Naczepa furgon Spier SGL 390

PDF
Naczepa furgon Spier SGL 390 - Autoline
Naczepa furgon Spier SGL 390 | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa furgon Spier SGL 390 | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa furgon Spier SGL 390 | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa furgon Spier SGL 390 | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa furgon Spier SGL 390 | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa furgon Spier SGL 390 | Obrazek 6 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/6
PDF
4 000 €
Cena netto
≈ 17 040 zł
Kontakt z dealerem
Marka: Spier
Model: SGL 390
Rocznik: 1999-08
Pierwsza rejestracja: 1999-08-11
Ładowność: 27 320 kg
Własna masa: 7 280 kg
Całkowita masa: 34 600 kg
Lokalizacja: Holandia 's-Hertogenbosch6535 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: O3705
Data zamieszczenia: ponad 1 miesiąc
Zabudowa
Wymiary nadwozia: 13,48 m × 2,5 m × 2,9 m
Osie
Liczba osi: 3
Rozstaw osi: 8 900 mm
Pierwsza oś: 385/55/19.5
Druga oś: 385/55/19.5
Trzecia oś: 385/55/19.5
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
VIN: WSPSGL390XB993361

Dodatkowy opis — Naczepa furgon Spier SGL 390

Polski
Rozmiar opon: 385/55/19.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 3: Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Uszkodzenia: brak
Numer rejestracyjny: OG-96-VV
Tyre size: 385/55/19.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 2: Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 3: Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Damages: none
Registration number: OG-96-VV
Refenmaß: 385/55/19.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 3: Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Schäden: keines
Kennzeichen: OG-96-VV
Dækstørrelse: 385/55/19.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 3: Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Registreringsnummer: OG-96-VV
Tamaño del neumático: 385/55/19.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 3: Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Daños: ninguno
Matrícula: OG-96-VV
Dimension des pneus: 385/55/19.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 3: Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Dommages: aucun
Numéro d'immatriculation: OG-96-VV
Gumiabroncs mérete: 385/55/19.5
Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
Hátsó tengely 3: Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
Kár: sérülésmentes
Rendszám: OG-96-VV
Bandenmaat: 385/55/19.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 3: Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Schade: schadevrij
Kenteken: OG-96-VV
Tamanho dos pneus: 385/55/19.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 3: Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Danos: nenhum
Número de registo: OG-96-VV
Размер шин: 385/55/19.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 3: Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Регистрационный номер: OG-96-VV
Däckets storlek: 385/55/19.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 3: Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Skada på fordon: skadefri
Registreringsnummer: OG-96-VV
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
Cena na żądanie
1999
Ładowność 15 260 kg Własna masa 6 740 kg Liczba osi 1
Holandia, Veldhoven
BOSS MACHINERY B.V.
od 13 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
7 900 € ≈ 33 650 zł
1999
Ładowność 24 250 kg Pojemność 87 707 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 7 750 kg Liczba osi 2
Holandia, Ede
JB Trading bv
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
2 500 € ≈ 10 650 zł
1999
Ładowność 23 645 kg Własna masa 9 355 kg Liczba osi 2
Holandia, Susteren
Stedefra
od 13 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
950 € ≈ 4 047 zł
1999
Ładowność 11 480 kg Własna masa 8 520 kg Liczba osi 1
Holandia, Nijmegen
Vierboom Trucks B.V.
od 6 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
2 950 € ≈ 12 570 zł
1997
Ładowność 30 010 kg Własna masa 8 990 kg Liczba osi 3
Holandia, Vuren
De Jong Trucks & Trailers
od 14 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2000
Ładowność 23 180 kg Własna masa 8 820 kg Liczba osi 2
Holandia, Drachten
EKW Trading
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
naczepa furgon Ackermann   AS F18 44971
1
Cena na żądanie
1998
Liczba osi 2
Holandia, Lemelerveld
Mestebeld Trucks B.V.
od 15 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
29 950 € ≈ 127 600 zł
2000
Ładowność 9 070 kg Własna masa 9 930 kg Liczba osi 1
Holandia, Oud Gastel
Gema Trading B.V.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
2 950 € ≈ 12 570 zł
2000
Ładowność 22 380 kg Własna masa 7 620 kg Liczba osi 2
Holandia, Vuren
De Jong Trucks & Trailers
od 14 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 850 € ≈ 16 400 zł
2001
Ładowność 31 410 kg Własna masa 8 090 kg Liczba osi 3
Holandia, Meerkerk
Engel Trucks B.V.
od 12 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 950 € ≈ 16 830 zł
1997
Ładowność 31 650 kg Własna masa 7 350 kg Liczba osi 3
Holandia, Zevenhuizen
van der Eijk Trading
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
1998
Ładowność 23 640 kg Własna masa 8 360 kg Liczba osi 2
Holandia, Zevenhuizen
van der Eijk Trading
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 250 € ≈ 13 850 zł
2000
Ładowność 15 340 kg Własna masa 6 660 kg Liczba osi 1
Holandia, Veldhoven
BOSS MACHINERY B.V.
od 13 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
1998
Ładowność 13 000 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 7 000 kg Liczba osi 1
Holandia, Oirschot
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 500 € ≈ 19 170 zł
2002
Liczba osi 3
Holandia, schoondijke
I.T.C. BV
od 4 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2000
Ładowność 13 140 kg Własna masa 6 860 kg Liczba osi 1
Holandia, Veldhoven
BOSS MACHINERY B.V.
od 13 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 000 € ≈ 12 780 zł
2004
Holandia, schoondijke
I.T.C. BV
od 4 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
1 900 € ≈ 8 094 zł
1997
Ładowność 24 960 kg Pojemność 86 546 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 9 040 kg Liczba osi 3
Holandia, Ede
JB Trading bv
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
1997
Holandia, Roosendaal
BREDI B.V.
od 9 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
2 900 € ≈ 12 350 zł
1997
Ładowność 35 880 kg Własna masa 7 120 kg Liczba osi 3
Holandia, Goes
Louis Boon Trucks & Trailers BV
od 10 lat na Autoline
Kontakt z dealerem