extensions flags 300 mm + 300 mm
-1 x tool box(under the goose neck)
-2 x tool box
left and right
-1 x tool box(on the goose neck)
-1 x spare Wheel carrier with 1 tire(on the gooseneck)
-Loading platform height(Unloaded) : 9000 mm
-Loading platform lenght : 10400 mm included beaver tail
-Total length : 14600 mm
-Total width : 2550 mm + 2x7 sides extensions flags 300+300
-Length of the rear ramp : 3000 mm
-Width of the rear ramp : 750 mm
-Axles group technical capacity : 48000 Kg
-King pin technical capacity : 20000 Kg
-Gross vehicle weight : 68000 Kg
-Empty weight : 11.500 Kg
-Permissible Payload : 56500 Kg
-Technically Payload : 68000 Kg
Chassis Heavy duty and extra durability designed I beam; Opting for high tensile steel ST 52.3 A welded by automatic Submerged-Arc processes.Main chassis;Top Flange 20mm,width 150mm; Middle Flange 10mm,Height 500mm, Botton Flange 20mm,width 150mm.Travers are 200 mm and 160 mm height NPI.Side chassis; 300 mm UPE.
Axles Opsional Turkish Brand 4 x 12 Ton axles
Suspensions Air suspensions
Brake System Two line air brake system acting on all wheels
Brake Chambers 2 Axles with T 30/30 emergency brake chamber,2 axles with T 30 service brake chambers
Electrical system 2x7 pin sockets - 24V, lights accord to standard in SAE rear stop lamps, side marker lamps, brake safety warning lamps and signal light fitted at the rear
2 tail & stop combined lamps (red)
2 turn signal combined lamps (orange)
1 license lamp (white)
Tires 235x70x17.5 - 245x70x17.5 (Fulda or Sawa or Dunlop or lassa or starmax Brand)
Landing Gear Front: Jack feet are telescopic,parallel working,double speed jointed with wide shoes static 50 tons, dynamic 25 tons capacity (OMS or GOS TYPE)
Rear Ramp Hydraulic operated rear ramps with Electro pump for rear ramps hydraulic funsion with cable push – button for remote cont.Rear ramps length 3000 mm width 750 mm.
Accessories
-2 x 7 bolt type lashing rings
-2 x Wheel chocks and holders
-2 x 7 sides extensions flags 300 mm + 300 mm
-1 x tool box(under the goose neck)
-2 x tool box
left and right
-1 x tool box(on the goose neck)
-1 x spare Wheel carrier with 1 tire(on the gooseneck)