Naczepa niskopodwoziowa Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A

PDF
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A | Obrazek 11 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A | Obrazek 12 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A | Obrazek 13 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A | Obrazek 14 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A | Obrazek 15 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A | Obrazek 16 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A | Obrazek 17 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A | Obrazek 18 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A | Obrazek 19 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A | Obrazek 20 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A | Obrazek 21 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A | Obrazek 22 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A | Obrazek 23 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A | Obrazek 24 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A | Obrazek 25 - Autoline
Naczepa niskopodwoziowa Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A | Obrazek 26 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/26
PDF
39 950 €
Cena netto
≈ 169 000 zł
Kontakt z dealerem
Marka: Faymonville
Model: F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A
Rocznik: 2015-01
Pierwsza rejestracja: 2015-01
Ładowność: 30 160 kg
Własna masa: 11 840 kg
Całkowita masa: 42 000 kg
Lokalizacja: Holandia Groot-Ammers6498 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: RHS-FA016250
Data zamieszczenia: 11 lis 2025
Osie
Marka: SAF
Liczba osi: 3
Oś kierowana
Koła bliźniacze
Pierwsza oś: 235X70X17.5
Druga oś: 235X70X17,5
Trzecia oś: 235X70X17,5
Stan
Stan: używane

Dodatkowy opis — Naczepa niskopodwoziowa Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A

Polski
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 235X70X17.5; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 235X70X17,5; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 3: Rozmiar opon: 235X70X17,5; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Wysuwana nadbudowa: Tak
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre size: 235X70X17.5; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 2: Tyre size: 235X70X17,5; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 3: Tyre size: 235X70X17,5; Steering; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Extendable superstructure: Yes
Please contact Frank de Jong, Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
Brzdy: bubnové brzdy
Zavěšení: vzduchové odpružení
Zadní náprava 1: Velikost pneumatiky: 235X70X17.5; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 40%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 40%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 40%; Profil pneumatiky vpravo venku: 40%
Zadní náprava 2: Velikost pneumatiky: 235X70X17,5; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 40%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 40%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 40%; Profil pneumatiky vpravo venku: 40%
Zadní náprava 3: Velikost pneumatiky: 235X70X17,5; Řízení; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 40%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 40%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 40%; Profil pneumatiky vpravo venku: 40%
Zatahovací karoserie: Ano
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Refenmaß: 235X70X17.5; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 2: Refenmaß: 235X70X17,5; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 3: Refenmaß: 235X70X17,5; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Ausziehbarer Aufbau: Ja
Wenden Sie sich an Frank de Jong, Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 235X70X17.5; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 235X70X17,5; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 3: Dækstørrelse: 235X70X17,5; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Indtrækkeligt karosseri: Ja
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 235X70X17.5; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 235X70X17,5; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 3: Tamaño del neumático: 235X70X17,5; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Superestructura extensible: Sí
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 235X70X17.5; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 235X70X17,5; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 3: Dimension des pneus: 235X70X17,5; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Superstructure extensible: Oui
Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 235X70X17.5; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 235X70X17,5; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%
Hátsó tengely 3: Gumiabroncs mérete: 235X70X17,5; Kormányzás; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%
Visszahúzható karosszéria: Igen
Freni: freni a tamburo
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse posteriore 1: Dimensioni del pneumatico: 235X70X17.5; Profilo del pneumatico interno sinistro: 40%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 40%; Profilo del pneumatico interno destro: 40%; Profilo del pneumatico esterno destro: 40%
Asse posteriore 2: Dimensioni del pneumatico: 235X70X17,5; Profilo del pneumatico interno sinistro: 40%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 40%; Profilo del pneumatico interno destro: 40%; Profilo del pneumatico esterno destro: 40%
Asse posteriore 3: Dimensioni del pneumatico: 235X70X17,5; Sterzo; Profilo del pneumatico interno sinistro: 40%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 40%; Profilo del pneumatico interno destro: 40%; Profilo del pneumatico esterno destro: 40%
Corpo retrattile: Sì
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Bandenmaat: 235X70X17.5; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 2: Bandenmaat: 235X70X17,5; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 3: Bandenmaat: 235X70X17,5; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Uitschuifbare opbouw: Ja
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong, Rene Jerphanion of Sven Rommens
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 235X70X17.5; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 235X70X17,5; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 3: Tamanho dos pneus: 235X70X17,5; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Superestrutura extensível: Sim
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Размер шин: 235X70X17.5; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 2: Размер шин: 235X70X17,5; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 3: Размер шин: 235X70X17,5; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Выдвижной кузов: Да
Brzdy: bubnové brzdy
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Zadná náprava 1: Veľkosť pneumatiky: 235X70X17.5; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 40%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 40%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 40%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 40%
Zadná náprava 2: Veľkosť pneumatiky: 235X70X17,5; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 40%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 40%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 40%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 40%
Zadná náprava 3: Veľkosť pneumatiky: 235X70X17,5; Riadenie; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 40%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 40%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 40%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 40%
Sťahovacia karoséria: Áno
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Däckets storlek: 235X70X17.5; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 235X70X17,5; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Bakaxel 3: Däckets storlek: 235X70X17,5; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Utdragbar kaross: Ja
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
34 950 € ≈ 147 800 zł
Naczepa niskopodwoziowa
2013
Ładowność 48 000 kg Własna masa 15 600 kg Liczba osi 4
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
42 500 € ≈ 179 800 zł
Naczepa niskopodwoziowa
2014
Ładowność 49 160 kg Zawieszenie hydrauliczna Własna masa 11 840 kg Liczba osi 3 Wysokość siodła 1 200 mm
Holandia, nl
HJ Boerkamp Int Transport B.V
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
41 000 € ≈ 173 400 zł
Naczepa niskopodwoziowa
2013
Ładowność 29 700 kg Własna masa 12 300 kg
Holandia, Almelo
Autohandel Gebr. Heinhuis
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Naczepa niskopodwoziowa
2015
Ładowność 35 100 kg Własna masa 9 900 kg Liczba osi 2
Holandia, Andelst
Geurts Trucks B.V.
od 12 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
51 000 € ≈ 215 700 zł
Naczepa niskopodwoziowa
2016
Ładowność 29 400 kg Własna masa 12 600 kg
Holandia, Almelo
Autohandel Gebr. Heinhuis
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Naczepa niskopodwoziowa
2015
Ładowność 57 750 kg Własna masa 22 250 kg
Holandia, Almelo
Autohandel Gebr. Heinhuis
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Naczepa niskopodwoziowa
2015
Ładowność 57 750 kg Własna masa 22 250 kg
Holandia, Almelo
Autohandel Gebr. Heinhuis
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Naczepa niskopodwoziowa
2015
Ładowność 57 750 kg Własna masa 22 250 kg
Holandia, Almelo
Autohandel Gebr. Heinhuis
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Naczepa niskopodwoziowa
2015
Ładowność 57 750 kg Własna masa 22 250 kg
Holandia, Almelo
Autohandel Gebr. Heinhuis
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Naczepa niskopodwoziowa
2015
Ładowność 28 400 kg Własna masa 13 600 kg
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Naczepa niskopodwoziowa
2015
Ładowność 57 750 kg Własna masa 22 250 kg
Holandia, Almelo
Autohandel Gebr. Heinhuis
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Naczepa niskopodwoziowa
2016
Liczba osi 3
Holandia, Renswoude
Vlastuin Truck en Trailer Trading B.V.
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
36 950 € ≈ 156 300 zł
Naczepa niskopodwoziowa
2017
Ładowność 33 840 kg Własna masa 12 160 kg Liczba osi 4
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Naczepa niskopodwoziowa
2016
Ładowność 35 400 kg Własna masa 12 600 kg Liczba osi 3
Holandia, Woudenberg
Xiffix B.V.
od 13 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
58 900 € ≈ 249 200 zł
Naczepa niskopodwoziowa
2016
Ładowność 33 320 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 14 680 kg Liczba osi 4
Holandia, Gilze
Versteijnen Trucks B.V.
od 7 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
34 950 € ≈ 147 800 zł
Naczepa niskopodwoziowa
2016
Ładowność 35 760 kg Własna masa 12 240 kg Liczba osi 4
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Naczepa niskopodwoziowa
2016
Ładowność 57 030 kg Własna masa 24 470 kg Liczba osi 4
Holandia, Gilze
Versteijnen Trucks B.V.
od 7 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Naczepa niskopodwoziowa
2014
Holandia, t Harde
R&J Sindorf B.V.
Kontakt z dealerem
77 500 € ≈ 327 800 zł
Naczepa niskopodwoziowa
2014
Ładowność 36 550 kg Własna masa 12 450 kg
Holandia, Almelo
Autohandel Gebr. Heinhuis
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
61 000 € ≈ 258 000 zł
Naczepa niskopodwoziowa
2016
Holandia, Almelo
Autohandel Gebr. Heinhuis
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem