Naczepa izoterma Renders ROC 12.27

PDF
Naczepa izoterma Renders ROC 12.27 - Autoline
Naczepa izoterma Renders ROC 12.27 | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa izoterma Renders ROC 12.27 | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa izoterma Renders ROC 12.27 | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa izoterma Renders ROC 12.27 | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa izoterma Renders ROC 12.27 | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa izoterma Renders ROC 12.27 | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa izoterma Renders ROC 12.27 | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa izoterma Renders ROC 12.27 | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa izoterma Renders ROC 12.27 | Obrazek 9 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/9
PDF
6 750 €
Cena netto
≈ 28 610 zł
Kontakt z dealerem
Marka: Renders
Model: ROC 12.27
Rocznik: 2003-02
Pierwsza rejestracja: 2003-02
Ładowność: 30 430 kg
Własna masa: 8 570 kg
Całkowita masa: 39 000 kg
Lokalizacja: Belgia Genk6587 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: SFN052494
Data zamieszczenia: ponad 1 miesiąc
Opis
Wymiary: długość - 13,98 m, szerokość - 2,55 m
Zabudowa
Wymiary nadwozia: długość - 13,75 m, szerokość - 2,48 m
Tylne drzwi
Osie
Liczba osi: 3
Rozstaw osi: 7 770 mm
Pierwsza oś: 385/60R22.5
Druga oś: 385/60R22.5
Trzecia oś: 385/60R22.5
Hamulce
ABS
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
Kolor: biały

Dodatkowy opis — Naczepa izoterma Renders ROC 12.27

Polski
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/60R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś środkowa 1: Profil opon lewa: 25%; Profil opon prawa: 25%
Oś środkowa 2: Profil opon lewa: 25%; Profil opon prawa: 25%
Oś środkowa 3: Profil opon lewa: 25%; Profil opon prawa: 25%

Funkcjonalność
Maksymalna temperatura chłodzenia: -24 °C
Marka konstrukcji: CARRIER Vector 1850 Mt
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
Axle configuration
Tyre size: 385/60R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Middle axle 1: Tyre profile left: 25%; Tyre profile right: 25%
Middle axle 2: Tyre profile left: 25%; Tyre profile right: 25%
Middle axle 3: Tyre profile left: 25%; Tyre profile right: 25%

Functional
Maximum cooling temperature: -24 °C
Make of bodywork: CARRIER Vector 1850 Mt
Cooling engine: diesel and electric

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 385/60R22.5
Brzdy: bubnové brzdy
Zavěšení: vzduchové odpružení
Středová náprava 1: Profil pneumatiky vlevo: 25%; Profil pneumatiky vpravo: 25%
Středová náprava 2: Profil pneumatiky vlevo: 25%; Profil pneumatiky vpravo: 25%
Středová náprava 3: Profil pneumatiky vlevo: 25%; Profil pneumatiky vpravo: 25%

Funkční
Maximální teplota chlazení: -24 °C
Značka karoserie: CARRIER Vector 1850 Mt
Chlazení motoru: dieselové a elektrické

Stát
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
Poškození: bez poškození
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/60R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Mittenachse 1: Reifen Profil links: 25%; Reifen Profil rechts: 25%
Mittenachse 2: Reifen Profil links: 25%; Reifen Profil rechts: 25%
Mittenachse 3: Reifen Profil links: 25%; Reifen Profil rechts: 25%

Funktionell
Maximale Kühltemperatur: -24 °C
Marke des Aufbaus: CARRIER Vector 1850 Mt
Kühlmotor: Diesel und elektrisch

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/60R22.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Midterste aksel 1: Dækprofil venstre: 25%; Dækprofil højre: 25%
Midterste aksel 2: Dækprofil venstre: 25%; Dækprofil højre: 25%
Midterste aksel 3: Dækprofil venstre: 25%; Dækprofil højre: 25%

Funktionelle
Maks. køletemperatur: -24 °C
Karosserifabrikat: CARRIER Vector 1850 Mt
Afkøling af motor: diesel og elektrisk

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Skade: fri for skader
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/60R22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje central 1: Dibujo del neumático izquierda: 25%; Dibujo del neumático derecha: 25%
Eje central 2: Dibujo del neumático izquierda: 25%; Dibujo del neumático derecha: 25%
Eje central 3: Dibujo del neumático izquierda: 25%; Dibujo del neumático derecha: 25%

Funcional
Temperatura máxima de refrigeración: -24 °C
Marca carrocería: CARRIER Vector 1850 Mt
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/60R22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu central 1: Sculptures des pneus gauche: 25%; Sculptures des pneus droite: 25%
Essieu central 2: Sculptures des pneus gauche: 25%; Sculptures des pneus droite: 25%
Essieu central 3: Sculptures des pneus gauche: 25%; Sculptures des pneus droite: 25%

Pratique
Température de refroidissement maximale: -24 °C
Marque de construction: CARRIER Vector 1850 Mt
Moteur frigorifique: diesel et électrique

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/60R22.5
Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: légrugózás
Középső tengely 1: Gumiabroncs profilja balra: 25%; Gumiabroncs profilja jobbra: 25%
Középső tengely 2: Gumiabroncs profilja balra: 25%; Gumiabroncs profilja jobbra: 25%
Középső tengely 3: Gumiabroncs profilja balra: 25%; Gumiabroncs profilja jobbra: 25%

Funkcionális
Maximális hűtési hőmérséklet: -24 °C
Karosszéria gyártmánya: CARRIER Vector 1850 Mt
Hűtőmotor: dízel és elektromos

Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
Kár: sérülésmentes
Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 385/60R22.5
Freni: freni a tamburo
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse centrale 1: Profilo del pneumatico sinistra: 25%; Profilo del pneumatico destra: 25%
Asse centrale 2: Profilo del pneumatico sinistra: 25%; Profilo del pneumatico destra: 25%
Asse centrale 3: Profilo del pneumatico sinistra: 25%; Profilo del pneumatico destra: 25%

Funzionale
Temperatura massima di raffreddamento: -24 °C
Marca della carrozzeria: CARRIER Vector 1850 Mt
Motore di raffreddamento: diesel ed elettrico

Stato
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
Danni: senza danni
= Aanvullende opties en accessoires =

- BPW assen

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/60R22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Middenas 1: Bandenprofiel links: 25%; Bandenprofiel rechts: 25%
Middenas 2: Bandenprofiel links: 25%; Bandenprofiel rechts: 25%
Middenas 3: Bandenprofiel links: 25%; Bandenprofiel rechts: 25%

Functioneel
Maximale koeltemperatuur: -24 °C
Merk opbouw: CARRIER Vector 1850 Mt
Koelmotor: diesel en elektrisch

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/60R22.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo intermédio 1: Perfil do pneu esquerda: 25%; Perfil do pneu direita: 25%
Eixo intermédio 2: Perfil do pneu esquerda: 25%; Perfil do pneu direita: 25%
Eixo intermédio 3: Perfil do pneu esquerda: 25%; Perfil do pneu direita: 25%

Funcional
Temperatura máxima de refrigeração: -24 °C
Marca da carroçaria: CARRIER Vector 1850 Mt
Motor de refrigeração: diesel e elétrico

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
Конфигурация осей
Размер шин: 385/60R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Средний мост 1: Профиль шин слева: 25%; Профиль шин справа: 25%
Средний мост 2: Профиль шин слева: 25%; Профиль шин справа: 25%
Средний мост 3: Профиль шин слева: 25%; Профиль шин справа: 25%

Функциональность
Максимальная температура охлаждения: -24 °C
Марка кузова: CARRIER Vector 1850 Mt
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Повреждения: без повреждений
Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 385/60R22.5
Brzdy: bubnové brzdy
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Stredová náprava 1: Profil pneumatiky vľavo: 25%; Profil pneumatiky vpravo: 25%
Stredová náprava 2: Profil pneumatiky vľavo: 25%; Profil pneumatiky vpravo: 25%
Stredová náprava 3: Profil pneumatiky vľavo: 25%; Profil pneumatiky vpravo: 25%

Funkčné
Maximálna teplota chladenia: -24 °C
Značka karosérie: CARRIER Vector 1850 Mt
Chladiaci motor: dieselové a elektrické

Štát
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
Poškodenie: bez poškodenia
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/60R22.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Centralaxel 1: Däckprofil vänster: 25%; Däckprofil rätt: 25%
Centralaxel 2: Däckprofil vänster: 25%; Däckprofil rätt: 25%
Centralaxel 3: Däckprofil vänster: 25%; Däckprofil rätt: 25%

Funktionell
Maximal kylningstemperatur: -24 °C
Fabrikat av karosseri: CARRIER Vector 1850 Mt
Motor för kylning: diesel och el

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
6 250 € ≈ 26 490 zł
Naczepa izoterma
2003
Ładowność 29 420 kg Własna masa 9 580 kg Liczba osi 3
Belgia, Genk
BVBA OPTIMA TRUCKS
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 750 € ≈ 24 370 zł
Naczepa izoterma
2003
Ładowność 29 740 kg Własna masa 9 260 kg Liczba osi 3
Belgia, Genk
BVBA OPTIMA TRUCKS
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 750 € ≈ 24 370 zł
Naczepa izoterma
2001
Ładowność 29 400 kg Własna masa 8 600 kg Liczba osi 3
Belgia, Genk
BVBA OPTIMA TRUCKS
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 750 € ≈ 15 900 zł
Naczepa izoterma
2002
Ładowność 20 020 kg Własna masa 9 980 kg Liczba osi 2
Belgia, Genk
BVBA OPTIMA TRUCKS
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
6 750 € ≈ 28 610 zł
Naczepa izoterma
2008
Ładowność 30 400 kg Własna masa 7 600 kg Liczba osi 3
Belgia, Genk
BVBA OPTIMA TRUCKS
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Naczepa izoterma
2006
Ładowność 27 800 kg Własna masa 11 200 kg Liczba osi 3
Holandia, Zevenhuizen
van der Eijk Trading
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
Naczepa izoterma
2003
Ładowność 17 730 kg Pojemność 65 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 7 270 kg Liczba osi 1
Holandia, Terborg
BETa Services
od 14 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
naczepa izoterma Schmitz Cargobull Isolierkoffer
1
4 600 € ≈ 19 500 zł
Naczepa izoterma
2004
Ładowność 7 390 kg Pojemność 89 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 2
Niemcy, Riederich
GLW LKW und PKW Handel GmbH
Kontakt z dealerem
9 750 € ≈ 41 330 zł
Naczepa izoterma
2013
Ładowność 14 070 kg Własna masa 7 930 kg Liczba osi 1
Belgia, Genk
BVBA OPTIMA TRUCKS
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 300 € ≈ 18 230 zł
Naczepa izoterma
2004
Ładowność 27 700 kg Własna masa 7 300 kg Liczba osi 3
Czechy, ŽELEZNÝ BROD
Autorent s.r.o.
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
8 000 zł ≈ 1 887 €
Naczepa izoterma
2006
Polska, Lubzina
Sped-Farb
1 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
22 000 zł ≈ 5 190 €
Naczepa izoterma
2009
Ładowność 25 110 kg Własna masa 8 890 kg Liczba osi 3
Polska, K/Kielc
DUET DUDA
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
6 950 € ≈ 29 460 zł
Naczepa izoterma
2011
Ładowność 33 660 kg Własna masa 9 340 kg Liczba osi 3
Holandia, Oud Gastel
Gema Trading B.V.
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
14 950 € ≈ 63 370 zł
Naczepa izoterma
2014
Ładowność 33 041 kg Własna masa 8 959 kg Liczba osi 3
Holandia, Groot-Ammers
RH Trucks BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
16 000 € ≈ 67 820 zł
Naczepa izoterma
2019
400 000 km
Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Polska, Kraków
WOJCIECH KARDAS TRANSPORT I SPEDYCJA "WO-KAR"
Kontakt z dealerem
99 000 zł ≈ 23 350 €
Naczepa izoterma
2019
Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Polska, Modliborzyce
Davidson Company Sp. z o.o.
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
13 900 € ≈ 58 920 zł
Naczepa izoterma
2018
Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Polska, Bieszewo
Rokpasz
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
12 450 € ≈ 52 780 zł
Naczepa izoterma
2014
Ładowność 33 418 kg Własna masa 8 582 kg Liczba osi 3
Holandia, Zaltbommel
Van Hemert Trucks BV
od 5 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
56 500 zł ≈ 13 330 €
Naczepa izoterma
2015
Ładowność 30 410 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 7 595 kg Liczba osi 3
Polska, Jastrzębie Zdrój
P.H.U. FRANC-MAX
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
12 200 € ≈ 51 720 zł
Naczepa izoterma
2017
481 083 km
Ładowność 31 730 kg Pojemność 91,2 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 7 270 kg Liczba osi 3
Polska, Sikory-Pawłowięta
A&S Camion-Trans Sp. z o.o.
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem