Naczepa furgon Schmitz Cargobull SKO-24

PDF
Naczepa furgon Schmitz Cargobull SKO-24 - Autoline
Naczepa furgon Schmitz Cargobull SKO-24 | Obrazek 1 - Autoline
Naczepa furgon Schmitz Cargobull SKO-24 | Obrazek 2 - Autoline
Naczepa furgon Schmitz Cargobull SKO-24 | Obrazek 3 - Autoline
Naczepa furgon Schmitz Cargobull SKO-24 | Obrazek 4 - Autoline
Naczepa furgon Schmitz Cargobull SKO-24 | Obrazek 5 - Autoline
Naczepa furgon Schmitz Cargobull SKO-24 | Obrazek 6 - Autoline
Naczepa furgon Schmitz Cargobull SKO-24 | Obrazek 7 - Autoline
Naczepa furgon Schmitz Cargobull SKO-24 | Obrazek 8 - Autoline
Naczepa furgon Schmitz Cargobull SKO-24 | Obrazek 9 - Autoline
Naczepa furgon Schmitz Cargobull SKO-24 | Obrazek 10 - Autoline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/10
PDF
5 250 €
Cena netto
≈ 21 900 zł
Kontakt z dealerem
Model: SKO-24
Rocznik: 2010-12
Pierwsza rejestracja: 2010-12-17
Ładowność: 29 440 kg
Własna masa: 9 560 kg
Całkowita masa: 39 000 kg
Lokalizacja: Holandia Schimmert6608 km od Ciebie
Numer w ofercie dealera: SF350290+7
Data zamieszczenia: ponad 1 miesiąc
Opis
Wymiary: 13,8 m × 2,55 m × 3,8 m
Zabudowa
Wymiary nadwozia: 13,4 m × 2,5 m × 2,3 m
Tylne drzwi
Osie
Liczba osi: 3
Rozstaw osi: 1 350 mm
Oś kierowana
Pierwsza oś: 385/65R22.5
Druga oś: 385/65R22.5
Trzecia oś: 385/65R22.5
Hamulce
ABS
Dodatkowa komplektacja
Winda hydrauliczna
Stan
Stan: używane
Dodatkowy opis
Kolor: niebieski
Dodatkowe usługi

Dodatkowy opis — Naczepa furgon Schmitz Cargobull SKO-24

Polski
= Additional options and accessories =

- Disc brakes
- Extra steering axle

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/65R22.5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Rear axle 2: Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 3: Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%

Functional
Tail lift: DHOLLANDIA, tail lift, 3000 kg
Height of cargo floor: 125 cm

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Other information
Cargo space outer length: cm
Cargo space outer width: cm
Cargo space outer height: cm
- Дискови спирачки
- Kotoučové brzdy
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Scheibenbremsen

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65R22.5
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 3: Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%

Funktionell
Ladebordwand: DHOLLANDIA, Heckklappe, 3000 kg
Höhe der Ladefläche: 125 cm

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Skivebremser

= Yderligere oplysninger =

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65R22.5
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 3: Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%

Funktionelle
Læssebagsmæk: DHOLLANDIA, læssebagsmæk, 3000 kg
Gulvhøjde i lastrum: 125 cm

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Δισκόφρενα
= Más opciones y accesorios =

- Frenos de disco

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 3: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%

Funcional
Trampilla elevadora: DHOLLANDIA, válvula de cierre trasera, 3000 kg
Altura piso de carga: 125 cm

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
- Levyjarrut
= Plus d'options et d'accessoires =

- Freins à disque

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 3: Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%

Pratique
Trappe de chargement: DHOLLANDIA, soupape arrière, 3000 kg
Hauteur du plancher de chargement: 125 cm

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
- Disk kočnice
- Tárcsafékek
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Hamulce tarczowe

= Więcej informacji =

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65R22.5
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 3: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%

Funkcjonalność
Klapa załadunkowa: DHOLLANDIA, klapa tylna, 3000 kg
Wysokość podłogi ładowni: 125 cm

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
- Freni a disco
= Aanvullende opties en accessoires =

- Extra stuuras
- SAF assen
- Schijfremmen

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.5
Vering: luchtvering
Achteras 1: Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 3: Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%

Functioneel
Laadklep: DHOLLANDIA, achtersluitklep, 3000 kg
Hoogte laadvloer: 125 cm

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Overige informatie
Buiten lengte laadruimte: cm
Buiten breedte laadruimte: cm
Buiten hoogte laadruimte: cm
- Skivebremser
= Opções e acessórios adicionais =

- Travão de discos

= Mais informações =

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 3: Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%

Funcional
Monta-cargas: DHOLLANDIA, monta-cargas, 3000 kg
Altura do piso da bagageira: 125 cm

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
- Frâne cu disc
= Дополнительные опции и оборудование =

- Дисковые тормоза

= Дополнительная информация =

Конфигурация осей
Размер шин: 385/65R22.5
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 3: Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%

Функциональность
Заднее подъемное устройство: DHOLLANDIA, заднее подъемное устройство, 3000 kg
Высота грузового пола: 125 cm

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
- Kotúčové brzdy
- Skivbromsar
- Disk frenler
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
5 250 € ≈ 21 900 zł
2010
Ładowność 30 420 kg Własna masa 8 580 kg Liczba osi 3
Holandia, Schimmert
Kontakt z dealerem
4 750 € ≈ 19 820 zł
2010
Ładowność 30 420 kg Własna masa 8 580 kg Liczba osi 3
Holandia, Schimmert
Kontakt z dealerem
4 750 € ≈ 19 820 zł
2011
Ładowność 31 425 kg Własna masa 7 575 kg Liczba osi 3
Holandia, Schimmert
Kontakt z dealerem
4 750 € ≈ 19 820 zł
2009
Ładowność 33 500 kg Własna masa 5 500 kg Liczba osi 3
Holandia, Schimmert
Kontakt z dealerem
5 250 € ≈ 21 900 zł
2010
Ładowność 30 065 kg Własna masa 8 935 kg Liczba osi 3
Holandia, Schimmert
Kontakt z dealerem
6 500 € ≈ 27 120 zł
2013
Ładowność 31 120 kg Własna masa 7 880 kg Liczba osi 3
Holandia, Schimmert
Kontakt z dealerem
6 350 € ≈ 26 490 zł
2007
Ładowność 32 200 kg Własna masa 9 800 kg Liczba osi 3
Holandia, Giessen
Kontakt z dealerem
5 500 € ≈ 22 950 zł
2005
Liczba osi 3
Holandia, schoondijke
Kontakt z dealerem
4 200 € ≈ 17 520 zł
2007
Ładowność 24 200 kg Własna masa 8 800 kg Liczba osi 2
Holandia, Veghel
BAS World
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
2 750 € ≈ 11 470 zł
2010
Ładowność 26 850 kg Własna masa 7 150 kg Liczba osi 2
Holandia, Schimmert
Kontakt z dealerem
5 000 € ≈ 20 860 zł
2010
Ładowność 30 390 kg Własna masa 8 610 kg Liczba osi 3
Belgia, Genk
Kontakt z dealerem
6 900 € ≈ 28 790 zł
2014
Własna masa 10 680 kg Liczba osi 3
Holandia, 's-Hertogenbosch
Kontakt z dealerem
5 400 € ≈ 22 530 zł
2010
Ładowność 30 920 kg Własna masa 11 080 kg Liczba osi 3
Holandia, Veghel
BAS World
21 roku na Autoline
Kontakt z dealerem
6 900 € ≈ 28 790 zł
2014
Własna masa 10 680 kg Liczba osi 3
Holandia, 's-Hertogenbosch
Kontakt z dealerem
5 900 € ≈ 24 620 zł
2009
Ładowność 4 090 kg Własna masa 2 860 kg
Holandia, Nieuwendijk
Kontakt z dealerem
9 450 € ≈ 39 430 zł
2014
Ładowność 31 728 kg Własna masa 7 272 kg Liczba osi 3
Holandia, Giessen
Kontakt z dealerem
3 250 € ≈ 13 560 zł
2008
Ładowność 29 260 kg Własna masa 8 740 kg Liczba osi 3
Holandia, Schimmert
Kontakt z dealerem
4 950 € ≈ 20 650 zł
2008
Ładowność 30 800 kg Własna masa 7 200 kg Liczba osi 3
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem
5 950 € ≈ 24 830 zł
2011
Ładowność 28 800 kg Własna masa 6 200 kg Liczba osi 2
Holandia, Sliedrecht
Kontakt z dealerem
6 950 € ≈ 29 000 zł
2010
Ładowność 29 080 kg Własna masa 9 920 kg Liczba osi 3
Holandia, Oud Gastel
Kontakt z dealerem