Nowa naczepa niskopodwoziowa Bull Trailers Taurus Evo





































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego


































Ready for delivery – Viewable in Frosinone – European Type Approved
General Description:
Gooseneck lowbed semi-trailer with rear ramps, designed for the transport of aerial platforms and wheeled equipment.
Technical Specifications:
• 3 ROR axles (STEFEN – Italy) with 11-ton air suspension and drum brakes
• 1st liftable axle – 3rd self-steering axle
• High-strength steel chassis (S 420 / S 500) – Hot-dip galvanized with grey-painted side rail
• Total length: 13.70 m – Lower deck: 10.00 m – Width: 2.54 m
• Deck height: 88 cm – Kingpin height: 120 cm
• GVW: 39,000 kg – Payload: 27,800 kg – Tare: 11,200 kg
Systems and Safety:
• EBS + ASR anti-rollover braking system (Knorr Bremse)
• MultiLED II lighting system (Aspock)
• Pneumatic valve for adjustable deck height
• OMS/SAF front legs – Manual rear legs
Anchoring and Pre-Setup:
• 6 ring hooks (3 per side)
• 16 recessed lashing slots (8 per side)
• Additional slots on side bands
• Pre-equipped for winch and front ramps on gooseneck
• Steel-covered axle recesses between neck and axles (20 cm depth)
Mounted Accessories:
• Two-piece electrohydraulic ramps (2400 + 1200 mm x 1000 mm) in perforated steel plate
• Designed for aerial platforms – Adjustable width from 50 cm to 4 cm (manual)
• Steel rims painted blue
• 12 Continental 235/75 R 17.5 tyres – steel rims
• 2 toolboxes on gooseneck
Warranty and Support:
• Warranty per current regulations
• Structural support available in Frosinone, Piacenza, Torino, Verona, Trento
• National service coverage for ROR, Knorr Bremse, Continental, SAF, Aspock components
For information and viewing:
Phone: pokaż kontakty (Emanuele)
YouTube: pokaż kontakty
Instagram: pokaż kontakty
Facebook: pokaż kontakty
Website: pokaż kontakty
Pronta consegna – Visibile a Frosinone – Omologazione Europea
Descrizione generale:
Semirimorchio carrellone ribassato con collo d’oca e rampe posteriori, progettato per il trasporto di piattaforme aeree e mezzi gommati.
Caratteristiche tecniche:
• 3 assi ROR da 11 ton (STEFEN – Italia) con sospensioni pneumatiche e freni a tamburo
• 1° asse sollevabile – 3° asse autosterzante
• Telaio in acciaio alto resistenziale S 420 / S 500 – Zincato a caldo con verniciatura costole laterali grigio
• Lunghezza totale: 13,70 m – Piano basso: 10,00 m – Larghezza: 2,54 m
• Altezza pianale: 88 cm – Altezza sotto ralla: 120 cm
• Massa complessiva: 39.000 kg – Portata utile: 27.800 kg – Tara: 11.200 kg
Impianti e sicurezza:
• Sistema EBS + ASR antiribaltamento (Knorr Bremse)
• Impianto elettrico MultiLED II – Aspock
• Valvola pneumatica per variazione altezza carico
• Piedi anteriori OMS/SAF – Piedi posteriori manuali
Fissaggi e predisposizioni:
• 6 ganci ad anello (3 per lato)
• 16 asole incassate sul piano (8 per lato)
• Asole supplementari su bande laterali
• Predisposizione per rampe e verricello idraulico sul collo
• Buche con tappi in acciaio tra collo e assi (profondità 20 cm)
Accessori montati:
• Rampe elettroidrauliche a doppio pezzo (2400 + 1200 mm x 1000 mm) in lamiera stirata forata
• Ideali per carico piattaforme aeree – Luce utile regolabile da 50 cm a 4 cm
• Cerchi in acciaio verniciati blu
• 12 pneumatici Continental 235/75 R 17.5 – cerchi in acciaio
• 2 cassette porta attrezzi zona collo
Garanzia e assistenza:
• Garanzia secondo normativa vigente
• Assistenza tecnica su telaio in: Frosinone, Piacenza, Torino, Verona, Trento
• ROR, Knorr Bremse, Continental, SAF, Aspock con copertura assistenza su tutto il territorio italiano
Per informazioni e visione:
Telefono: pokaż kontakty (Emanuele)
YouTube: pokaż kontakty
Instagram: pokaż kontakty
Facebook: pokaż kontakty
Sito web: pokaż kontakty