Nowa naczepa niskopodwoziowa Donat Heavy Duty 10 axle lowbed with hydraulic steering

























Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




















1. General Configuration
Type: 8-Axle Lowbed Semi-Trailer
Application: Heavy-duty transport of construction, mining, and industrial machinery
Steering System: Fully hydraulic steering system with remote control for axle alignment
Number of Axles: 8 (1st axle self-steering, 2nd axle fixed, 3-8 axles are full hydraulic steering)
Gooseneck: Hydraulic detachable and adjustable gooseneck for improved load distribution
Extendable Platform: Telescopic central beam for variable length adjustment
2. Dimensions
Overall Length (closed): approx. 17,000 – 18,500 mm
Extendable Length (maximum): up to 26,000 – 28,000 mm
Overall Width: 3,000 mm (extendable to 3,200–3,500 mm with outriggers)
Loading Deck Height: approx. 900-960 mm (loaded)
Gooseneck Length: approx. 3,500 – 4,000 mm
Loading Deck Length: approx. 12,000-14,000 mm (before extension)
3. Capacity and Performance
Gross Vehicle Weight (GVW): up to 120–150 tons (depending on configuration)
Fifth Wheel Load: approx. 25–30 tons
Axle Load Capacity: 12 tons per axle
Suspension Type: Hydraulic or air suspension (heavy-duty, self-leveling)
Steering Angle: ±45° (depending on axle position)
4. Gooseneck
Type: Hydraulic detachable gooseneck (hydraulic lifting & lowering function)
Height Adjustment Range: 300–400 mm
Hydraulic Controls: Onboard or via remote control
Coupling Height: Adjustable between 1,200 – 1,500 mm
Safety Locking: Mechanical locking system
5. Deck & Chassis
Chassis Material: High tensile steel (ST-52 / Q690 or equivalent)
Main Beams: Welded I-beam construction, stress-relieved
Deck Surface: 5–6 mm thick chequered steel plate
Side Extensions: Hydraulic or manual swing-out outriggers for wider loads
Lashing Rings: Heavy-duty forged rings, 20–25 units (rated for 10–15 tons each)
6. Axles and Suspension
Axle Type: Heavy-duty hydraulic steering axles
Number of Axles: 8 (all steering, last 2 self-tracking optional)
Axle Alignment System: Remote-controlled electronic alignment and centering
Suspension: Air suspension with lift/lower function
Brakes: Dual-line air brake system with EBS (optional ABS)
7. Hydraulic System
Power Source: Tractor PTO-driven hydraulic pump or onboard power pack (diesel/electric)
Functions Controlled Hydraulically:
Gooseneck lift/lower
Deck height adjustment
Steering axles
Ramps lift/lower
Extension operation
8. Ramps
Type: Hydraulic folding or telescopic rear ramps
Ramp Length: 3,500 – 4,500 mm
Ramp Width: 800 mm each
Operation: Hydraulic lift/lower and tilt
Surface: Anti-slip steel grating or chequered plate
9. Lubrication & Maintenance
Central Lubrication System
10. Electrical System
Voltage: 24 V
Lighting: Full LED system (ECE compliant)
Remote Control System: Wireless (range 20–40 m) for axle steering and gooseneck functions
11. Tires & Wheels
Tires: 245/70 R17.5 (30+2 spare units)