Naczepa izoterma Krone Thermo king SLX / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor

PDF
Naczepa izoterma Krone Thermo king SLX / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor - Autoline
Naczepa izoterma Krone Thermo king SLX / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa izoterma Krone Thermo king SLX / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa izoterma Krone Thermo king SLX / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa izoterma Krone Thermo king SLX / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa izoterma Krone Thermo king SLX / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa izoterma Krone Thermo king SLX / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa izoterma Krone Thermo king SLX / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa izoterma Krone Thermo king SLX / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa izoterma Krone Thermo king SLX / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa izoterma Krone Thermo king SLX / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa izoterma Krone Thermo king SLX / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrazek 11 - Autoline
Naczepa izoterma Krone Thermo king SLX / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrazek 12 - Autoline
Naczepa izoterma Krone Thermo king SLX / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrazek 13 - Autoline
Naczepa izoterma Krone Thermo king SLX / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrazek 14 - Autoline
Naczepa izoterma Krone Thermo king SLX / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor | Obrazek 15 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/15
PDF
13 950 €
Cena netto
≈ 59 390 zł
Kontakt z dealerem
Marka: Krone
Model: Thermo king SLX / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor
Rocznik: 2016-10
Pierwsza rejestracja: 2016-10
Ładowność: 30 250 kg
Własna masa: 8 750 kg
Całkowita masa: 39 000 kg
Lokalizacja: Holandia SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: 21094
Data zamieszczenia: ponad 1 miesiąc
Zabudowa
Wymiary nadwozia: 13,4 m × 2,5 m × 2,6 m
Tylne drzwi
Osie
Marka: BPW
Liczba osi: 3
Pierwsza oś: 385 65 R 22,5
Druga oś: 385 65 R 22,5
Trzecia oś: 385 65 R 22,5
Hamulce
ABS
Stan
Stan: używane

Dodatkowy opis — Naczepa izoterma Krone Thermo king SLX / 260 Hoch/BPW Drum/Full Chassis/Alu floor

Polski
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Mono temp/ single temp

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385 65 R 22,5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 3: Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%

Funkcjonalność
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (15736 godziny pracy olej napędowy; 1244 elektryczny)
Grubość ściany: 5 mm

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
= Additional options and accessories =

- Drum brakes
- Mono temp/ single temp
- Thermoking

= Remarks =

Krone SD Reefer
October 2016
BPW Drum axle
Good tyres
MOT
Thermo King Single Temp
Alu FLoor

Very nice condition
10x Pieces on stock !!!

Cool unit brand: Thermo King

= Dealer information =

Homepage: pokaż kontakty
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385 65 R 22,5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 2: Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 3: Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%

Functional
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric (15736 operating hours diesel; 1244 electric)
Wall thickness: 5 mm

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Other information
Cool unit make: Thermo King

Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Mono temp/ single temp
- Thermoking
- Trommel Bremse

= Anmerkungen =

Kühlgerät Marke: Thermo King

= Firmeninformationen =

Homepage: pokaż kontakty
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385 65 R 22,5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 3: Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%

Funktionell
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (15736 Betriebsstunden Diesel; 1244 elektrisch)
Wandstärke: 5 mm

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385 65 R 22,5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 3: Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%

Funktionelle
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (15736 driftstimer diesel; 1244 elektrisk)
Vægtykkelse: 5 mm

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Mono temp/ single temp
= Más opciones y accesorios =

- Mono temp/ single temp
- Thermoking

= Comentarios =

Marca de unidad de frío: Thermo King

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385 65 R 22,5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 3: Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%

Funcional
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (15736 horas de funcionamiento diésel; 1244 eléctrico)
Grosor del tabique: 5 mm

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
= Plus d'options et d'accessoires =

- Frein a tambour
- Mono temp/ single temp
- Thermoking

= Remarques =

Marque d'unité froide: Thermo King

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385 65 R 22,5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 3: Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%

Pratique
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique (15736 heures de fonctionnement diesel; 1244 électrique)
Épaisseur de paroi: 5 mm

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385 65 R 22,5
Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 70%
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 70%
Hátsó tengely 3: Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%

Funkcionális
Hűtés: -30 °C a címre 30 °C
Hűtőmotor: dízel és elektromos (15736 üzemóra dízel; 1244 elektromos)
Falvastagság: 5 mm

Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó

További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
- Mono temp/ single temp
- Thermoking
= Aanvullende opties en accessoires =

- Mono temp/ single temp
- Thermoking
- Trommel remmen

= Bijzonderheden =

Merk koel unit: Thermo King

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: pokaż kontakty
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385 65 R 22,5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 3: Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%

Functioneel
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch (15736 draaiuren diesel; 1244 elektrisch)
Wanddikte: 5 mm

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Overige informatie
Merk koeleenheid: Thermo King

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
= Opções e acessórios adicionais =

- Mono temp/ single temp
- Thermoking

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385 65 R 22,5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 3: Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%

Funcional
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (15736 horas de funcionamento diesel; 1244 elétrico)
Espessura da parede: 5 mm

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
= Дополнительные опции и оборудование =

- Baraban

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Размер шин: 385 65 R 22,5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 3: Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%

Функциональность
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (15736 часы работы дизельное топливо; 1244 электрический)
Толщина стенки: 5 mm

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385 65 R 22,5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 3: Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%

Funktionell
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el (15736 körtimmar diesel; 1244 elektriska)
Väggtjocklek: 5 mm

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
13 950 € ≈ 59 390 zł
2016
Ładowność 30 250 kg Własna masa 8 750 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
13 950 € ≈ 59 390 zł
2016
Ładowność 30 250 kg Własna masa 8 750 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
12 950 € ≈ 55 130 zł
2016
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
12 950 € ≈ 55 130 zł
2015
Ładowność 32 876 kg Własna masa 9 124 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
15 950 € ≈ 67 910 zł
2017
Ładowność 33 324 kg Własna masa 9 600 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
14 950 € ≈ 63 650 zł
2013
Ładowność 32 457 kg Własna masa 9 543 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
11 950 € ≈ 50 880 zł
2013
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
11 950 € ≈ 50 880 zł
2013
Ładowność 29 050 kg Własna masa 8 950 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
10 950 € ≈ 46 620 zł
2012
Ładowność 30 400 kg Własna masa 8 600 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
10 450 € ≈ 44 490 zł
2013
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
8 950 € ≈ 38 100 zł
2014
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
10 950 € ≈ 46 620 zł
2013
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
9 950 € ≈ 42 360 zł
2013
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
9 950 € ≈ 42 360 zł
2012
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
7 950 € ≈ 33 850 zł
2013
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
7 950 € ≈ 33 850 zł
2012
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
8 950 € ≈ 38 100 zł
2012
Ładowność 30 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
16 000 € ≈ 68 120 zł
2019
400 000 km
Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Polska, Kraków
WOJCIECH KARDAS TRANSPORT I SPEDYCJA "WO-KAR"
Kontakt z dealerem
3 500 € ≈ 14 900 zł
2015
Liczba osi 3
Polska, Podrzewie
MP-SPED
od 7 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
8 950 € ≈ 38 100 zł
2011
Ładowność 32 457 kg Własna masa 9 543 kg Liczba osi 3
Holandia, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem