Naczepa furgon Schmitz Cargobull SKO24 / Geslotenbak / Closedbox / Apk 01-2026

PDF
Naczepa furgon Schmitz Cargobull SKO24 / Geslotenbak / Closedbox / Apk 01-2026 - Autoline
Naczepa furgon Schmitz Cargobull SKO24 / Geslotenbak / Closedbox / Apk 01-2026 | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa furgon Schmitz Cargobull SKO24 / Geslotenbak / Closedbox / Apk 01-2026 | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa furgon Schmitz Cargobull SKO24 / Geslotenbak / Closedbox / Apk 01-2026 | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa furgon Schmitz Cargobull SKO24 / Geslotenbak / Closedbox / Apk 01-2026 | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa furgon Schmitz Cargobull SKO24 / Geslotenbak / Closedbox / Apk 01-2026 | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa furgon Schmitz Cargobull SKO24 / Geslotenbak / Closedbox / Apk 01-2026 | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa furgon Schmitz Cargobull SKO24 / Geslotenbak / Closedbox / Apk 01-2026 | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa furgon Schmitz Cargobull SKO24 / Geslotenbak / Closedbox / Apk 01-2026 | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa furgon Schmitz Cargobull SKO24 / Geslotenbak / Closedbox / Apk 01-2026 | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa furgon Schmitz Cargobull SKO24 / Geslotenbak / Closedbox / Apk 01-2026 | Obrazek 10 - Autoline
Naczepa furgon Schmitz Cargobull SKO24 / Geslotenbak / Closedbox / Apk 01-2026 | Obrazek 11 - Autoline
Naczepa furgon Schmitz Cargobull SKO24 / Geslotenbak / Closedbox / Apk 01-2026 | Obrazek 12 - Autoline
Naczepa furgon Schmitz Cargobull SKO24 / Geslotenbak / Closedbox / Apk 01-2026 | Obrazek 13 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/13
PDF
Cena:
na żądanie
Złóż zapytanie o cenę
Kontakt z dealerem
Rocznik: 2004-02
Pierwsza rejestracja: 2004-02
Ładowność: 33 400 kg
Własna masa: 8 600 kg
Całkowita masa: 42 000 kg
Lokalizacja: Holandia Swifterbant6516 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: OH-33-KD
Data zamieszczenia: dzisiaj
Opis
Wymiary: 14 m × 2,6 m × 4 m
Osie
Liczba osi: 3
Rozstaw osi: 8 910 mm
Stan
Stan: używane

Dodatkowy opis — Naczepa furgon Schmitz Cargobull SKO24 / Geslotenbak / Closedbox / Apk 01-2026

Polski
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jan. 2026
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Algemeen
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
APK (MOT): tested until 01/2026
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Martijn Schuiling, Arno De Leeuw or Algemeen for more information
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
MOT: zkontrolováno do jan. 2026
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 01.2026
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Martijn Schuiling, Arno De Leeuw oder Algemeen, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
APK (Bileftersyn): testet indtil jan. 2026
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Algemeen for yderligere oplysninger
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
APK (ITV): inspeccionado hasta ene. 2026
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Algemeen para obtener más información.
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
APK (CT): valable jusqu'à janv. 2026
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Algemeen pour plus d'informations
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
MOT: vizsgálták, amíg jan. 2026
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Algemeen-vel
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
MOT: ispezionato fino a gen 2026
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
APK: gekeurd tot jan. 2026
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Algemeen
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
APK (MOT): testado até jan. 2026
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Algemeen para obter mais informações
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
APK (TO): проверка пройдена до jan. 2026
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Algemeen для получения дополнительной информации
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
MOT: skontrolované do jan. 2026
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
MOT: besiktigat till jan. 2026
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta Algemeen för mer information
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
7 900 € ≈ 33 530 zł
Naczepa furgon
2005
Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Liczba osi 3
Holandia, Tegelen
Janssen Trucks
od 16 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
5 500 € ≈ 23 340 zł
Naczepa furgon
2005
Liczba osi 3
Holandia, schoondijke
I.T.C. BV
od 5 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 500 € ≈ 19 100 zł
Naczepa furgon
2002
Liczba osi 3
Holandia, schoondijke
I.T.C. BV
od 5 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
6 350 € ≈ 26 950 zł
Naczepa furgon
2007
Ładowność 32 200 kg Własna masa 9 800 kg Liczba osi 3
Holandia, Giessen
Lievaart Trucks B.V.
od 12 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 990,08 € ≈ 21 180 zł
Naczepa furgon
2007
Ładowność 22 630 kg Pojemność 56,15 m³ Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 6 870 kg Liczba osi 2
Holandia, Venlo
Cargobull Trailer Store Venlo
od 14 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
4 500 € ≈ 19 100 zł
Naczepa furgon
2008
Ładowność 33 080 kg Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne Własna masa 8 920 kg Liczba osi 3
Holandia, Breda
Abid Trading B.V.
od 2 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 950 € ≈ 16 760 zł
Naczepa furgon
2004
Ładowność 31 170 kg Własna masa 8 330 kg Liczba osi 3
Holandia, Tilburg
WOLFS TRUCKS
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
2 900 € ≈ 12 310 zł
Naczepa furgon
2004
Ładowność 32 000 kg Własna masa 7 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Oldenzaal
Heisterkamp Used Trucks
od 16 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
2 750 € ≈ 11 670 zł
Naczepa furgon
2004
Ładowność 34 000 kg Własna masa 8 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Oldenzaal
Heisterkamp Used Trucks
od 16 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 250 € ≈ 13 790 zł
Naczepa furgon
2009
Ładowność 33 500 kg Własna masa 5 500 kg Liczba osi 3
Holandia, Schimmert
OPTIMA TRUCKS NL BV
od 4 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
8 950 € ≈ 37 980 zł
Naczepa furgon
2004
Ładowność 15 720 kg Własna masa 6 280 kg Liczba osi 1
Holandia, Roosendaal
Bronkhorst Trading
od 11 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 250 € ≈ 13 790 zł
Naczepa furgon
2004
Ładowność 21 000 kg Własna masa 9 000 kg Liczba osi 2
Holandia, Oss
HE Trading
od 7 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 000 € ≈ 12 730 zł
Naczepa furgon
2004
Holandia, schoondijke
I.T.C. BV
od 5 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
2 950 € ≈ 12 520 zł
Naczepa furgon
2004
Ładowność 35 500 kg Własna masa 9 500 kg Liczba osi 3
Holandia, Zaltbommel
Van Hemert Trucks BV
od 5 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
3 450 € ≈ 14 640 zł
Naczepa furgon
2004
Własna masa 8 280 kg Liczba osi 3
Holandia, Berkel en Rodenrijs
CRM Trucks & Trailers BV
od 20 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
2 750 € ≈ 11 670 zł
Naczepa furgon
2004
Ładowność 29 035 kg Własna masa 8 965 kg Liczba osi 3
Holandia, Schimmert
OPTIMA TRUCKS NL BV
od 4 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
2 400 € ≈ 10 190 zł
Naczepa furgon
2004
Ładowność 32 000 kg Własna masa 7 000 kg Liczba osi 3
Holandia, Oldenzaal
Heisterkamp Used Trucks
od 16 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
1 450 € ≈ 6 154 zł
Naczepa furgon
2001
Ładowność 24 600 kg Własna masa 7 400 kg Liczba osi 2
Holandia, Swifterbant
Truck & Trailerservice Swifterbant BV
1 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
5 950 € ≈ 25 250 zł
Naczepa furgon
2009
Ładowność 31 600 kg Własna masa 7 400 kg Liczba osi 3
Holandia, Vuren
De Jong Trucks & Trailers
od 14 lat na Autoline
Kontakt z dealerem
naczepa furgon Van Eck PT-3I ROLLERBAHN/AIR FREIGHT - NL TRAILER - APK 12/2025
1
2 900 € ≈ 12 310 zł
Naczepa furgon
2004
Ładowność 26 330 kg Własna masa 9 670 kg Liczba osi 3
Holandia, Oisterwijk
TS Trucks BV
od 8 lat na Autoline
Kontakt z dealerem